UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU
Ārdarbi :
Building.Lv Forums
garāžas "bedre" un gruntsūdens
Autors:
Mārtiņš L
()
Datums: 16/06/2016 10:49
Sveiki!
Situācija tāda, ka pie mājas ir pievūvēta nojume-garāža, t.i. grīdas vietā ir tas pats pagalma bruģītis, viena siena ir mājas ārsiena, pārējās no dēlīšiem. Ir plāns vidū izcelt bruģīti un rakt un izbetonēt garāžas "bedri", lai varētu tikt mašīnai klāt no apakšas, bet problēma ir tā, ka ir augsti gruntsūdeņi (tā iemesla dēļ neesot arī būvēts pagrabs). "Bedrei" dziļumu domāju apmēram kādi ~1.8 metri, platumu kādi 1.2 metri, garumā kādi ~4 metri. Jautājums - vai ir kaut kādi varianti, kā bedri hermetizēt, lai tajā nekrātos ūdens?
Situācija tāda, ka pie mājas ir pievūvēta nojume-garāža, t.i. grīdas vietā ir tas pats pagalma bruģītis, viena siena ir mājas ārsiena, pārējās no dēlīšiem. Ir plāns vidū izcelt bruģīti un rakt un izbetonēt garāžas "bedri", lai varētu tikt mašīnai klāt no apakšas, bet problēma ir tā, ka ir augsti gruntsūdeņi (tā iemesla dēļ neesot arī būvēts pagrabs). "Bedrei" dziļumu domāju apmēram kādi ~1.8 metri, platumu kādi 1.2 metri, garumā kādi ~4 metri. Jautājums - vai ir kaut kādi varianti, kā bedri hermetizēt, lai tajā nekrātos ūdens?
Re: garāžas "bedre" un gruntsūdens
Autors:
gg
()
Datums: 16/06/2016 11:03
Cik bieži bedri izmantosi? Protams ja pats nodarbojies ar to lietu, tad ļoti iespējams ka ir vērts, bet ja to varbūt vajag 2-3 reizes gadā, tad aizmirsti.
Bedre ir pietiekoši 'bīstams'objekts, ne velti visās malās cenšas viņas aizbērt, jo tāpat ko tagad normālai mašīnai remontēsi mājas apstākļos.
Vēl jau ir variants par pacēlāju, nezinu kā būs cenas salīdzinājumā ar bedres rakšanu, betonēšanu, utt.
Ja man būtu tāda vajadzība, vēl painteresētos tuvējā mazajā servisā, cik viņi no manis prasītu par to ka izmantoju viņu pacēlāju.
Protams ja pats esi automehāniķis, vai plāno restaurēt kādu auto, vai citos līdzīgos gadījumis tas neattieksies.
Bedre ir pietiekoši 'bīstams'objekts, ne velti visās malās cenšas viņas aizbērt, jo tāpat ko tagad normālai mašīnai remontēsi mājas apstākļos.
Vēl jau ir variants par pacēlāju, nezinu kā būs cenas salīdzinājumā ar bedres rakšanu, betonēšanu, utt.
Ja man būtu tāda vajadzība, vēl painteresētos tuvējā mazajā servisā, cik viņi no manis prasītu par to ka izmantoju viņu pacēlāju.
Protams ja pats esi automehāniķis, vai plāno restaurēt kādu auto, vai citos līdzīgos gadījumis tas neattieksies.
Re: garāžas "bedre" un gruntsūdens
Autors:
vārds
()
Datums: 16/06/2016 11:08
Bedre ir visneērtākais un bīstamākais veids kā kaut ko darīt zem auto.
Nohermetizēt to varēs, ja tiks rakts un betonēts laikā, kad tie ūdeņi zemi. Bet process jāveic ļoti rūpīgi. Meklē pēc pagrabu hidroizolācija.
Nohermetizēt to varēs, ja tiks rakts un betonēts laikā, kad tie ūdeņi zemi. Bet process jāveic ļoti rūpīgi. Meklē pēc pagrabu hidroizolācija.
Re: garāžas "bedre" un gruntsūdens
Autors:
arre
()
Datums: 16/06/2016 11:09
ar augstiem gruntsūdeņiem un garāžas bedri var sanākt tā, ka vienā jaukā dienā tā uzpeldēs un tavs golfiņš piespiests pie griestiem:)
Re: garāžas "bedre" un gruntsūdens
Autors:
jtdesign
()
Datums: 16/06/2016 11:16
Bedre ir galīgi nemūsdienīgi, attaisnojums varētu būt, ka zem garāžas ir pagrabs un bedre ir tā sastāvdaļa. Vajag hidroizolāciju un drenāžu, kas labā izpildījumā nav nekādas lētās un vienkāršās lietas.
Pacēlājs ir universāla lieta, jo var pacelt vajadzīgajā augstumā, cik nu attiecīgajai operācijai vajag, remontēt bremžu diskus vai mainīt izplūdes sistēmu. Daudziem pat speciāli izbūvējamus pamatus nevajag, konstrukcija pati ir noturīga. Vienīgais mīnuss, ar griestu augstumu līdz 2 m (kā kādā šķūnītī) nekas nesanāks.
Pacēlājs ir universāla lieta, jo var pacelt vajadzīgajā augstumā, cik nu attiecīgajai operācijai vajag, remontēt bremžu diskus vai mainīt izplūdes sistēmu. Daudziem pat speciāli izbūvējamus pamatus nevajag, konstrukcija pati ir noturīga. Vienīgais mīnuss, ar griestu augstumu līdz 2 m (kā kādā šķūnītī) nekas nesanāks.