UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU
Vēlos uzzzināt :
Building.Lv Forums
Par auto piekabes pārbūvi
Autors:
būvinženieris Ivars Brinkmanis
(---.wapgw.bi.lt)
Datums: 18/01/2012 08:03
Vēlos uzzināt, vai vieglās automašīnas piekabi, tipa Zubrjonak ar celtespēju līdz 500 kg var pārbūvēt. Man ir jāved lieli akmeņi un esošā bleķa grīda deformējas. Vēlos šo bleķa grīdu un malas pārtaisīt, respektīvi bleka kasti aizstāt ar mitrumdrošo saplāksni.
Kā būs ar pārreģistrāciju un apdrošināšanu?
Varbūt ir cits forums - trakiem automobilistiem, kas var atbildēt kā pareizi pārbūvēt piekabi tehniskajai skatei?
Kā būs ar pārreģistrāciju un apdrošināšanu?
Varbūt ir cits forums - trakiem automobilistiem, kas var atbildēt kā pareizi pārbūvēt piekabi tehniskajai skatei?
Re: Par auto piekabes pārbūvi
Autors:
subaru
(46.109.114.---)
Datums: 18/01/2012 08:43
man viens paziņa tieši šādu, psrs laika ražojuma, piekabi atjaunoja- sabrukušās metāla grīdas vietā piekniedēja finiera saplāksni, nokrāsoja pārējo, saveda kārtībā apgaismojumu, sakabi, piekari un uz skati prom. nekādu problēmu, izgāja ar pirmo reizi. domāju ka jūsu gadījumā jābūt līdzīgi.
Re: Par auto piekabes pārbūvi
Autors:
Vienstāvs
(---.lmt.lv)
Datums: 18/01/2012 08:54
Par deklarēto celtspēju es satrauktos vismazāk. Man pašam ir ГомСельМаш 8130
[xbrest.com]
un deklarēto 150 kg vietā esmu vedis 600 kg smagu grodu un iespējams, pat lielāku svaru (pilnu ar Kolumbijas ķīvītēm). Transporta līdzekļu svēršanu uz ceļa veic īpaša transporta policija vtml, kura vieglos auto, cik zinu, neaiztiek.
Tomēr arī es katru gadu pirms TA nevaru izšķirties:
a) turpināt apstrādāt pret koroziju esošo piekabi un uzturēt viņas mazās riepeles (kas ir dārgākas par auto riepām un nekvalitatīvas);
b) kapitāli pārtaisīt esošo, pastiprnot, nomainot riteņus utml.
c) pirkt jaunu piekabi (bet izmantoju es viņu 3 reizes gadā).
Reiz zvanīju uz CSDD jautājot, vai es pats varu pārbūvēt vai no jauna uztaisīt piekabi un man lepni(!) atbildēja, ka tas nebūšot iespējams:
1) pašam pārbūvētājam jābūt sertificētam pārbūvēt,
2) jāuzrāda sertifikāts pēdējai skrūvītei, kas tiks izmantota,
un tad vēl būs tehniskā ekspertīze, kas, visticamāk, ir krietni sāpīgāka par parastu TA. Dambis jauno elektrobrīnumu it kā piereģistrēja, bet nu viņam pašam pieder serviss un viņu sponsorē Gaismaspils būvnieki!
Manējai apakšā šis un tas jau vienalga ir pārtaisīts. Pēdējā TA manu brīnumu gribēja fotografēt, lai fiksētu esošo stāvokli un es vairāk nevarētu neko pārbūvēt (jo daudzi plāksnīti ar rāmja numuru pārliekot uz citu pilnīgi pārtaisītu piekabi), pārbaudītājs aizgāja kautkur apspriesties, tomēr vēlāk atnāca un palaida tāpat. Zubrjonoks, visticamāk, ir populārāks un ir jau dokumentēts (TA veicošā SIA zin, kādam tam jāizskatās).
[xbrest.com]
un deklarēto 150 kg vietā esmu vedis 600 kg smagu grodu un iespējams, pat lielāku svaru (pilnu ar Kolumbijas ķīvītēm). Transporta līdzekļu svēršanu uz ceļa veic īpaša transporta policija vtml, kura vieglos auto, cik zinu, neaiztiek.
Tomēr arī es katru gadu pirms TA nevaru izšķirties:
a) turpināt apstrādāt pret koroziju esošo piekabi un uzturēt viņas mazās riepeles (kas ir dārgākas par auto riepām un nekvalitatīvas);
b) kapitāli pārtaisīt esošo, pastiprnot, nomainot riteņus utml.
c) pirkt jaunu piekabi (bet izmantoju es viņu 3 reizes gadā).
Reiz zvanīju uz CSDD jautājot, vai es pats varu pārbūvēt vai no jauna uztaisīt piekabi un man lepni(!) atbildēja, ka tas nebūšot iespējams:
1) pašam pārbūvētājam jābūt sertificētam pārbūvēt,
2) jāuzrāda sertifikāts pēdējai skrūvītei, kas tiks izmantota,
un tad vēl būs tehniskā ekspertīze, kas, visticamāk, ir krietni sāpīgāka par parastu TA. Dambis jauno elektrobrīnumu it kā piereģistrēja, bet nu viņam pašam pieder serviss un viņu sponsorē Gaismaspils būvnieki!
Manējai apakšā šis un tas jau vienalga ir pārtaisīts. Pēdējā TA manu brīnumu gribēja fotografēt, lai fiksētu esošo stāvokli un es vairāk nevarētu neko pārbūvēt (jo daudzi plāksnīti ar rāmja numuru pārliekot uz citu pilnīgi pārtaisītu piekabi), pārbaudītājs aizgāja kautkur apspriesties, tomēr vēlāk atnāca un palaida tāpat. Zubrjonoks, visticamāk, ir populārāks un ir jau dokumentēts (TA veicošā SIA zin, kādam tam jāizskatās).
Re: Par auto piekabes pārbūvi
Autors:
aaaa
(---.csc.lv)
Datums: 18/01/2012 09:21
Par Dambi - viņš tak bijušais Scantest īpašnieks un dibinātājs, viņš apskatēs un CSDD ir savs cilvēks, kā tad tāds var kaut ko nepiereģistrēt?
Re: Par auto piekabes pārbūvi
Autors:
Viesturs470
(85.254.150.---)
Datums: 18/01/2012 10:06
Ja vajag trīsreiz gadā lētāk un vienkaršāk ir paņemt nomā !
Re: Par auto piekabes pārbūvi
Autors:
Vienstāvs
(---.lmt.lv)
Datums: 18/01/2012 10:37
Vai piekabju nomas nesāk pamazām izzust? Statoil, cik zinu, nepiedāvā jau kādu laiku. Vēl iznomāja Kurši, taču nesen Dreiliņos Kurši-oil izkārtne tika nomainīta uz Stat-, bet Brīvības ielā - uz Luk-oil.
Kā fiziski notiek piekabju noma? Tāpat kā celtniecības instrumentu - es atstāju iznomātājam ķīlā instrumenta vērtību skaidrā naudā aploksnē? Ja man šāda aploksne jātur vienmēr rezervē, es to varētu konvertēt par jaunu, piemēram, igauņu piekabi.
Otrkārt, atvedot mājās kravu, es izkrauju, noāķēju un nolieku piekabi. Nomātā būtu jāvelk uz Rīgu, īpaši nekavējoties, jo skaitītājs iet. Bez tālajām braukšanām reizēm arī nākas pavadāt kaut vai smilti vietējo ceļu remonta talkās.
Kā fiziski notiek piekabju noma? Tāpat kā celtniecības instrumentu - es atstāju iznomātājam ķīlā instrumenta vērtību skaidrā naudā aploksnē? Ja man šāda aploksne jātur vienmēr rezervē, es to varētu konvertēt par jaunu, piemēram, igauņu piekabi.
Otrkārt, atvedot mājās kravu, es izkrauju, noāķēju un nolieku piekabi. Nomātā būtu jāvelk uz Rīgu, īpaši nekavējoties, jo skaitītājs iet. Bez tālajām braukšanām reizēm arī nākas pavadāt kaut vai smilti vietējo ceļu remonta talkās.