UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU
Vēlos uzzzināt :
Building.Lv Forums
Betona virsmas apstrāde
Autors:
Muulis
(84.237.249.---)
Datums: 01/04/2013 22:16
Šodien iebetonēju izlietni paštaisītā veidnī - jo tāda, kā man der 1.10m šaurā telpā maksā ap 150 ls
Tātad - ar ko man tālāk apstrādāt betona izlietni ? - saprotu to ka jāslīpē līz gludumam kāds apmierina, bet tālāk ar ko, lai varu lietot vannas istabas apstākļos ?
Lakas, alkīda emaljas, epoksīda līmes ?
Tātad - ar ko man tālāk apstrādāt betona izlietni ? - saprotu to ka jāslīpē līz gludumam kāds apmierina, bet tālāk ar ko, lai varu lietot vannas istabas apstākļos ?
Lakas, alkīda emaljas, epoksīda līmes ?
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
Vienstāvs
(212.93.105.---)
Datums: 01/04/2013 23:12
Alkīda emaljas, manuprāt, ir vakardiena. Ja man vajadzētu, lietotu Rilak divkomponemtu krāsas metālam - EpoPrim, EpoTop, UreTop - cietākās no tā, kas pa rokai. Betons gan droši vien jāizžāvē.
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
m.
(81.198.30.---)
Datums: 02/04/2013 09:52
Tā izlietnes taisa jā, bilditi paradīsi?
Divkomponentu un velams uz epoksīdu sveķu bāzes (liekās tadas eiopā ir aizliegtas vismaz vannu krasoju Penosil divkomponentu uz udens bazes... ganjau mazaka izturiba ka pimajai)
Divkomponentu un velams uz epoksīdu sveķu bāzes (liekās tadas eiopā ir aizliegtas vismaz vannu krasoju Penosil divkomponentu uz udens bazes... ganjau mazaka izturiba ka pimajai)
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
Muulis
(84.237.249.---)
Datums: 03/04/2013 21:15
Lūk bilde
[www.bildites.lv]
- par izskatu neuzjautrinās - man vienkārši patīk visu uztaisīt pašam :D
bet laikam pa dziļu ir iznākusi.
tālāk kādu nedēļu jāžūst lai varu slīpēt.
tagad skaidrāks skats ko vēlos, kad ir foto
[www.bildites.lv]
- par izskatu neuzjautrinās - man vienkārši patīk visu uztaisīt pašam :D
bet laikam pa dziļu ir iznākusi.
tālāk kādu nedēļu jāžūst lai varu slīpēt.
tagad skaidrāks skats ko vēlos, kad ir foto
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
m.
(81.198.30.---)
Datums: 03/04/2013 21:32
Ir ok, tikai es nezinu vai nevajadzeja mercēt udenī nedeļu lai ir izturigāka masa un vai nevajag pulēt pāris dienas pēc sacietešanas (vai nakošaja dienā jau sākt)...
Un man labāk patiktu ja visu noklātu ar caurspidīgu epoksīdu nevis nokrasotu baltu.... tikai ja tā dari tad vajag izturīgus sveķus.. katri ir savadaki.
Un man labāk patiktu ja visu noklātu ar caurspidīgu epoksīdu nevis nokrasotu baltu.... tikai ja tā dari tad vajag izturīgus sveķus.. katri ir savadaki.
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
soseds2
(87.110.12.---)
Datums: 11/04/2013 19:47
Būtu smuki noslīpet un ar caurspīdīgu laku pa virsu, lai visi betona akmentini redzami.
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
Kasparam
(84.245.205.---)
Datums: 11/04/2013 21:47
Vienā no šī gada Dari pats numurā bija raksts par betona virtuves virsmas izgavošanu.
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
MEZONIS
(81.198.9.---)
Datums: 11/04/2013 21:54
vajadzetu apmazgat ar salskabi lai labak sakozas planotais parklajums esmu gridu meistars gan uz skidro betonu gan sauso saucamo estrih, un pirms gridu parklasanas kadu krasu vai parsvara divkomponentu epoksidiem tiek apstradats ar salskabi tas atiecas uz skidro betonu gridam .Es pats ar meginu izveidot vannu .
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
MEZONIS
(81.198.9.---)
Datums: 11/04/2013 22:00
un kolegim taisniba par to izlienes mitrinasanu vismaz paris dienas vajadzetu jo ilgak jo labak betonam ir janorudas .tas var zaudet savu iztribu stipribu atri zustot
Re: Betona virsmas apstrāde
Autors:
Vilnis_Radio
(87.110.241.---)
Datums: 12/04/2013 13:05
Esmu taisījis šo un to un lietu diezgan labi pārzinu.
1. Apskatot bildīti redzams, ka sākuma materiāls ir pagrūts, lai no tā izveidotu ko glītu (stipri nelīdzenumi iekšpusē no plēves jo īpaši. Tos vajag izslīpēt ārā un tas prasa noņemt uz aci kā redzu 1 cm, kas ir padaudz (grūti piekļūt, iespējams biezums var neļaut) iekšējai daļai, virsmai tā nebūtu problēma,
2. Pēc foto nevar pateikt kāda marka betonam izmantota un vai ir izvibrēts cik ne cik. Tālākai apstrādei patiesībā jo cietāks betons jo labāks, marku nepateikšu bet šķiet b25 ir minimums.
3. betonam ir jāžūst minimums 2 nedēļas, tad to var sākt apstrādāt,
4. Slīpešana notiek ar dimanta rupjo ripu līdz izņemtas problēmas, atsegta faktūra un iegūts vajadzīgais rezultāts, labāk tas notiek slapjajā metodē, jo tad mazāk putekļi, vēlams flex ar regulējamiem apgriezieniem, lai ripu liktu uz mazākiem apgriezieniem,
5. Pulēšana tālāk sāk iet no numuriem 50-3000, diski dažādi, bet visi būs dārgi (viena numura cena - minimums ap 9 ls depo, pēc rupjās nu vismaz 3 vajadzētu - 50, 150 un 200to),
6. Virsmu pulēšanai vēlams cietināt, to dara pēc 200 numura, ar specieālu ķīmiju, kuru var atrast tikai specializētās pulēšanas firmās (kuras ir uz pirkstiem skaitāmas), turklāt vēl jāmāk sarunāt, lai dabūtu savu mikroskopisko apjomu, jo tur tā manta ir lielajos iepakojumos,
7. Pulēšana dod fantastisku rezultātu, taču tas visvairāk ir atkarīgs no betona kvalitātes, ja nav perfekti izvibrēts, tad slīpējot atveras poras turklāt poras atveras arī ideāli izvibrētā (mazākas un mazākā skaitā), tās špaktelē ciet ar arī patiesībā specifisku špakteli kuru te nedabūt, tāpēc acīmredzot jāzimanto kjaut kas parasts - to dara arī pie 200 numura.
8. Virsmas pārklāšana, aizsardzība. Te augstāk minēta viena tehnika, ko rupji sauksim par krāsošanu, ir otra - kuru varētu saukt par atklātu betonu. Abām ir plusi un mīnusi, bet tiešām lieli speciālsti dod priekšroku atklātajam betonam.
8.1. krāsošana - galvenais pluss ir tas ka ir drošība pret skābi, nerodas betonā pleķi no kafijas, sulām, vīna utt., galvenais mīnuss ir tāds, ka ja tas lakojums tiek bojāts (un tas notiks), tad faktiski var tikai pārlakot un tas jau nozīmē, ka zūd jebkāda betona pulētās virsmas jēga, prasti izsakoties krāsas grauds ir lielāks par pulēto graudu, ja ir lakots, tad uz mūžiem,
8.2. atvērtais betona lielākais mīnuss ir traipi no skābēm, resp, ja nenoslauka izlijušo teiksim 15 min līdz 1 h, tad tur mūžīgi paliek pleķis, plusi - var piepulēt vēlāk, roka jūt ka tas ir betons nevis krāsa un speci saka, ka pleķi ar laiku dod raksturu un vecuma garšu betonam.
9. Atvērtā betona aizsardzība ir hermetizēšana ar speciālu ķīmiju (arī grūti dabūt vienai izlietnei LV), tā iesūcas betonā un aiztaisa sīkās spraudziņas un pēc tam tas viss tiek ievaskots (citi lieto tīru bišu vasku, bet labākais ir ekovasks autiņiem, kuru var nopirkt arī lv brīvi,
Variācijas šajā jautājumā ir tik cik to ierobežo cilvēka iztēle - faktūra, krāsa, forma utt., bet pamatprincipi - izvibrēšana, špaktelēšana, cietināšana un virsmas apstrāde ir stipri nemainīgi.
1. Apskatot bildīti redzams, ka sākuma materiāls ir pagrūts, lai no tā izveidotu ko glītu (stipri nelīdzenumi iekšpusē no plēves jo īpaši. Tos vajag izslīpēt ārā un tas prasa noņemt uz aci kā redzu 1 cm, kas ir padaudz (grūti piekļūt, iespējams biezums var neļaut) iekšējai daļai, virsmai tā nebūtu problēma,
2. Pēc foto nevar pateikt kāda marka betonam izmantota un vai ir izvibrēts cik ne cik. Tālākai apstrādei patiesībā jo cietāks betons jo labāks, marku nepateikšu bet šķiet b25 ir minimums.
3. betonam ir jāžūst minimums 2 nedēļas, tad to var sākt apstrādāt,
4. Slīpešana notiek ar dimanta rupjo ripu līdz izņemtas problēmas, atsegta faktūra un iegūts vajadzīgais rezultāts, labāk tas notiek slapjajā metodē, jo tad mazāk putekļi, vēlams flex ar regulējamiem apgriezieniem, lai ripu liktu uz mazākiem apgriezieniem,
5. Pulēšana tālāk sāk iet no numuriem 50-3000, diski dažādi, bet visi būs dārgi (viena numura cena - minimums ap 9 ls depo, pēc rupjās nu vismaz 3 vajadzētu - 50, 150 un 200to),
6. Virsmu pulēšanai vēlams cietināt, to dara pēc 200 numura, ar specieālu ķīmiju, kuru var atrast tikai specializētās pulēšanas firmās (kuras ir uz pirkstiem skaitāmas), turklāt vēl jāmāk sarunāt, lai dabūtu savu mikroskopisko apjomu, jo tur tā manta ir lielajos iepakojumos,
7. Pulēšana dod fantastisku rezultātu, taču tas visvairāk ir atkarīgs no betona kvalitātes, ja nav perfekti izvibrēts, tad slīpējot atveras poras turklāt poras atveras arī ideāli izvibrētā (mazākas un mazākā skaitā), tās špaktelē ciet ar arī patiesībā specifisku špakteli kuru te nedabūt, tāpēc acīmredzot jāzimanto kjaut kas parasts - to dara arī pie 200 numura.
8. Virsmas pārklāšana, aizsardzība. Te augstāk minēta viena tehnika, ko rupji sauksim par krāsošanu, ir otra - kuru varētu saukt par atklātu betonu. Abām ir plusi un mīnusi, bet tiešām lieli speciālsti dod priekšroku atklātajam betonam.
8.1. krāsošana - galvenais pluss ir tas ka ir drošība pret skābi, nerodas betonā pleķi no kafijas, sulām, vīna utt., galvenais mīnuss ir tāds, ka ja tas lakojums tiek bojāts (un tas notiks), tad faktiski var tikai pārlakot un tas jau nozīmē, ka zūd jebkāda betona pulētās virsmas jēga, prasti izsakoties krāsas grauds ir lielāks par pulēto graudu, ja ir lakots, tad uz mūžiem,
8.2. atvērtais betona lielākais mīnuss ir traipi no skābēm, resp, ja nenoslauka izlijušo teiksim 15 min līdz 1 h, tad tur mūžīgi paliek pleķis, plusi - var piepulēt vēlāk, roka jūt ka tas ir betons nevis krāsa un speci saka, ka pleķi ar laiku dod raksturu un vecuma garšu betonam.
9. Atvērtā betona aizsardzība ir hermetizēšana ar speciālu ķīmiju (arī grūti dabūt vienai izlietnei LV), tā iesūcas betonā un aiztaisa sīkās spraudziņas un pēc tam tas viss tiek ievaskots (citi lieto tīru bišu vasku, bet labākais ir ekovasks autiņiem, kuru var nopirkt arī lv brīvi,
Variācijas šajā jautājumā ir tik cik to ierobežo cilvēka iztēle - faktūra, krāsa, forma utt., bet pamatprincipi - izvibrēšana, špaktelēšana, cietināšana un virsmas apstrāde ir stipri nemainīgi.