UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Vēlos uzzzināt :  Building.Lv Forums

Iet uz lapu: Iepriekšējā123Nākošā
Pašreizējā: 2 no 3
Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: ints45 (178.16.22.---)
Datums: 27/05/2014 13:37

binary Wrote:
-------------------------------------------------------
> Didzisp Wrote:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nē, nu reduktoru gan regulāri smēreju.
> > Tas jādara obligāti!
>
> Kā šitais pasākums veicams?

Stihlam reduktora sānā ir skrūve. To atskrūvē un uz to pašu vītni ieskrūvē tūbiņu ar smēri. Viegli uzspiež un reduktors ir iesmērēts

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: binary (178.16.22.---)
Datums: 27/05/2014 13:46

Tas reduktors ir lejā, kur skrūvē aizsargu un spoli / ripu?

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: ints45 (178.16.22.---)
Datums: 27/05/2014 14:09

jap

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: Didzisp (178.16.22.---)
Datums: 27/05/2014 23:39

Reduktors ir jāsmērē obligāti un regulāri. Tur tak baigā slodze uz zobratiem. Man paziņa nokāva Husim. Itkā tehnisks cilvēks, bet tik elementāras lietas nesaprata. Laikam kautkādus 80Ls samaksāja par jauniem zobratiem. Es atskrūvēju skrūvi, iebāžu caurumā tūbiņu ar solidola ķipa smāķi un ar izjūtu iespiezu. Pardaudz jau nebūs un liekais iespiežas kāta trubā. Mans princips vienmēr- ar eļļu vēl neviens krūmgriezis nav nokauts. Vārdu sakot, eļļas nevar būt par daudz.

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: v_t (178.16.22.---)
Datums: 28/05/2014 12:40

maslom kašu ņe isporķiš. zelta vārdi.

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: ruukiitis (178.16.22.---)
Datums: 02/06/2014 15:13

sorry - vai var vēlreiz drusku lielākiem burtiem. (nevienu moci, družbu utt nekad neesmu licis kopā.)
Kas ir karburators, kur to eļļo, kādu ieteicamo eļļu.
Man bija čujs ka tas ko pielajam pie degvielas klāt, tas arī kautkā motorā padara savu darbiņu un viss notiek. Ok vēl kādā caurumā iepūš slaveno DT40.???

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: binary (178.16.22.---)
Datums: 02/06/2014 15:42

Kas ir DT40? Ja WD40, tad to tehnikai nemaz tuvumā neturi - tas der eļļas nomazgāšanai, nevis eļļošanai :D

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: ints45 (178.16.22.---)
Datums: 02/06/2014 15:47

:) jāeļļo reduktors ne karburators. Pirmais pārnes griezes kustību citā virzienā, otrais sagatavo iekšdedzes dzinējam degmaisījumu.

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: Didzisp (178.16.22.---)
Datums: 02/06/2014 16:59

Tieši tā, regulari jāsmērē ir reduktors un tikai ne ar to sūdu VD40. Tur vajag daudz biezāku smēri. Otra eļļa ir tā, kuru jauc klāt nebzīnam. Tur ir varianti, vai pirkt pa pinģerotam mazās pudelītēs, vai pirkt divtaktu eļļu lieakā iepakojumā pa mazāku naudu. Modernā propircija skaitās 1:50, bet es vienēr eļļu leju vairāk. Varbūt nostrādā vecā motociklista pieredze, bet tik maz eļļas , es uzskatu, ka ir nepareizi maisīt benzīnā. Jā, pļāvējam nav dūmi jāost, ekoloģija un zaļajiem prieks, bet nevajag aizmirst, ka tagad benzīnam jauc klāt bioetanolu, kas būtībā tā pati samogonka vien ir. Kā zināms, spirtā eļla nešķīst. Tad vēl ražotāji gāž klāt visādu ķīmiju ,lai paceltu benzīna oktānskaitli. Tapēc jau ir visi tie noteikumi, ka sajauktu benzīnu ar eļļu nevar ilgi turēt un bāka jāatstāj tukša. Es jaucu 1:30, kā kādreiz mocim, un pofig, kaut divus mēnešus degnaisījums stāv. Ja pa izpūtēju nāk viegli dūmi, tad motors eļļojas un kalpos ilgi.

Re: Trimmeris ģibst Stiga SB 52
Autors: Rx (178.16.22.---)
Datums: 02/06/2014 20:22

Padalīšos ar savu pieredzi. Kaut kad, ap 1997 gadu sāku interesēties par eļļas piedevām. Kooperatīvu laiki. Viss kas parādījās. Arī Fufeļi. Sāku pastiprināti interesēties par Fenom produkciju. Aizrāva. sarakstījos ar izstrādātājiem. Lasīju, lasīju... Eksperimenta pēc sāku lietot FENOM MF METAL CONDITIONER. Izstādēs arī redzēju tā iedarbību. Noticēju. ja automobīlim neko, ne labu- ne sliktu nevaru teikt, jo viss ir emocionāli uztverams, bet visiem saviem rūcamrīkiem ( benzīnzāģis, trimeris, zāles pļāvējs (2 gab), kultivators ( 2 gab)...) leju klāt 3% pie eļļas. Nekas slikts nav notiecis, jo visi virzuļa mehānismi jau kalpo vairāk kā būtu domājis. Tā piemēram Tehumsen zāles plāvēja motors ar apšaubāmas kvalitātes motoru ( toreiz, pirms, ap 10 gadiem maksāja 85Ls! ) vēl strādā, un akmeņus cērt....( akmeņaina pļava...). Tāpat Trimeris, Oleo-Mac 735T (tagad tādu jau nav) laikam savi 10 gadi jau būs, rūc un rūc. 3grami Fenoma uz 100ml eļļas /5litri benzīna. Pudelīte pietiek vismaz 150 litriem degvielas. Tāpat to tādā pat proporcijā leju pie 4 taktu eļļas. Ko lai saka: desmit gadu bez problēmām virzuļa- cilindra darbībā. To leju klāt arī pie jebkuras eļļas, saimniecībā elļošanai. Nav jau "baigā cena". Paskātījos, ka 2001 gadā viņi jau saņēma zelat medaļas...un vēl tirgo! Neviens Tos nav ar "sū" kārtīgi aplējis...Kāpēc? ...Laikam ka tomēr kaut kas tajā ir! Mazliet sarunas- rekomendācijas te: [www.agabaltija.com] Neesmu to izplatītājs, tikai dalos ar savu pieredzi, var būt ka noder, un pēc 10 gadiem teiksit: Paldies Rx.......

Iet uz lapu: Iepriekšējā123Nākošā
Pašreizējā: 2 no 3


Jūsu Vārds: 
Jūsu E-pasts: 
Tēmas nosaukums: 
Aizsardzība pret mēstulēm:
Lūdzu, ierakstiet apakšā redzamo kodu! Tas ir tamdēļ, lai spameru boti automātiski neliktu iekšā visādu drazu.
 **     **  ********   ********  ********   ******** 
  **   **   **     **     **     **     **  **       
   ** **    **     **     **     **     **  **       
    ***     ********      **     **     **  ******   
   ** **    **     **     **     **     **  **       
  **   **   **     **     **     **     **  **       
 **     **  ********      **     ********   ******** 

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.




Redakcija:
building@latvijastalrunis.lv
+371 67770522
Klientu serviss:
serviss@latvijastalrunis.lv
tel. +371 67770711
fax +371 67770727