UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU
Dienas jautājums :
Building.Lv Forums
Aeroc, Poribet
Autors:
juris g.
(80.233.198.---)
Datums: 24/05/2005 18:19
Jautājums joprojām nopiens. Vai minētos blokus (375 mm) vajag vēl siltināt, vai ražotājam jatic, ka nevajag un vēl pāri paliek?
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
kolo
(---.btv.lv)
Datums: 24/05/2005 23:15
jasiltina, citadi iekritisi...
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
juris g.
(80.233.198.---)
Datums: 24/05/2005 23:45
iekš kā es iekritīšu? Vai tu kolo jau iekriti? :-) Es gribu zināt, kā ir patiesībā, nevis kā kāds jūtas, kad dzird, ka nav jāsiltina.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
xxx
(80.232.211.---)
Datums: 25/05/2005 09:03
Nazinu kaa tur iisti jaabuut, bet es siltinaatu. Katkaa neliekaas ka ar to var pietikt aukstaa ziemaa. Domaaju ka ilgaakaa laika periodaa noteikti atmaksaasies.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
gatis*
(---.eunet.lv)
Datums: 25/05/2005 09:36
Principā pēc siltumtehniskajiem aprēķiniem bez siltinājuma var iztikt, bet zimas maksimumu grādos būs telpā tā temperatūra par kādiem četriem grādiem zemāka. Nu var tak paciesties ja istabā ir 16 grādi kādu nedēļu, ja ārasgaisa temperatūra ir -25. Ja nav problēmu, tad nesiltini, bet ja nav kur naudu likt uz priekšu!
Vēsumā starp citu ilgāk svaigāks saglabāsies.
Vēsumā starp citu ilgāk svaigāks saglabāsies.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
kool
(---.btv.lv)
Datums: 26/05/2005 18:50
siltumu Aeroc tipa bloki tur taja limeni kaa vinji raksta tikai tad, ja aeroc ir pilniba izavets (udens maak par 5%). Ja Tev sienas ir sausas, tad ok, bet tie visi dati ir dabuti laboratorijas apstaklos. Tapat ka ar mashinam - razhotaji stasta, ka vinju auto tere degvielu uz 100 km 5l, bet kad pats noperc, tad izradas, ka kadi 6,5l tomer sanak...
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
guntisdu
(62.85.72.---)
Datums: 27/05/2005 13:52
Es varētu teikt vienu par šiem matereāliem - es viņiem neuzticos, tāpec doma ir būvēt maju no Ytong 400mm, cenas un kvalitātes ziņā ir krietni labāks par Aeroc un Poribet. Iesaku vismaz painteresēties par šo materiālu celt gribētājiem, paši pārliecināsieties.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
Egiils
(159.148.241.---)
Datums: 29/05/2005 17:40
Gribeetu tuvaak uzzinaat,kas tas Ytong taads ir?
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
guntisdu
(62.85.72.---)
Datums: 30/05/2005 09:46
Info par tiem var saņemt pie Ytong izplatītājiem SIA "Cel", Raimonds Vītiņš 9448171 - viņi ir ieinteresēti info izplatīšanā, gan par pašu materiālu, gan tehniskā atbalstā. Es vairāk tāpēc izvēlējos šos, jo tehniskais atbalsts ir no svara.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
a
(213.180.101.---)
Datums: 30/05/2005 10:35
interesanti gan , kaa vareetu izpausties ''tehniskais atbalsts'' ja majas karkass jau ir uzmurets...?
Biski klibo pasreklamas teksti.
Es vel saprotu ja runa ir par automasinu, kura ekspluatacijas laika ir jaremontee.... bet samuureets karkas...hmm , nu nezinu, ka seit varetu izpausties tehniskais atbalsts.
Biski klibo pasreklamas teksti.
Es vel saprotu ja runa ir par automasinu, kura ekspluatacijas laika ir jaremontee.... bet samuureets karkas...hmm , nu nezinu, ka seit varetu izpausties tehniskais atbalsts.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
jtdesign
(---.btv.lv)
Datums: 30/05/2005 11:07
Līdz šim esmu sapratis, ka Aeroc un Ytong ir pilnīgi viens un tas pats, tikai dažādi trademark`i un rūpnīcas, kur to ražo.
Taču starp Poribet un Aeroc gan nevar likt vienlīdzības zīmi.
Taču starp Poribet un Aeroc gan nevar likt vienlīdzības zīmi.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
guntisdu
(62.85.72.---)
Datums: 30/05/2005 12:13
Es gribu iebilst par produkta pašreklāmu, ne es esmu kādā mērā saistīts, ne arī ieinteresēts produkta izplatībā, es vienkārši padalos savās domās un viedokļos - kā nekā tās ir diskusijas. Par tehnisko atbalstu es domāju celtniecības procesā veicamajiem darbiem, rasējumiem specifiskiem mezgliem. Katrā gadījumā neesmu saņēmis tādas ziņas ne no Aeroc, ne no Poribet pārstāvjiem.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
Janka
(62.85.65.---)
Datums: 30/05/2005 13:31
YTONG nekādā gadijuma nav tas pats kas AEROC ,jo YTONG ir ar daudz labākām īpašībām,precīzāks,un neatnāk nodrupis kā AEROC,bet 400mm bloka AEROC nav vispār,arī pārsedžu izvēle ir daudz plašāka.Esam agrāk cēluši no AEROC,bet nu jau labu laiku kā pārgājuši uz YTONG.SUPER BLOKS!Nav jāarmē katra ceturtā rinda,nav jālīmē vertikālās šuves,bet 400mm izvēlējāmies, jo tajā var ideāli iestrādāt visas komunikācijas.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
guntisdu
(62.85.72.---)
Datums: 30/05/2005 16:54
To Janka
Vai vari iedot savas kordinātas, ja esi celtnieks
Uz e-mail.
Vai vari iedot savas kordinātas, ja esi celtnieks
Uz e-mail.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
YTONG
(84.237.133.---)
Datums: 31/05/2005 08:37
es arī būvēšu no YTONG 400mm,tur jau nu siltums garantēts,vāciešiem var ticēt.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
igo
(212.70.174.---)
Datums: 31/05/2005 09:58
vai var? :)
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
KGB
(159.148.190.---)
Datums: 31/05/2005 16:11
Aeroc ir piedavājies nopirkt Poribet rupnīcu...
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
gundars
(80.233.198.---)
Datums: 31/05/2005 19:34
bet es esmu nolēmis būvēt no Poribet. Nedomaju, ka 5 cm ir būtiska atšķirība 400mm - 375mm
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
Sencis
(81.198.22.---)
Datums: 31/05/2005 21:59
Iesaku nosiltināt jo zudumi kamēr bloki žūs būs ievērojami- aptuveni 2-2,5 reizes virs aprēķinātā.
vēl: Latvijas norma tāpat kā daudzu citu valstu, arī Vācijas normē kopējos
zudumus no ēkas. Ja gadījumā logu platība pārsniedz 20% no grīdas, (LBN-002) tad palielinātie zudumi caur papildus logiem jākompensē ar palielinātu citu konstrukciju siltumpretestību. Izmisīgs piemērs- citadeles ēka ko būvē PBLC- tur nenormāli lielo logu dēļ atbilstība normām prasa lai sienas būtu siltinātas ar vēl 150 mm vati pa virsu Aeroc blokiem. Nerunājot par to ka šai ēkai pilnīgi izgāzās skaņas izolācija un bloki jāpapildina ar vati arī šā iemesla dēļ (35-40 dB prasīto 55-60 dB šajā dzīvas satiksmes vietā). Tas gan bija zināms jau iepriekš, bet ja nu tomēr sanāk..Brīnums... jo ļoti gribējās lai sanāktu....
Vācija ir dienvidu zeme no siltumizolācijas un siltināšanas viedokļa.Gada apkures patēriņš vienādām mājām Latvijā ir aptuveni par 25-30% vairāk ( fakts).
Tāpēc arī jāsiltina lai sienas pretestība būtu par 25-30% augstāka kā Vācijā.
Var jau sev iestāstīt visu ko lai sanāktu lēti un labi, bet..... Sanāk kā parasti.
vēl: Latvijas norma tāpat kā daudzu citu valstu, arī Vācijas normē kopējos
zudumus no ēkas. Ja gadījumā logu platība pārsniedz 20% no grīdas, (LBN-002) tad palielinātie zudumi caur papildus logiem jākompensē ar palielinātu citu konstrukciju siltumpretestību. Izmisīgs piemērs- citadeles ēka ko būvē PBLC- tur nenormāli lielo logu dēļ atbilstība normām prasa lai sienas būtu siltinātas ar vēl 150 mm vati pa virsu Aeroc blokiem. Nerunājot par to ka šai ēkai pilnīgi izgāzās skaņas izolācija un bloki jāpapildina ar vati arī šā iemesla dēļ (35-40 dB prasīto 55-60 dB šajā dzīvas satiksmes vietā). Tas gan bija zināms jau iepriekš, bet ja nu tomēr sanāk..Brīnums... jo ļoti gribējās lai sanāktu....
Vācija ir dienvidu zeme no siltumizolācijas un siltināšanas viedokļa.Gada apkures patēriņš vienādām mājām Latvijā ir aptuveni par 25-30% vairāk ( fakts).
Tāpēc arī jāsiltina lai sienas pretestība būtu par 25-30% augstāka kā Vācijā.
Var jau sev iestāstīt visu ko lai sanāktu lēti un labi, bet..... Sanāk kā parasti.
Re: Aeroc, Poribet
Autors:
laukjis
(---.lsc.riga.lv)
Datums: 01/06/2005 17:42
man domaat jaasiltina, jo:
- vieteejie celtnieki ir taadi kaa ir, un liimeejumu vietaas liimi neuzklaaj vienmeeriigi, neizdzen ideaalas gropes, iipashi, ja bloki jaazaagjee utt;
- pie transporteeshanas, iekr/izkraushanas un liimeeshanas bloki tiek apskaadeeti, paraadaas robi, defekti, liidz ar to zuud siltumpretestiiba;
- bloku izmeeri staigaa un nav kaa reklameets cik tur to mm robezhaas un atkal shaize ar ideaalas sienas muureeshanu;
- stipra mitrumuzsuukshana;
- sheit jau mineeto laboratorijas apstaaklju paarbaude;
taa kaa man domaat, ka jaasiltina, nekas tur "paari palikt" nevar, veel jo vairaak njemot veeraa kurinaamaa gan esosho, gan gaidaamo sadardzinaashanos, jo tas suuda putuplasts jau nemaksaa neko, arii vate saliidzinot ar iespeejamiem meesliem nav nemaz tik daarga.
ka aeroca plusu var mineet to, ka iekshapmetums ir tikai 5-7mm robezhaas (bez taa tomeer neiztikt kaa shie reklamee) un tas, ka celtnieciibas process ir tiirs, bez javaam u.c. ar to saistiitiem suudiem. arii celtniekiem pieshaujioties darbs iet aatraak.
pats uzceelu no 250mm aeroca + 10cm putuplasta+diezgan nopietna ventilaacija. veel jau ievaacies neesmu, bet saliidzinot ar citiem jaunbuuvniekiem izskataas, ka buus normaali.
- vieteejie celtnieki ir taadi kaa ir, un liimeejumu vietaas liimi neuzklaaj vienmeeriigi, neizdzen ideaalas gropes, iipashi, ja bloki jaazaagjee utt;
- pie transporteeshanas, iekr/izkraushanas un liimeeshanas bloki tiek apskaadeeti, paraadaas robi, defekti, liidz ar to zuud siltumpretestiiba;
- bloku izmeeri staigaa un nav kaa reklameets cik tur to mm robezhaas un atkal shaize ar ideaalas sienas muureeshanu;
- stipra mitrumuzsuukshana;
- sheit jau mineeto laboratorijas apstaaklju paarbaude;
taa kaa man domaat, ka jaasiltina, nekas tur "paari palikt" nevar, veel jo vairaak njemot veeraa kurinaamaa gan esosho, gan gaidaamo sadardzinaashanos, jo tas suuda putuplasts jau nemaksaa neko, arii vate saliidzinot ar iespeejamiem meesliem nav nemaz tik daarga.
ka aeroca plusu var mineet to, ka iekshapmetums ir tikai 5-7mm robezhaas (bez taa tomeer neiztikt kaa shie reklamee) un tas, ka celtnieciibas process ir tiirs, bez javaam u.c. ar to saistiitiem suudiem. arii celtniekiem pieshaujioties darbs iet aatraak.
pats uzceelu no 250mm aeroca + 10cm putuplasta+diezgan nopietna ventilaacija. veel jau ievaacies neesmu, bet saliidzinot ar citiem jaunbuuvniekiem izskataas, ka buus normaali.