UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU
Dienas jautājums :
Building.Lv Forums
Buss būvniecībai
Autors:
DS
(---.leaseweb.com)
Datums: 03/04/2012 12:26
Ir doma iegādāties lietotu maksimāli lielo 11-15m3 (Maxi) busu priekš celtnecības līdz 3,5t cik papētiju Latvijā tirgo un lieto šādus busus:
[is.auto.ru]
Mercedes Benz – Sprinter Maxi 311, 313 -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Volkswagen - LT35, Crafter -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Ford Transit Jumbo (Maxi) -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Iveco - Daily 35c?? –
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Renault - Master Pro (Mascott, Maxi) -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Kādas ir atsauksmes par šiem busiem, cik biži lūzt, cik reāli dabā patērē tukš un piekrauts un citas nianses.
Varbūt kādz zina, kādu ārzemju saitu, kur ir atsauksmes sarakstītas par šīm mašīnām?
[is.auto.ru]
Mercedes Benz – Sprinter Maxi 311, 313 -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Volkswagen - LT35, Crafter -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Ford Transit Jumbo (Maxi) -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Iveco - Daily 35c?? –
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Renault - Master Pro (Mascott, Maxi) -
[en.wikipedia.org]
[catalog.auto.ru]
Kādas ir atsauksmes par šiem busiem, cik biži lūzt, cik reāli dabā patērē tukš un piekrauts un citas nianses.
Varbūt kādz zina, kādu ārzemju saitu, kur ir atsauksmes sarakstītas par šīm mašīnām?
Re: Buss būvniecībai
Autors:
Dzindzis
(---.mt.lv)
Datums: 03/04/2012 13:06
Mums kā reiz ir Renault - Master Pro tipa darba buss. Neko labu nevaru pateikt - bieži lūst.
Re: Buss būvniecībai
Autors:
Vienstāvs
(---.lmt.lv)
Datums: 03/04/2012 13:17
Ieteiktu neaizmirst tādu parametru kā popularitāte. Lai cik slikta izrādīsies mašīna, ja nelaimīgo būs daudz - labvēļi sagādās rezerves daļas par labām cenām.
No mūsu CSDD manuprāt nevar dabūt modeļu statistikas datus (palabojiet, ja kļūdos). Taču, tā kā galvenais mūsu donors ir Vācija, var lietot mobile.de meklētāju un jau pēc dažu kritēriju ievadīšanas redzēsi piedāvāto skaitu.
No mūsu CSDD manuprāt nevar dabūt modeļu statistikas datus (palabojiet, ja kļūdos). Taču, tā kā galvenais mūsu donors ir Vācija, var lietot mobile.de meklētāju un jau pēc dažu kritēriju ievadīšanas redzēsi piedāvāto skaitu.
Re: Buss būvniecībai
Autors:
DsKs
(80.233.221.---)
Datums: 03/04/2012 13:37
Dzindzis,pabraucot pa Vaciju faktiski salauzt vispar neko nav iespejams jeb var vilkt ari ar samera pasvaku ritoso dalu ... LV ir cits stasts ... daleji veiksme - iemauksies sodien kaut kur vai ne ... uznemuma skraida tris Crafteri ... logiski ka ir remonta izmaksas,bet jaskatas ari uz to,cik tas buss izdara ... cik skatos, tad Crafteriem remonte tikai un vienigi ritoso ... ~ 3 gadus ekspluateti,pirkti jauni ...
Re: Buss būvniecībai
Autors:
BBKS
(46.109.198.---)
Datums: 03/04/2012 14:07
Ja pērk busu kas braucis pa Latviju tad visdrīzāk būs nokauta piekare dēļ mūsu lieliskajiem ceļiem, ja pērk piemēram no Itālijas, kura ir kalnaina tad iespējams motors būs pusdzīvs jo lielākai daļai šo busu nav lielie motori, kas var visu laiku vilkt kalnos lielu kravu. Tagad it kā baigi daudz šos busus ved no Anglijas, tiem parasti bīdāmās durvis ir no vadītāja puses.
Atvestajiem busiem lielākai daļai ir labots nobraukums, jo ir praktiski nereāli, kad darba busam gadā ir nobraukums mazāks par 30 000km.
Ja nemaldos MB Sprinters un VW LT un Crafter ražo vienā rūpnīcā, no 90 gadu beigām līdz 2000 gadam MB Sprinters un LT bija praktiski identiski, tadm MB 2000 gadā uztaisīja modernizāciju, bet VW LT ražoja veco versiju pat līdz 2006 gadam, līdz ar to daudzas detaļas abiem busiem ir līdzīgas.
Ja MB ved uz Dominiksu tad padārgs būs remonts, bet tagad ir daudzi citi specializējušies tieši uz busu remontiem un tur cenas ir krietni draudzīgākas
[www.rtpserviss.lv]
[www.interbus.lv]
Visiem Ford Transit un Reno Master noteikti lielākā daļa detaļu ir līdzīgas neatkarīgi no kuzoviem.
Cik dzirdēts Reno nav no tiem izturīgajiem bieži lūztot.
Atvestajiem busiem lielākai daļai ir labots nobraukums, jo ir praktiski nereāli, kad darba busam gadā ir nobraukums mazāks par 30 000km.
Ja nemaldos MB Sprinters un VW LT un Crafter ražo vienā rūpnīcā, no 90 gadu beigām līdz 2000 gadam MB Sprinters un LT bija praktiski identiski, tadm MB 2000 gadā uztaisīja modernizāciju, bet VW LT ražoja veco versiju pat līdz 2006 gadam, līdz ar to daudzas detaļas abiem busiem ir līdzīgas.
Ja MB ved uz Dominiksu tad padārgs būs remonts, bet tagad ir daudzi citi specializējušies tieši uz busu remontiem un tur cenas ir krietni draudzīgākas
[www.rtpserviss.lv]
[www.interbus.lv]
Visiem Ford Transit un Reno Master noteikti lielākā daļa detaļu ir līdzīgas neatkarīgi no kuzoviem.
Cik dzirdēts Reno nav no tiem izturīgajiem bieži lūztot.
Re: Buss būvniecībai
Autors:
aaaa
(---.csc.lv)
Datums: 03/04/2012 15:38
Tu tiešām domā, ka busa iegāde uz celtniecības laiku atmaksāsies? Cenas kritums, remonti, degviela? Cik bieži tad tos lielos materiālus nākas vest? Ja nav tālu no Rīgas, tad noteikti lētāk būs pirkt materiālus un turpat bodē sarunāt transportu.
Tas tā - pārdomām. Tāpat nebrauksi pēc katras reģipša loksnes - tagad tak degviela spirta cenā ;) Labāk sakrāj naudu, paņem tā vairāk uzreiz, ar visu transportu un visi laimīgi. Ar parastu vieglo, universāli, protams, var pašu vellu pievadāt. Esmu visas padsmit durvis, visas grīdas, flīzes, līmes utt savedis. Smagais transports reāli bija tikai reģipsim, garajiem kokmateriāliem, jumta segumam utt. Bet jumtu busā tāpat nevarētu ielikt, beramos (smiltis, šķembas, granti) arī nē, tad kas paliek pāri? Pāris kubus dēļu un reģipsi? Tā dēļ vajag busu?
Tas tā - pārdomām. Tāpat nebrauksi pēc katras reģipša loksnes - tagad tak degviela spirta cenā ;) Labāk sakrāj naudu, paņem tā vairāk uzreiz, ar visu transportu un visi laimīgi. Ar parastu vieglo, universāli, protams, var pašu vellu pievadāt. Esmu visas padsmit durvis, visas grīdas, flīzes, līmes utt savedis. Smagais transports reāli bija tikai reģipsim, garajiem kokmateriāliem, jumta segumam utt. Bet jumtu busā tāpat nevarētu ielikt, beramos (smiltis, šķembas, granti) arī nē, tad kas paliek pāri? Pāris kubus dēļu un reģipsi? Tā dēļ vajag busu?
Re: Buss būvniecībai
Autors:
DS
(---.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa)
Datums: 03/04/2012 18:16
Busu ir domāts izmantot patstāvīgi jo nodarbojos ar būvniecību ir doma uzstādīt otro krēslu rindu, lai satilptu iekšā visa brigāde un Maxi variantam vēl paliek pāri minimums 3 metri kravas pārvadāšanai teiksim reģipsis, profili utt.
Ļoti ērti izmantot ja vajag braukt visai brigādei uz kādu ciematu vai citu pilsētu, jo tagad nākas braukt ar 2 mašīnām, kā arī universālī ir nereāli ielikt teisim kaut vai mazās parvietojamās stalažas, ja arī izdodas ielikt tad reāli var sēdēt tikai 2 cilvēki.
Protams var nopirkt kādu mazo busu, bet tad tam no kravas kastes vairs nekas nepaliek, ja nu vienīgi kaut kas simboliski instrumentiem un kādiem ļoti sīkiem materiāliem, savukārt lielajs bus var paņemt 6-7 cilvēkus + vēl palielu kravu līdzi, cik zinu ir iespējams arī palielināt kravnesību standārtā šādiem busiem ir 1.5t, bet daudzi vizina arī 2.5t
Ļoti ērti izmantot ja vajag braukt visai brigādei uz kādu ciematu vai citu pilsētu, jo tagad nākas braukt ar 2 mašīnām, kā arī universālī ir nereāli ielikt teisim kaut vai mazās parvietojamās stalažas, ja arī izdodas ielikt tad reāli var sēdēt tikai 2 cilvēki.
Protams var nopirkt kādu mazo busu, bet tad tam no kravas kastes vairs nekas nepaliek, ja nu vienīgi kaut kas simboliski instrumentiem un kādiem ļoti sīkiem materiāliem, savukārt lielajs bus var paņemt 6-7 cilvēkus + vēl palielu kravu līdzi, cik zinu ir iespējams arī palielināt kravnesību standārtā šādiem busiem ir 1.5t, bet daudzi vizina arī 2.5t
Re: Buss būvniecībai
Autors:
uldza112
(84.237.149.---)
Datums: 29/04/2012 22:41
Mercedes Benz – Sprinter Maxi 311, 313 -
Volkswagen - LT35, Crafter
šitie ir labi
Volkswagen - LT35, Crafter
šitie ir labi