UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU
Iekšdarbi :
Building.Lv Forums
Apdare, krāsošana, flīzēšana u.c.
Apdare, krāsošana, flīzēšana u.c.
Mikroautobusa siltināšana
Autors:
edu
()
Datums: 01/12/2020 20:19
Sveiki! Interesē siltināšanas materiāls, kas vislabāk būtu piemērots Mercedes Sprinter mikriņa siltināšanai no iekšpuses, būvējot māju uz riteņiem. Youtube ir redzams pilns spektrs - putas, ekovate, akmensvate, putuplasts, vilna...; ar tvaika barjeru, bez... Interesē būvfizikas speciālistu komentārs. Svarīgs ir nerūsēšanas jautājums un siltumnecaurlaidības jautājums mūsu platuma grādiem. Sienu/grīdas/griestu pīrāgs: metāls - vibroizolācija - kokaLīstes - tvaikaPlēve - finieris/vagondēlis...?
Re: Mikroautobusa siltināšana
Autors:
Vilnis_Radio
()
Datums: 01/12/2020 20:28
Es neesmu autiņu siltināšanas eksperts, bet man šķiet, ka tur būtu jāizmanto praktiski neelpojošs un mitrumu pēc iespējas mazāk uzņemošs materiāls, jo autiņa virsbūve ir metāls, kurš vispār nelaiž cauri mitrumu un attiecīgi, ja siltinājumā ir mitrums, tad tas tur arī būs un ārā netiks. Nu virsbūvei tāds variants noteikti nepatiks.
Izejot no tā es atmestu visas vates, vilnu utml. Paliek attiecīgi tikai putas vai putuplasts. Kaut kā subjektīvi šķiet, ka putas būtu kvalitatīvāk iestrādāt par putuplastu. Nu un tad no iekšpuses labs jautājums kā rīkoties. Siltais gaiss ar mitrumu tāpat virzīsies no ieksas uz āru un tās putas jau arī bišķi laiž cauri kaut ko. Teorētiski sanāk, ka tvaika barjeru vajadzētu arī no iekšpuses.
Principā tas būtu kaut kas līdzīgs kā darbojas sendičpanelis ar metāla virsmām.
Izejot no tā es atmestu visas vates, vilnu utml. Paliek attiecīgi tikai putas vai putuplasts. Kaut kā subjektīvi šķiet, ka putas būtu kvalitatīvāk iestrādāt par putuplastu. Nu un tad no iekšpuses labs jautājums kā rīkoties. Siltais gaiss ar mitrumu tāpat virzīsies no ieksas uz āru un tās putas jau arī bišķi laiž cauri kaut ko. Teorētiski sanāk, ka tvaika barjeru vajadzētu arī no iekšpuses.
Principā tas būtu kaut kas līdzīgs kā darbojas sendičpanelis ar metāla virsmām.
Re: Mikroautobusa siltināšana
Autors:
piča
()
Datums: 02/12/2020 09:19
piekrītu Vilnim, plus domāju, ka pūšamās putas varēs daudz labāk iestrādāt- tur būs daudz liektu virsmu un neērtu stūrīšu, kur piegriezt puķikveidīgo, piemēram PIR, būs baigi saržģīti.
--------------------------------
paķimerējos ap savu vasarnīcu.
[vasarnica.blogspot.com]
tagad snaikstos ap nākamo objektu:
[mezamaja.wordpress.com]
--------------------------------
paķimerējos ap savu vasarnīcu.
[vasarnica.blogspot.com]
tagad snaikstos ap nākamo objektu:
[mezamaja.wordpress.com]
Re: Mikroautobusa siltināšana
Autors:
m!
()
Datums: 02/12/2020 10:14
Man nepatiktu, ja lietum listot uz metala jumta, tas grabetu visu nakti. Tur kaut kas jasadoma ari...
Re: Mikroautobusa siltināšana
Autors:
sqq
()
Datums: 02/12/2020 10:16
Man pirmais kas ienāk prātā - cik biezu to slāni likt cilvēkam - tur katrs cm no svara jo ievērojami samazina busiņa iekšējos izmērus. Pie sevis domāju, ka 5cm varētu būt optimāli, bet nu baigais komforts jau ziemā nebūs tāpat.
Re: Mikroautobusa siltināšana
Autors:
edu
()
Datums: 02/12/2020 10:19
jā, lasu internetā, ka PIR materiālam siltuma necaurlaidības īpašības strauji sarūk pie aukstākām temperatūrām.
Kempermašīnās esot 3cm siltumizolācija.
Pūšamais PPU esot labākais, izskatās...
Kempermašīnās esot 3cm siltumizolācija.
Pūšamais PPU esot labākais, izskatās...
Re: Mikroautobusa siltināšana
Autors:
aigarello
()
Datums: 02/12/2020 12:32
Apskaties jutubē Art Bouquet. Tur viņi reklamē kaut kādas putas kas nav parastās putas, paši ir nosiltinājuši un baigi laimīgi.
Labots 1 reizes. Pēdējo reizi labots 02/12/2020 12:33, labojis aigarello.
Labots 1 reizes. Pēdējo reizi labots 02/12/2020 12:33, labojis aigarello.
Re: Mikroautobusa siltināšana
Autors:
agrais
()
Datums: 02/12/2020 17:59
[penosil.com] domaju ka pats labakais variants.