UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Ārdarbi :  Building.Lv Forums


!!!Ja vēlamies sameklēt vārda daļu, tad rakstam, piemēram, 'buvn*' - aiz vārda daļas pievienojot '*'

Pašreizējā: 25 no 30
Rezultāti 721 - 750 no 888
11 gadi
J
Es ar cik esmu dzirdējis, tad praktiski visi logu ražotāji patlaban logus liek uz putām. Un tas putas patiesībā ir ļoti ērts un labs matereiāls šim mērķim. Pirms 10 gadiem montējot ārdurvis sapūtu putas - šodien tās apskatot konstatēju, ka ir praktiski kā jaunas. Šķiet, ka ta visa piesūkšanās ar mitrumu arī ir bleķis. Vienīgais priekšnoteikums, kas obligāti jāievēro tās nedrīkst atstāt neapsegtas
Forums: Privātmāju būvniecība
11 gadi
J
Aeroc var droši nesiltināt sākot no 300mm - atbilst visiem prasībām, taču.....pie nosacījuma ja līmē pats! Ja to darīs celtnieki tad 5-10mm šuves, visādas šķirbas un vēl visādi brīnumi būs kā likts, līdz ar to nāksies vien siltināt!
Forums: Privātmāju būvniecība
11 gadi
J
Kā pareizi balstīt reģipša starpsienu, kura koka pārsegumā jābalsta starp pa vidu starp divam paralēlām sijām? Vai var likt koka izmijas, tās stiprinot pie sijām ar metāla leņķīšiem?
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Ha, ha, labais celtniek - pastāsti mums kā Tu siltumnoturību abiem blokiem izmērīji? Pēc tehniskajiem parametriem , kurus dod paši ražotāji situacija ir diametrāli pretēja!
Forums: Privātmāju būvniecība
11 gadi
J
Par apmešanu skaidrs, bet grībētos vēl papildus nosiltināt! Vai uz puķika turēsies paraistais ģipša apmetums (rotband/mp75) vai tur jalieto putuplasta āra fasādēm paredzētā līmjava (piem. Sakret BAK)?
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Ka labāk nosiltināt un veikt apdari logu ailēm no iekšpuses? Vai var pielīmēt/pieskrūvēt putuplastu un tad pa virsu ar Rotbandu (šitais vispār turēsies uz puķika)? Vai labāk tomēr skrūvet profilus, likt reģipsi un starpu aizpūst ar putām vai piestūķēt ar minerālvati?
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Tie pīksteļi lāga nekam neder. Tāpat arī tīri labi dārzā sadzīvo zemesvēži un kurmji. Pirmos noķert pat ir krietni vieglāk nekā kurmjus.... Laikam lamatiņas tiešām ir vienīgā izeja!
Forums: Ārdarbi
11 gadi
J
Augšpusei brīvi jālaiž cauri tvaiks, tad arī nekāda mitruma nebūs. Tas tak ir super, ja elpo ne tikai sienas, bet arī griesti!
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Man decembrī siltumsūknis + kopējā elektrība 360kW uz 160m2. Temperatūra telpā gan nogriezta uz kādiem 12C
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
J
Droši vien lielākā daļa ventilācijai izmanto skursteni vai skursteņa ventilācijas cukas.
Forums: Inženiertīkli
11 gadi
J
Ģipša apmetumu nav lielu problēmu jebkuram iesācējam uzvilkt un nolīdzināt. Vadulas gan ir ļoti ieteicamas - maz Latvijā tādu mūrnieku, kuri spēj taisnu sienu uzmūrēt, tāpēc ar vadulām nākas to šķībumu līdzināt. Mitrajās telpās labāks gan būtu kaļķa cementa apmetums, to gan pats vēl neesmu mēģinājis vilkt.
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Nav jau tik daudz runa par vati, kuru tas niecīgais tvaika daudzums īpaši neietekmē (neaizmirstam, ka tvaika pretestība vatei ir 1), bet gan par konstrukciju, kur iespējama mitruma kondensācija. Ja tas notiek koka karkasa iekšienē, tad tas mitrums momentā nonāk koka karkasa apakšā un kas šādos apstākļos notiek ar koka karkasu laikam nav jāstāsta, savukārt mūra sienas ārpusē kondensāts jau ir plnī
Forums: Ārdarbi
11 gadi
J
Tvaikam ka reiz tur standartā būtu jāiet cauri - mūra sienai ir jāelpo! Ja negribi laist cauri tvaiku, tad pūt ciet ar putām, ja pavisam droši gribi lai nelaiž, tad iekšpusi vēl ar kādu akrila hermētiķi nosmērē.
Forums: Ārdarbi
11 gadi
J
Šķiet bija tā, ka 30% procentu mitrs gāzbetons noturēja siltumu labāk par sausu keramzītbetonu. Reāli gan mitrums tam gāzbetonam zem 10% stabilizējas, petījumos Igaunijā pat 5%.
Forums: Privātmāju būvniecība
11 gadi
J
Putaplasts nemaz tik neelpojošs nav. Ar vati, protams, nevar salīdzināt, bet piemēramm OSB tvaika difūzijas pretestība ir 3x lielāka nekā putuplastam un pēc šīs pretestības putuplasts tikai nedaudz atpaliek no masīvkoka. Par beramo un drupināto nav ne jausmas! Bet tas SPU izskatās ļoti labs materiāls priekš pamatu siltināšanas, tikai aizdomas rada cenas noklusēšana.
Forums: Ārdarbi
11 gadi
J
Paskatījos SS uzstādījumos/manuālī - cirkulācijas sūkņa ātrums jānoregulē tā, lai delta starp turpgaitu un atpakaļgaitu būtu 5-10'C robežās. Siltumsūkņa ieslēgšanos un izslēgšanos nosaka aprēķinātais parametrs grādi/minūtē, kurs raksturo ēkas siltuma zudumus.
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
J
Ok, tātad jau ir nosiltināts, bet nekvalitatīvi un tagad gribi lai firma saved kārtībā un ir doma nemaksāt par darbu, ja pēc to veikšanas konstatēsi noplūdi.... nu vari mēģināt, pec tam tik uzraksti ka veicās.
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
J
Ja nav noslēpums - kura firma veica uzstādīšanu? Par to hysteresis nepateikšu, jo lietotāja izvēlnē šāda parametra nav, bet uzstādītaja izvēlnēs neesmu rakājies. Cik atceros uzstādītājs optimālo deltu nosauca 4 grādi C, bet tas šķiet bija āra kontūram. Man arī māja pagaidam ir nesiltināts gāzbetons.
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
J
Kas tie par tādiem ūdens tvaika necaurlaidības normatīviem? Tātad mitrums brīvi iet cauri gāzbetonam un atduras pret SPU, tur uzkrājas, kas notiek ar mitro sienu tālāk? Vai tur neveidojas pelējums un citi brīnumi? Ventilācija jau šito neatrisinās. Divi jautājumi par šo SPU Insulation: 1) Kāds šim materiālam ir tvaika difūzijas koeficients? 2) Kāda ir aptuvenā m3 cena (vai tiešām lētāk par
Forums: Ārdarbi
11 gadi
J
Labāk neriskē. Manuprāt šī ir viena no tām lietām pie mājas izbūves, kur jebkādus celtniekus un firmas ir maksimāli jātur pa gabalu. Nav dzirdēts, ka Latvijā kada celtniecības firma varētu kvalitatīvi nosiltināt jumtu.
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
J
Ja ventilējama fasāde, tad mīkstā vate koka karkasā.
Forums: Ārdarbi
11 gadi
J
Man nāca ~6~8C grādi no zemes visu laiku, tagad nokrities līdz +0.5C ienākošais, izejošais -2.5C. Sūknis uzregulēts uz minimumu, apmēram 20min strādā, 40min klusē. Pagaidām pieslēgta tikai siltā grīda un nav pabeigta jumta siltināšana.
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
J
Vannasistabas un virtuves ventilatori jau parasti diennaktī strādā maksimums kādas 1-2h. Vai nav ta, ka pelējums varētu būt problēma pie pastāvīgas ventilācijas darbības 20-24h diennaktī?
Forums: Privātmāju būvniecība
11 gadi
J
Nu virtuvi un vannastistabu pilngi miergi caur sienu var laist ārā. Ventilators šajā variantā, protams, ir jāliek. Siltuma zudumu ar tur nekādu nav - vari pameklēt, tepat forumā bija tēma par šo.
Forums: Privātmāju būvniecība
11 gadi
J
Es ar neredzu problēmu ar to OSB, ja tur ūdens pa tiešo virsū netek, neko raut nost nevajag.
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Var mēģināt kaut kādas siltinājuma lentas piešaut, bet diez kas nav. Pareizāk būtu bijis pie pirkšanas skatīties tos siltumcaurlaidības koeficientus rāmim.
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Vienīgā bēda var būt papīra lentas sakrokošanās un uzcelšanās vietām augšā. Ja tā nav - tad viss kārtībā.
Forums: Iekšdarbi
11 gadi
J
Normāls koeficients privātmājas ārdurvīm 0.6~0.7, ar stiklu 0.7~0.8.
Forums: Vēlos uzzzināt
11 gadi
J
Šīm durvīm ir ļoti slikta siltumizolācija k-1,25W/m2k, privātmājām tās nav ieteicamas.
Forums: Vēlos uzzzināt
11 gadi
J
Plātni taisīju pirms kādiem pieciem gadiem, koka karkasniecei. Rezultāts ļoti pozitīvs. Faktiski to plātni nav problēmu pacelt virs grunts līmeņa, pieberot attiecīgā augstumā granti. Principā granti var pat neņemt, pilnīgi pietiek ar smilti, jos nestspēja tur vairāk nekā pietiekoša. Plēves virs/zem putuplasta neliku, pa šiem gadiem nekāds mitrums tur nav novērots - putuplasts mitrumu jau cauri ne
Forums: Privātmāju būvniecība
Pašreizējā: 25 no 30

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.