UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Atsauksmes par būvfirmām :  Building.Lv Forums


!!!Ja vēlamies sameklēt vārda daļu, tad rakstam, piemēram, 'buvn*' - aiz vārda daļas pievienojot '*'

Pašreizējā: 2 no 5
Rezultāti 31 - 60 no 132
10 gadi
gints_
Es neuzstāju viņu nelikt, vienkārši padomā, kāds viņš reāli būs pēc laika, it īpaši vietās ar intensīvu noslodzi. Ja jau saka, ka pat "parastais" putu apakšklājs zem laminata deformējās ar laiku :) Šī tēma jau te ir bijusi daudz apspriesta, varbūt meklētājā var kādus domu graudus atrast. Es sev, tiesa man gan nav siltās grīdas, liku - es pat nezinu kā to pareizi sauc - tādas kā kokšķ
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Vai tiršām Depo piedāvā arī apaļu izzāģēt? Pieļauju, ka apaļais domāts priekš apaļās izlietnes - nopērct lētāko figūrzāģi, un vienu izlietnes caurumu viņš izturēs. Ja tas ir priekš izlietnes, tad tam caurumam CNC precizitāti nevajag.
Forums: Kur lētāk
10 gadi
gints_
Noliec to kartona loksni uz zemes, un uzkāp ar kāju virsū. Pēc tam paskaties, cik ļoti, tas kartons deformējās tajā vietā. Laminats uz kartona to slodzi, protams, izlīdzinās, bet pēc pāris gadiem tas viss kartons būs saspiedies plakans tik un tā. IMHO kartons ir vissliktākā iespējamā izvēle.
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Cik tad Tev viņa dziļi, ka svīst cauri apmetumam? Par ārējajām skaidrs, bet Tev pat apmetums paliek slapš? Varbūt viņa nevis svīst, bet pa šahtu, kur viņa atrodās, no augšējā kaimiņa ūdens tek lejā? Ja tomēr vienkārši svīst, tad kal vien vaļā, un liec izolācijas trubu virsū - tā izolācija maksā kapeikas.
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Mūžu dzīvo - mūzu mācies - nezināju, ka šādi eksistē:) Labi, ka ir forums, kur izglītoties :)
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Trapa izžušanai nekāds pretvārsts nepalīdzēs. Depo (un imho arī visos tamveidīgajos) tas "pretvārsts" (nezinu kā to pareizi sauc) ir nopērkams. Viņa nozīme ir lai kanalizācijas ventilācijas neesamības (vai sliktas esamības) dēļ nerautu gaisu caur piemēram izlietnes sifonam kanalizācijā iekšā, bet caur šo vārstu. Uz otru pusi vārsts gaisu neklaiž.
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Kādu konkrēti eļļu izmantoji? Es jau ar tomēr itkā briestu tai eļļošanai, bet bažas zināmas ir (kā jau kaut ko darot pirmo reizi :) )
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Man pieredze mazā dzīvoklī, un nu jau tagad lielā kapēc skan un rūc apkures sistēma: - kad visas termogalvas auzvērušās vai palikušas uz ļoti mazu caurplūdi, sūknis "mokās", jo nav uz kurieni aizdzīt to visu spiedienu - nav cilpas pie tālākā radiatora, vai vēl labāk "štrunta", kurš atver caurplūdi caur sevi pie konkrēta spiediena (kad citas termogalvas ciet). Problēmu ris
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
ZX - joprojām ceru uz kādu jaunu atklāsmi par tām termogalvām....
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Es atkal skeptisks par to, kā laka turēsies pie eļļota koka. Līdz šim esmu dzīvojis ar "parastu" depo virtuves virsmu, bet tagad sūtot jaunu virtuvi it kā gribās kaut ko šikāku, un koks ir ļoti sirdij tuvs. Bet tā mana virtuve tiks aarī reāli lietota, tapēc variantu kurš izskatās labi kamēr nelieto arī negribās. Vai tiešām pa visu forumu nav neviens ar masīvkoka virtuves virsmu -
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Ja savieno zemi ar nulli rozetē, tad ātrāk pa nagiem smagi (labākajā gadījumā) noraujās...
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Vai kādam ir pieredze ar eļļotu masīvkoka virtuves virsmu? Ir doma pirkt līmēto ozola plāksni, noeļļot to, un izmantot kā virtuves virsmu, bet biedē šādas virtuves virsmas izturība. Speciāli, protams, tā netiks bojāta, bet virtuves virsma tomēr dabuj slodzi - netīrumi, mitrums, skrāpējumi utt. Cik no pieredzes tā eļļa ilgi turās? Varbūt tomēr labāk lakot nevis eļļot?
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Man šitais pats priekšā - pie reģipša sienas jāstiprina ozolkoka grīdlīstes, bet, pret līstu vietu aiz reģipša nav metāla - tas ir zemāk (grīda likta pēc sienu izbūves, celta au augstāku līmeni), līdz ar to arī interesējos kāda pieredze grīdlīstes līmēt ar montāžas līmēm. Siena - krāsota papīta tapete, grīdas segums - lamināts (pie tā arī nepieskrūvēsi)...
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Hrestomātiski guļbūvei liek dakstiņu, lai smagāks, un ātrāk nosēžās tā guļbūve, bet praksē - nekāda vaina arī bleķim. Pirtij es domāju pilnīgi noteikti.
Forums: Ārdarbi
10 gadi
gints_
Šuvot - nākamjā dienā, par silto grīdu - flīzētājs teica, ka silto grīdu paklāju ražotāji sakot mēnesi pēc ieklāšanas, praksē - vismaz nedēļu vajagot pagaidīt (ja elektriskā grīda).
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Tuvojas rudens, un laiks savest apkures saimniecību kārtībā. Saprotu, ka pa vasaru diži daudz jaunu atziņu par termogalvām nav, bet varbūt ZX tomēr var noreportēt pēdējās sajūtas - bija tās galvas jēga likt, vai ne pārak. Otreiz liktu?
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Ja tā ir krāsa, es pat nezinu kā tas precīzi saucās, bet uz tādas kā krīta bāzes (respektīvi, ja zem tapetēm ir krāsots krīta slānis), tad palīdzēs vienīgi pilnīga tās krāsas nokasīšana un nomazgāšana. Ir pieredze šajā jautājumā:( Ja tev tas dzīvoklis pirmskara mājā, iespejams šis ir tas gadījums. It kā ir krāsas, ko uzkrāso pa virsu kā aizsargslāni, un tad krāso ar "īsto" krāsu, bet
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Nu es domāju, ka ar to 9mm saplāksnu būs auzās. Tik plāns, lai cik cieši apkšā lāgas, viņš zem soļiem u.c. "smagumiem" ielieksies. Reģipsis virs viņa vispār ir tikai "starplika", un arī locīsies. Flīzes agri vai vēlu atkal varēsi "nolasīt" nost... Jabūt pamatīgai pamatnei, kas nelokās.
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Es liktu (sev tā dariju uz līdzīgas konstrukcijas) 22mm osb + grīdas reģipsis 1 kārtā (1 kārtā dēļ grīdas līmeņa augstuma, nebija vietas 2vām). Ja to reģipsi liek 1 kārtā, tad centies lai katras telpas ietvaros ir minimāls šuvju skaits - respektīvi neliec grīdu no atgriezumiem :)
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Nezinu kā kondensācijas katliem, bet "parastajiem" kad tiek sildīts ūdens, radiatori nesiltst (tas tā, ja nav iepriekš bijusi sakarsme ar gāziniekiem), bet IMHO kondensniekiem ir tā pat.
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Nespeciālista viedoklis, kurš gājis pats tav visam cauri, tiesa gan dzīvoklim. Ja siltās grīdas, tad ir jēga "kondensēt" (var un vajag salīdzinoši zemu siltumnesēja temperatūru) - tā man teica čalis, kuram iztika ir no katlu likšanas un apkalpes, ja radiatori - tad nafig mocīties un jāliek "parastais katls" - lētāks, vieglāk apkopt. Ūdeni tas "kondensācijas katls&qu
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Man līdzīga problēma bija ar krāsotajām tapetēm aplīmētai sienai. Krāsa it kā normāla - Bindo. Konsultējos arī arī draugiem, kas remontus taisa ikdienā, beigās nonācām pie secinājuma, ka vaina lētajās depo krāsojamajās tapetēs (citu izskaidrojumu neatradu). Krāsoju finālā 3 kārtās, bet tāpat noteikta apgaisnojuma apstākļos redz pleķus.
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Nu man pret tosolu tāda subjektīva nepatika - pēc teorijas jau viņš der. Kas man nepatīk tosolā (ja salīdzina ar ūdeni), bet patstāvīgi apdzīvotas mājas gadījumā: 1) piem., ja vajag noņemt radiatoru, nomainīt termostatu (ok, piekrītu, to vajag reti), tad jādomā kur un kā to izlieto tosolu likt, un kas ar viņu aptecēs - ūdens - gan izliet var, gan, ja kāda pile kaut kur virsū tiek, nav ne vain
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Mans stāsts par lauku māju, kur aizbraucu tikai vīkendos. Uzburat ainiņu. Atbrauc piektdienas vakarā, ārā, teiksim -18 ziemā, iekšā - 12 (nedēļu nav būts). Iekuram podiņu krāsni. Kad viņa būs silta? Pareizi - uz nākamās dienas pēcpusdienu :) , nu ok, varbūt rīta pusi. Tamdēļ papildus podiņu krāsnij izmantoju jotulu - ātri dabuj pirmo siltumu, bet tik pat ātri atdziest. (bet tad jau podiņu
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
gints_
Nu 15mm ir pilnīgi garām. IMHO pieļaujamā līmeņa starpība lāgām max 3-4mm, kas ir pilnīgi reāli sasniedzams. Galvenais ir lai pēc tam osb plākšņu sadures vietas būtu līmenī, kam tā arī vajadzētu būt, ja salaidumi uz vienas lāgas. Man dzīvoklī ir pāris vietas, kur starp skaidenes plāksnēm ir 1-2mm līmeņa starpība, un, ja viņām pa virsu uzklāts paklājs, ar laiku šīs vietas konkrēti izceļās. Ar l
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
gints_
Mana bēdīgākā pieredze ar koka garenrukšanu ir ar grīdlīstēm (māju no koka vēl neesmu cēlis :) ). "Tipa sausas" grīdlīstes istabas stūros redzams, ka saīsinājušās par ~3mm (pats grīdlīstes gabals 3 m garš), pirms tam perfekti sagāja kopā. Koks rūk arī garenvirzienā - ne velti tām pašām grīdlīstēm u.c. redzamiem dekoratīvieb savienojumiem rekomendē galus, kas savienojās, apzāģēt 45 grādo
Forums: Vēlos uzzzināt
10 gadi
gints_
Par nemazgāšanos no caurplūdnieka - parasti visās frizētavās (vismas kuras es apmeklēju) kā reiz matu mazgāšanai stāv caurplūdnieki. Laikam kopejais ūdens patēriņš viņiem tik liels, ka "parastais" boileris ar tenu nespēj tik daudz vajadzīgajā laikā sasildīt. Bet ar caurplūdnieku paraasti ir 2 citas problēmas: 1) reti kuram privātajam mājās štromes jauda atļauj tādu "nezvēru&quo
Forums: Inženiertīkli
11 gadi
gints_
Es kā reiz tos plūksnainos, "īstos" redzēju... Bet - gaumes dažādas - cits slīpē šītroku ar 200to smilšpapīru, cits speciāli ar rotbandu sienai faktūru velk... Katram savs :)
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
gints_
Kad meklēju plāksni, ko nolikt zem Jotul krāsniņas, tad interesējošo gabalu nopirku firmā "Celtnieks 95" pirms Bolderājas. Viņi liek kapara jumtus, un tur tas materiāls ruļļos viņiem bija. Par atgriezumiem gan nezinu - zvani un interesējies. Viņiem arī sava mājas lapa ir.
Forums: Dienas jautājums
11 gadi
gints_
Sorry, nepievērsu uzmanību, ka centrālapkures krāsns nevis tipa "vienkāršs" kamīns... Man senčiem ir "parastais" kamīns (čuguna kurtuve). Kā jau visiem tāda tipa kamīniem, kamēr kurās, tikmēr labi. Senos laikos, kad fāters pats viņu "apdarināja" tika izdarīta baigā kļūda - gan zem, gan ap viņu, tika salikts gāzbetons. Kurš ne vella neuzsilst un sevī neakumulē sil
Forums: Inženiertīkli
Pašreizējā: 2 no 5

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.