UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Ārdarbi :  Building.Lv Forums

Iet uz lapu: 12Nākošā
Pašreizējā: 1 no 2
Piebrauktuves betonēšana
Autors: Džo ()
Datums: 12/05/2013 21:18

Labdien!

Pie privātmājas piebrauktuves - garāžas priekšas vēlētos salabot esošo betona segumu (26 kvm). Liets tas ir sen un jau virspusē šur tur apdrupis. Lūk arī bilde: [foto2.inbox.lv]

Kāds būtu labākais variants? Bruģis netiek izskatīts, jo esošo klājumu pilnībā rakt ārā būtu neprāts. Ir ideja liet virsū jaunu betona kārtu, bet kādu? Vai mana ideja būtu piemērota, proti, uzsist veidnes, paņemt sauso betona klonu maisījumu, ar maisītāju to sagatavot un liet palēnām veidnēs iekšā tā, ka katra otrā veidne tiek pielieta, izlīdzināta, nākamajā dienā veidņu dēļi tiek demontēti un pielietas tās rindas, kas iepriekš netika pielietas - to gribētu darīt, lai veidņu dēļi nebūtu iekšā jāatstāj. Pie tam, piebrauktuve ir ziemeļu pusē, kur mitrums saglabājas daudz ilgāk, pavasarī sniegs turas daudz ilgāk. Jūsu viedoklis?

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: Praktiķis ()
Datums: 12/05/2013 22:06

Pasākums izskatas diezgan nereāls-plānā kārtā uzliet virsū kautko tādu kas tur turētos? Tas noteikti nebūs parasts betons vai java. Nepārzinu šo materiālu klāstu,taču kautkas piemērots noteikti atradīsies.Baidos,ka izmaksas varētu būt tādas,ka virsū uzlikt plāno bruģi un piebetonēt garāžas grīdu,lai tā nebūtu zemāka liksies tīrais nieks.

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: Džo ()
Datums: 12/05/2013 22:18

Cik nu plānu - minimālo uz iepakojuma norādīto 40 mm kārtu jau ar lietu.

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: Džo ()
Datums: 12/05/2013 22:20

Izmaksas rēķinu uz kādiem 150 Ls par materiālu vien.

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: E ()
Datums: 12/05/2013 22:48

Lielais kompresors + pneimatiskais āmurs un dažās stundās tur viss būs sadrupis :)
Ja līmeņa pacelšana der, tad armatūras siets + 6cm betona arī kā variants.

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: MW ()
Datums: 13/05/2013 00:32

Ja gribi lai ārā neplaisā, pareizāk sacīt - lai plaisā mazāk - tad armatūras siets + 6cm B20 betona būs labākais risinājums. Ja vēlies "pa lēto" man izskatās, ka vari pielabot izdrupušās vietas, katru 2 gadu pa 4m2, un būs ok.

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: SerViss ()
Datums: 13/05/2013 09:44

Savādāks skats uz situāciju.
Paskaties googlē attēlus -"zāliena aizsargšūnas" (vai Ritter ProGrass). Gan jau ir vēl kaut kas līdzīgs. Tā kā esošā pamatne jau stabila, tad virskārtu var mēģināt ieklāt pa joslām, cik kabata atļauj, un pēc tam papildināt. Darbs praktiski nekāds, tikai nolikšana. Līdzīgs materiāls ap 12 Ls kvadrātmetrā. Josla no garāžas durvīm līdz vārtiem varētu iekļauties 150 Ls budžetā.
PS Praksē nav gadījies pārliecināties par izturību un pielietošanu, tā kā šo neuzskatīt par ieteikumu, bet tikai informāciju pārdomām.

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: Agrisss ()
Datums: 13/05/2013 23:23

Sauso betona klona maisījumu vajadzīgajā konsistencē parastajā bumbierī samaisīt nevar. Tas ir pārbaudīts. Bumbierī var iejaukt tikai kaut ko šķidru. Šķidrs pēc definīcijas nav izturīgs. Betonam vispār ir tā, ka - jo mazāk ūdens, jo izturīgāks. Esmu ierīkojis līdzīgu pasākumu. Vajag brigādi ar Putzmister (vai līdzīgu) aparātu, kas jauc pussauso gludklona maisījumu (skalota, sijāta smilts + cements + nedaudz ūdens) Estrich. Āra vajadzībām der 500 markas cements. Var pat pielikt pusotru maisu uz aparātu (parasti uz aparātu (0,2m3) liek vienu maisu. Var pievienot arī kādu piemērotu ķīmiju. Meistari uzvilks skaisti un gludi - būs kā galds. Ja slānis plāns, ir iespēja pirms betonēšanas virsmu noliet ar speciālu līmi. Tik jāpārbauda, ko lej. Citādi ir visādi "speciālisti", kas līmes vietā lej kefīru. Vispār jebukuru pievienojamo ķīmiju, iesaku iegādāties pašam, jo arī plastifikatoru mēdz viltot ar ūdenim piejauktu Cocacolu.
Ja nepieciešama īpaši noturīga virsma, pēc nožūšanas var krāsot ar trīskomponentu epoksīd krāsu. Kad taisījām vienam keksam Sunīšos tenisa kortu, pirms gadiem 7, tad tā krāsa maksāja 60Ls 10 litri. Bet pēc tam to virsmu pat ar fleksi sazāģēt bija ļoti grūti.
Ja kvadratūra ir maza un termiņi nespiež, ekonomijas nolūkos iesaku meklēt meistarus, kas garāmbraucot ielies, neprasot transporta izdevumus. Mēs tā darījām - pa ceļam uz vai no kāda lielāka objekta, ieskrējām uztaisīt mazos.
Rezultāts būs skaists un noturīgs.

Re: Piebrauktuves betonēšana
Autors: Džo ()
Datums: 15/05/2013 11:14

Tātad mans variants neder? Par jaucot spaiņos ar mikseri, betons klons nebūs tas labākais variants? Saprotu, ka darbs ir apjomīgs, bet 2 dienās divatā būtu izdarāms.

Ja runa ir par betona liešanu no lielā bumbiera (b20 tika minēts)... viens, tas varētu pārāk dārgs prieks, otrs, ja nemaldos, sākot betonam apžūt, vēlams ir arī nomāt pannu, lai izlīdzinātu virsmu. Tas visu tikai sarežģī.

Paldies par ieteikumu ar tām zāliena aizsargšūnām, bet šoreiz nederēs.

Īsāk sakot, pamatne ir normāls betons, vajag tik virsū uzklāt savus 4-6 cm jauna betona. Jā, līmeņa celšana nebūtu problēma šajā gadījumā. Vēlams, lai to visu var izdarīt pār's dienās, darot divatā un, lai vajag pēc iespējas mazāk izmantot jebkādu spectehniku, neskaitot betona maisītāju. Gala rezultātā galvenais, lai tas betons smuki tur stāv ilgus gadus un neplaisā. Te tika sarakstīti tik daudzi varianti, bet noteikti no tiem visiem var izlobīt vienu optimālo. Padomus lūdzu!

Re: Piebrauktuves betonēšana
Datums: 15/05/2013 11:32

Ja līmeņa celšana nav problēma, tad vienkāršākais ir armatūras siets 1-2 cm no virsmas + betons.
Ja lej pa visu plakni, tad armatūra nepieciešama, jo tur apkšā ir šuves, pa tām apakša staigā, ja nebūs armatūra, tad saplaisās 100%.
Otrs variants, ir tas kuru es izvēlētos ja man būtu šāda problēma. Redzams, ka ne visas plāksnes ir bojātas, tāpēc es mazliet ar vieglo perforatoru padaudzītu izbojātās, tik lai izbirtu atlupušais, plus mazliet padziļinātu un padarītu grumbuļaināku saķerei. Tad es visu atputekļotu ar kompresoru un nopūstu ar ūdeni, lai ir mitrs betonēšanas brīdī. Tad smalku javu (jo līmenis ko betonēs būs ap 3-0.5 cm) to konkrēto plāksnes vietu aizbetonē vienā līmenī. Izlīmeņošana ir superviegla šeit, jo blakus ir daudzi atbalsta punkti. Javai jābūt tuvu tai stiprības klasei kas oriģinālajm betonam, tā kā to nevar saprast - tad galvenais nelikt švaku un nelikt par cietu, tātad orientieris gan jau ir tas b20, b25.
Man mans variants patīk, jo rezultāts būtu pieņemams, maz darba, materiālu un garāžas durvīm nav jāzāģē nost apakša.

Iet uz lapu: 12Nākošā
Pašreizējā: 1 no 2


Jūsu Vārds: 
Jūsu E-pasts: 
Tēmas nosaukums: 
Aizsardzība pret mēstulēm:
Lūdzu, ierakstiet apakšā redzamo kodu! Tas ir tamdēļ, lai spameru boti automātiski neliktu iekšā visādu drazu.
 **    **  ********   *******   **     **  **    ** 
 **   **      **     **     **   **   **   **   **  
 **  **       **            **    ** **    **  **   
 *****        **      *******      ***     *****    
 **  **       **            **    ** **    **  **   
 **   **      **     **     **   **   **   **   **  
 **    **     **      *******   **     **  **    ** 

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.




Redakcija:
building@latvijastalrunis.lv
+371 67770522
Klientu serviss:
serviss@latvijastalrunis.lv
tel. +371 67770711
fax +371 67770727