building.lv skaitļos

Lietotāji online24
Aktīvie uzņēmumi18981
Nozares raksti32973
CH-Bex: Pilnīgas vai daļējas izbūves darbi un inženiertehniskie darbi : building.lv - par būvniecību Latvijā

CH-Bex: Pilnīgas vai daļējas izbūves darbi un inženiertehniskie darbi

CH-Bex: Pilnīgas vai daļējas izbūves darbi un inženiertehniskie darbi

2010/S 68-102146

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU - SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI

Būvdarbi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I)

Bureau Duchoud-Haymoz-Bühlmann SA
rue Jean de Charpentier 8, CP 59
Ievērībai: monsieur Abrate
1880 Bex
ŠVEICE
Telefons +41 244630990
E-pasts: dhb.bex@dhb.ch
Fakss +41 244630999

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Bureau Duchoud-Haymoz-Bühlmann SA
rue Jean de Charpentier 8, case postale 59
Ievērībai: Monsieur Abrate
1880 Bex
ŠVEICE
Telefons +41 244630990
E-pasts: dhb.bex@dhb.ch
Fakss +41 244630999

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Syndicat AF des Fourches
case postale 36
Ievērībai: Ferdinand Barmettler, président
1845 Noville
ŠVEICE
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
SAF Fourches / étape 1 - lot A.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta
Būvdarbi
Būvdarbu realizācija
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Commune de Rennaz, La Jonnaire.
II.1.3) Paziņojums paredz
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts
Création ou réfection de 6 routes (env. 2,2 km) avec tranchées drainantes. Construction d'une station de pompage (9,25 m x 7,30 m) et création du réseau d'évacuation des eaux usées. Création du réseau d'eau potable et extension des réseaux des services industriels.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)

45200000
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)

II.1.8) Sadalījums daļās

II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas
II.2.2) Iespējas
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
uzsākšana 1.7.2010 Izpilde 31.5.2012

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas
Selon le dossier d'appel d'offres.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Coûts à inclure dans le prix offert: selon le dossier d'appel d'offres.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības
Les consortiums sont admis selon le dossier d'appel d'offres.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi

Conditions générales de participation: selon le dossier d'appel d'offres.
Sous-traitance: selon le dossier d'appel d'offres.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
III.2.3) Tehniskās spējas
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi)
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija

IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā arkritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris
A1000F124
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem 27.4.2010
Dokumentus izsniedz par samaksu
cena 50 CHF
Maksājuma noteikumi un veids: UBS SA, Aigle IBAN : CH940024324332428901K.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
17.5.2010 - 18:00
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā
French.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums
Ilgums mēnešos: 6 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA
Des offres partielles ne sont pas admises.
Négociations: aucune négociation sur les prix ne sera engagée après le dépôt des offres.
Autres indications: une inspection locale obligatoire aura lieu le jeudi 15 avril 2010 à 14h00 à la salle du Battoir à Noville.
Indication des voies de recours: Le présent appel d’offres peut faire l’objet d’un recours à la Cour de droit administratif et public du Tribunal cantonal, av. Eugène-Rambert 15, 1014 Lausanne, SUISSE, déposé dans les 10 jours dès la publication ;il doit être signé et indiquer les conclusions et motifs du recours. La décision attaquée est jointe au recours.
Délai de livraison / remarques:
Délai de clôture pour le dépôt des offres / remarques: sous pli fermé portant le mention "Soumission Lot A, ne pas ouvrir" ou en les apportant le mardi 18.5.2010 à 14:00 à la salle du Battoir à Noville, date de l'ouverture publique. Les candidats sont seuls responsables de l'acheminement et du dépôt de l'offre pour le délai et à l'endroit indiqués. Les soumissions arrivées hors délai ne seront pas prises en considération.
Publication de référence nationale: SIMAP de la 6.4.2010, doc. 468319.
Délai souhaité pour poser des questions par écrit: 27.4.2010.
Conditions à l'obtention du dossier d'appel d'offres: Le dossier d'appel d'offres comprend le cahier de soumission, le cahier des charges et un CD-ROM contenant les plans au format pdf et le fichier SIA 451 à retourner dûment rempli si possible. Un justificatif de paiement doit être fourni pour l'obtention du dossier d'appel d'offres. Le soumissionnaire peut obtenir un jeu de plan papier en payant un montant supplémentaire de 200 CHF.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
6.4.2010

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.