E-Madride: Vides inženiertehnisko konsultāciju pakalpojumi
Termiņš 21-07-2009 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Asistencia técnica para el asesoramiento y seguimiento medioambiental, durante la ejecución de obras en líneas de alta velocidad.
E-Madride: Vides inženiertehnisko konsultāciju pakalpojumi
2009/S 114-165273
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Administrador de Infraestructuras Ferroviarias - ADIF -Dirección General de Seguridad, Organización y Recursos Humanos. Jefatura de Contratación, C/Sor Angela de la Cruz, 3, 6ª planta, Ievērībai Jose Moreno Beltrán, E-28020 Madrid. Tālr. +34 917744503/05. E-pasts jmbeltran@adif.es. Fakss +34 917744599.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: www.adif.es.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Administrador de Infraestructuras Ferroviarias -ADIF. Dirección General de Seguridad, Organización y Recursos Humanos. Jefatura de Contratación, C/Sor Angela de la Cruz, 3, 6ª planta, Ievērībai Jose Moreno Beltrán, E-28020 Madrid. Tālr. +34 917744503/05. E-pasts jmbeltran@adif.es. Fakss +34 917744599. URL: www.adif.es.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Dzelzceļa pakalpojumi
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Asistencia técnica para el asesoramiento y seguimiento medioambiental, durante la ejecución de obras en líneas de alta velocidad.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Asistencia técnica para el asesoramiento y seguimiento medioambiental, durante la ejecución de obras en líneas de alta velocidad.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
71313000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Presupuesto máximo de licitación (IVA excluido): 3 791 378,08 EUR.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 3 791 378,08 EUR.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 48 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Garantía provisional: 3 % del presupuesto máximo de licitación (IVA excluido).
Garantía definitiva: 5 % del importe de adjudicación (IVA excluido).
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Según se indica en el Pliego de Condiciones Particulares.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Según se indica en el Pliego de Condiciones Particulares.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Jā.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Sarunu procedūra
Kandidāti jau ir atlasīti: nē
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
3.9/2000.0130/4-00000.
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 21.7.2009 - 12:00.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
21.7.2009 - 12:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Spāņu.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Ilgums mēnešos: 3 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Órgano de Contratación de ADIF, Avda. de Burgos, 16 D, 2ª planta. Edificio Euromor, E-28036 Madrid. Tālr. +34 917674390. URL: www.adif.es. Fakss +34 917674490.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
ADIF - Dirección General de Seguridad, Organización y RR.HH. Jefatura de Contratación, C/Sor Ángela de la Cruz, 3, 6ª planta, E-28020 Madrid. Tālr. +34 917744503. URL: www.adif.es. Fakss +34 917744599.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
10.6.2009.
2009/S 114-165273
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Administrador de Infraestructuras Ferroviarias - ADIF -Dirección General de Seguridad, Organización y Recursos Humanos. Jefatura de Contratación, C/Sor Angela de la Cruz, 3, 6ª planta, Ievērībai Jose Moreno Beltrán, E-28020 Madrid. Tālr. +34 917744503/05. E-pasts jmbeltran@adif.es. Fakss +34 917744599.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: www.adif.es.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Administrador de Infraestructuras Ferroviarias -ADIF. Dirección General de Seguridad, Organización y Recursos Humanos. Jefatura de Contratación, C/Sor Angela de la Cruz, 3, 6ª planta, Ievērībai Jose Moreno Beltrán, E-28020 Madrid. Tālr. +34 917744503/05. E-pasts jmbeltran@adif.es. Fakss +34 917744599. URL: www.adif.es.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Dzelzceļa pakalpojumi
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Asistencia técnica para el asesoramiento y seguimiento medioambiental, durante la ejecución de obras en líneas de alta velocidad.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Asistencia técnica para el asesoramiento y seguimiento medioambiental, durante la ejecución de obras en líneas de alta velocidad.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
71313000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Presupuesto máximo de licitación (IVA excluido): 3 791 378,08 EUR.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 3 791 378,08 EUR.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 48 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Garantía provisional: 3 % del presupuesto máximo de licitación (IVA excluido).
Garantía definitiva: 5 % del importe de adjudicación (IVA excluido).
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Según se indica en el Pliego de Condiciones Particulares.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Según se indica en el Pliego de Condiciones Particulares.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Jā.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Sarunu procedūra
Kandidāti jau ir atlasīti: nē
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
3.9/2000.0130/4-00000.
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 21.7.2009 - 12:00.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
21.7.2009 - 12:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Spāņu.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Ilgums mēnešos: 3 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Órgano de Contratación de ADIF, Avda. de Burgos, 16 D, 2ª planta. Edificio Euromor, E-28036 Madrid. Tālr. +34 917674390. URL: www.adif.es. Fakss +34 917674490.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
ADIF - Dirección General de Seguridad, Organización y RR.HH. Jefatura de Contratación, C/Sor Ángela de la Cruz, 3, 6ª planta, E-28020 Madrid. Tālr. +34 917744503. URL: www.adif.es. Fakss +34 917744599.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
10.6.2009.