Izsludināts konkurss par Saulkrastu apvedceļa būvprojektēšanu
Latvijas Autoceļu direkcija (LAD) ir izsludinājusi konkursu par jaunbūvējamā Saulkrastu apvedceļa būvprojektēšanu, aģentūru LETA informēja LAD Ceļu tīkla daļas vadītājs Andris Arbergs.
Latvijas Autoceļu direkcija (LAD) ir izsludinājusi konkursu par jaunbūvējamā Saulkrastu apvedceļa būvprojektēšanu, aģentūru LETA informēja LAD Ceļu tīkla daļas vadītājs Andris Arbergs.
Plānots, ka apmēram 20 kilometru garais apvedceļš no Lilastes līdz Skultei ies gar augstsprieguma līniju un tā būvniecība izmaksās ap 30 miljoniem latu.
Plānots, ka, veidojot jauno ceļu, tiks izcirsti meži apmēram 100 hektāru platībā, kā arī tiks skarti vairāku privātpersonu īpašumi, kurus ar laiku būs nepieciešams atpirkt.
Plānots, ka uz jaunā apvedceļa tiks uzbūvēti 14 tilti, 3 gājēju pārejas divos līmeņos ar valsts nozīmes ceļiem, divu līmeņu satiksmes mezgli, skaņu slāpējošās sienas, kā arī 11 kilometru garumā veidoti pakārtotie ceļi.
Paredzēts, ka jaunā ceļa celtniecībai piesaistīs Eiropas Savienības fonda ISPA līdzekļus 75% apmērā, savukārt pārējo daļu ieguldīs Latvijas valsts.
Būvprojektētājam līdz nākamā gada 1.aprīlim ir jāizveido pieteikums Eiropas Savienības ISPA fondam, kur jānorāda, kāds ceļš izskatīsies, lai varētu saņemt finansējumu.
Pirmā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija jāizveido līdz 2002.gada 20.decembrim, otrā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija līdz 2003.gada 3.novembrim, bet trešā kārta - līdz 2004.gada 1.septembrim.
Paredzēts, ka apvedceļa būvdarbus varētu sākt 2003.gadā un pabeigt 2006.gadā.
Ar izsoles nolikumu var iepazīsties līdz šā gada 27.decembrim, kad arī ir pēdējā diena, kad var iesniegt piedāvājumu būvprojektēšanai.
Mārcis Krastiņš LETA
Copyright © LETA
Plānots, ka apmēram 20 kilometru garais apvedceļš no Lilastes līdz Skultei ies gar augstsprieguma līniju un tā būvniecība izmaksās ap 30 miljoniem latu.
Plānots, ka, veidojot jauno ceļu, tiks izcirsti meži apmēram 100 hektāru platībā, kā arī tiks skarti vairāku privātpersonu īpašumi, kurus ar laiku būs nepieciešams atpirkt.
Plānots, ka uz jaunā apvedceļa tiks uzbūvēti 14 tilti, 3 gājēju pārejas divos līmeņos ar valsts nozīmes ceļiem, divu līmeņu satiksmes mezgli, skaņu slāpējošās sienas, kā arī 11 kilometru garumā veidoti pakārtotie ceļi.
Paredzēts, ka jaunā ceļa celtniecībai piesaistīs Eiropas Savienības fonda ISPA līdzekļus 75% apmērā, savukārt pārējo daļu ieguldīs Latvijas valsts.
Būvprojektētājam līdz nākamā gada 1.aprīlim ir jāizveido pieteikums Eiropas Savienības ISPA fondam, kur jānorāda, kāds ceļš izskatīsies, lai varētu saņemt finansējumu.
Pirmā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija jāizveido līdz 2002.gada 20.decembrim, otrā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija līdz 2003.gada 3.novembrim, bet trešā kārta - līdz 2004.gada 1.septembrim.
Paredzēts, ka apvedceļa būvdarbus varētu sākt 2003.gadā un pabeigt 2006.gadā.
Ar izsoles nolikumu var iepazīsties līdz šā gada 27.decembrim, kad arī ir pēdējā diena, kad var iesniegt piedāvājumu būvprojektēšanai.
Mārcis Krastiņš LETA
Copyright © LETA