Līdz marta beigām Dienvidu tiltam plānots izbūvēt sešus balstus
Patlaban pilnsabiedrības "Dienvidu tilts" celtnieki abos Daugavas krastos strādā pie tilta balstu pāļu iegremdēšanas un balstu izbūves. Upē balstus iegremdēs jau no peldošām konstrukcijām, un tas notiks pēc palu sezonas beigām.
Līdz marta beigām Dienvidu tiltam paredzēts izbūvēt sešus no desmit nepieciešamajiem balstiem, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domes Informācijas un sabiedrisko attiecību nodaļā.
Katrs no desmit tilta balstiem atradīsies uz 16 pāļiem.
Patlaban pilnsabiedrības "Dienvidu tilts" celtnieki abos Daugavas krastos strādā pie tilta balstu pāļu iegremdēšanas un balstu izbūves. Upē balstus iegremdēs jau no peldošām konstrukcijām, un tas notiks pēc palu sezonas beigām.
Šodien Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss (Darba partija) un Pilsētas attīstības departamenta Pilsētplānošanas pārvaldes infrastruktūras objektu galvenais inženieris Eduards Raubiško, apmeklējot objektu, secinājuši, ka Dienvidu tilta celtniecības darbi norisinās saskaņā ar grafiku, to nedaudz pat apsteidzot.
Kā ziņots, būvniecības pirmo kārtu, kurā tiks uzcelts Dienvidu tilts, kā arī izbūvēti krustojumi ar Krasta un Bauskas ielu, iecerēts pabeigt līdz 2007.gadam. Pirmā kārta izmaksās aptuveni 85 miljonus latu. Finansēšanai plānots ņemt kredītu, kuru Rīgas dome nomaksātu 20-30 gados.
Otro kārtu, kurā paredzēts izbūvēt trīs līmeņu krustojumu Slāvu apļa vietā un Austrumu maģistrāles savienojumu ar "Via Baltica" ceļu, paredzēts pabeigt līdz 2010.gadam. Projekta trešā kārta, kurā paredzēta piebrauktuves izbūve no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, tiks pabeigta 2012.gadā.
Dienvidu tilta projekta otrās kārtas būvniecībai nepieciešamos 58,95 miljonus latu un trešajai kārtai vajadzīgos 25,52 miljonus latu Rīgas dome plāno piesaistīt kā Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējumu.
Tiltu būvē pilnsabiedrība "Dienvidu tilts", kurā apvienojušies seši vietējie celtniecības uzņēmumi - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".
Katrs no desmit tilta balstiem atradīsies uz 16 pāļiem.
Patlaban pilnsabiedrības "Dienvidu tilts" celtnieki abos Daugavas krastos strādā pie tilta balstu pāļu iegremdēšanas un balstu izbūves. Upē balstus iegremdēs jau no peldošām konstrukcijām, un tas notiks pēc palu sezonas beigām.
Šodien Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss (Darba partija) un Pilsētas attīstības departamenta Pilsētplānošanas pārvaldes infrastruktūras objektu galvenais inženieris Eduards Raubiško, apmeklējot objektu, secinājuši, ka Dienvidu tilta celtniecības darbi norisinās saskaņā ar grafiku, to nedaudz pat apsteidzot.
Kā ziņots, būvniecības pirmo kārtu, kurā tiks uzcelts Dienvidu tilts, kā arī izbūvēti krustojumi ar Krasta un Bauskas ielu, iecerēts pabeigt līdz 2007.gadam. Pirmā kārta izmaksās aptuveni 85 miljonus latu. Finansēšanai plānots ņemt kredītu, kuru Rīgas dome nomaksātu 20-30 gados.
Otro kārtu, kurā paredzēts izbūvēt trīs līmeņu krustojumu Slāvu apļa vietā un Austrumu maģistrāles savienojumu ar "Via Baltica" ceļu, paredzēts pabeigt līdz 2010.gadam. Projekta trešā kārta, kurā paredzēta piebrauktuves izbūve no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, tiks pabeigta 2012.gadā.
Dienvidu tilta projekta otrās kārtas būvniecībai nepieciešamos 58,95 miljonus latu un trešajai kārtai vajadzīgos 25,52 miljonus latu Rīgas dome plāno piesaistīt kā Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējumu.
Tiltu būvē pilnsabiedrība "Dienvidu tilts", kurā apvienojušies seši vietējie celtniecības uzņēmumi - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".