NO-Oslo: Slimnīcu telpu celtniecības darbi
Termiņš - 22-03-2010 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: The facades and the roof of building 08 are scheduled to be restored initially the works include restoration of all facades as well as the roof however, with reservations that the entire project of parts of the project are implemented.
NO-Oslo: Slimnīcu telpu celtniecības darbi
2010/S 28-040417
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Oslo Universitetssykehus HF, Kirkeveien 166, Bygg 18. 2 etg. Eiendomsavdelingen, Kontakti Eiendomsavdelingen, Ievērībai Kjell Carlsen, 0407 Oslo, NORWAY. Tālr. +47 94818494. E-pasts scja@uus.no.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.doffin.no.
Pircēja profila adrese: http://www.doffin.no/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA3312.
Papildu informāciju var saņemt: Oslo Universitetssykehus HF, Kirkeveien 166, Kontakti Eiendomsavdelingen, Ievērībai Kjell Carlsen, 0407 Oslo, NORWAY. Tālr. +47 94818494. E-pasts scja@uus.no.
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Oslo Universitetssykehus HF, Kirkeveien 166, Kontakti Eiendomsavdelingen, Ievērībai Kjell Carlsen, 0407 Oslo, NORWAY. Tālr. +47 94818494. E-pasts scja@uus.no.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Valsts vai federāla aģentūra/birojs.
Veselība.
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
New roof and facade building 08, Oslo University Hospital, Ullevål.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Oslo University Hospital. Ullevål, Oslo, Norway. Building 08.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
The facades and the roof of building 08 are scheduled to be restored initially the works include restoration of all facades as well as the roof however, with reservations that the entire project of parts of the project are implemented. The price will decide this. It is certain that facade south/east (facing Eastern street) and the roof shall be restored.
Note: To register your interest in this notice and obtain any additional information please visit the Doffin Web Site at http://www.doffin.no/Search/Search_Switch.aspx?ID=197787.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45215140, 45331210.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Roof: approx. 1 000 m2.
Facade south/east: approx. 2 100 m2 of which approx. 850 m2 are windows.
The area of the remaining facades is approx. 2 100 m2.
II.2.2) Iespējas:
Jā.
Šo iespēju apraksts: It is mainly the facade south/east and roof which shall be restored. If the remaining facades shall be subject to restoration works will depend on the total tender price.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 5 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža).
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Bank guarantee.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Jā.
The contractor must expect to carry out the restoration works unabated throughout the summer holiday 2010.
The project is planned to be executed as an engineering, procurement and construction contract.
The Awarding Authority will have the office rig.
The operation of the hospital must be considered during the implementation.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Company registration certificate.
Declaration of the company's participation in a publicly verified apprentice scheme(s) relevant to the contract.
Evidence of enrolment on the professional or trade register, as required by national law, in the country where the company is established.
Value added tax certificate (National requirement).
Company tax certificate (National requirement).
Self-declaration in compliance with Appendix 2 (HSE) of the Norwegian procurement regulations (National requirement).
Other documentation required:
Established quality assurance system must be substantiated.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: The company’s most recent annual report including new information of relevance to the company’s accounting figures.
Presentation of the company’s annual accounts, or extracts thereof.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Overview of the company's total manpower.
Manpower proposed for this contract (organisation chart) with names and CV's of the key personnel who will be responsible for its execution (for service and works contracts).
A list of the principal deliveries effected, or main services provided, by the company, in the past 3 years, with the values, dates and recipients (for supply and service contracts).
A statement of the company's health, environment and safety policy.
A statement of the quality assurance/quality control system operated by the company.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 26.2.2010.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
22.3.2010 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Citas: Norwegian.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Līdz: 15.6.2010.
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 11.3.2010 - 12:00.
Vieta: Building 18. Ullevål hospital, Oslo, Norway.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
The contractor must expect to carry out the restoration works unabated throughout the summer holiday 2010.
The project is planned to be executed as an engineering, procurement and construction contract.
The Awarding Authority will have the office rig.
The operation of the hospital must be considered during the implementation.
(NT Ref:197921).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
8.2.2010.
2010/S 28-040417
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Oslo Universitetssykehus HF, Kirkeveien 166, Bygg 18. 2 etg. Eiendomsavdelingen, Kontakti Eiendomsavdelingen, Ievērībai Kjell Carlsen, 0407 Oslo, NORWAY. Tālr. +47 94818494. E-pasts scja@uus.no.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.doffin.no.
Pircēja profila adrese: http://www.doffin.no/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA3312.
Papildu informāciju var saņemt: Oslo Universitetssykehus HF, Kirkeveien 166, Kontakti Eiendomsavdelingen, Ievērībai Kjell Carlsen, 0407 Oslo, NORWAY. Tālr. +47 94818494. E-pasts scja@uus.no.
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Oslo Universitetssykehus HF, Kirkeveien 166, Kontakti Eiendomsavdelingen, Ievērībai Kjell Carlsen, 0407 Oslo, NORWAY. Tālr. +47 94818494. E-pasts scja@uus.no.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Valsts vai federāla aģentūra/birojs.
Veselība.
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
New roof and facade building 08, Oslo University Hospital, Ullevål.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Oslo University Hospital. Ullevål, Oslo, Norway. Building 08.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
The facades and the roof of building 08 are scheduled to be restored initially the works include restoration of all facades as well as the roof however, with reservations that the entire project of parts of the project are implemented. The price will decide this. It is certain that facade south/east (facing Eastern street) and the roof shall be restored.
Note: To register your interest in this notice and obtain any additional information please visit the Doffin Web Site at http://www.doffin.no/Search/Search_Switch.aspx?ID=197787.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45215140, 45331210.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Roof: approx. 1 000 m2.
Facade south/east: approx. 2 100 m2 of which approx. 850 m2 are windows.
The area of the remaining facades is approx. 2 100 m2.
II.2.2) Iespējas:
Jā.
Šo iespēju apraksts: It is mainly the facade south/east and roof which shall be restored. If the remaining facades shall be subject to restoration works will depend on the total tender price.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 5 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža).
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Bank guarantee.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Jā.
The contractor must expect to carry out the restoration works unabated throughout the summer holiday 2010.
The project is planned to be executed as an engineering, procurement and construction contract.
The Awarding Authority will have the office rig.
The operation of the hospital must be considered during the implementation.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Company registration certificate.
Declaration of the company's participation in a publicly verified apprentice scheme(s) relevant to the contract.
Evidence of enrolment on the professional or trade register, as required by national law, in the country where the company is established.
Value added tax certificate (National requirement).
Company tax certificate (National requirement).
Self-declaration in compliance with Appendix 2 (HSE) of the Norwegian procurement regulations (National requirement).
Other documentation required:
Established quality assurance system must be substantiated.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: The company’s most recent annual report including new information of relevance to the company’s accounting figures.
Presentation of the company’s annual accounts, or extracts thereof.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Overview of the company's total manpower.
Manpower proposed for this contract (organisation chart) with names and CV's of the key personnel who will be responsible for its execution (for service and works contracts).
A list of the principal deliveries effected, or main services provided, by the company, in the past 3 years, with the values, dates and recipients (for supply and service contracts).
A statement of the company's health, environment and safety policy.
A statement of the quality assurance/quality control system operated by the company.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 26.2.2010.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
22.3.2010 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Citas: Norwegian.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Līdz: 15.6.2010.
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 11.3.2010 - 12:00.
Vieta: Building 18. Ullevål hospital, Oslo, Norway.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
The contractor must expect to carry out the restoration works unabated throughout the summer holiday 2010.
The project is planned to be executed as an engineering, procurement and construction contract.
The Awarding Authority will have the office rig.
The operation of the hospital must be considered during the implementation.
(NT Ref:197921).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
8.2.2010.