Slimnīcas attīstības, paplašināšanas un rekonstrukcijas projekta izstrāde, ID: SIA "Preiļu slimnīca"/2008/AK01
Reģistrācijas datums 22 10 2008
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Preiļu slimnīca"
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 40003244761
Pasta adrese Raiņa bulvāris 13
Pilsēta: Preiļi Pasta indekss: LV- 5301 Valsts LV
Kontaktpunkts (-i) Raiņa bulvāris 13, Preiļi
Kontaktpersona (-as) Aivars Pīzelis; Anita Rumpa Telefons 65321716; 29194988; 26598727
E-pasts: Preiluslimsekr@axel.lv Fakss: 65381106
Interneta adrese (-es)(ja piemērojams)
Līgumslēdzēja vispārējā adrese (URL): http://www.pvg.edu.lv/izglitiba/preiluslimnica
Pircēja profila adrese (URL):
Papildu informāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
■ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
□ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. III
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
□ Ministrija vai kāda cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
□ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
■ Citi (Lūdzu norādīt) privāta kapitālsabiedrība □ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
■ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citi (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā □ Nē ■
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
Slimnīcas attīstības, paplašināšanas un rekonstrukcijas projekta izstrāde, ID: SIA "Preiļu slimnīca"/2008/AK01
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma(-u) konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi □ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi ■
Būvdarbu realizācija □ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 12
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/17/EK XVIIA un XVIIB Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Preiļi
Nuts kods Nuts kods Nuts kods LV005
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidošanu □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (attiecīgā gadījumā)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem
Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0 □
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju
□
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
SIA "Preiļu slimnīca". Slimnīcas attīstības, paplašināšanas un rekonstrukcijas projekta izstrāde
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca
Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 71000000-8
Papildus priekšmets (-i) 71240000-2
71220000-6
II.1.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām, izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)
JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus?
JĀ □ NĒ ■
II.2) LĪGUMA APJOMS UN ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: 9 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja ir paredzēts): 0 VAI robežās: no 0 līdz 0
Ja zināms, atkārtotu līgumu gadījumā plānotais laika grafiks turpmākajiem uzaicinājumiem uz konkursu:
mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 9 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
Iesniedzot piedāvājumu ir jāiemaksā nodrošinājums kredītiestādes garantijas formā LVL 5000,00
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Pretendenta slimnīcu attīstības projektu vadības jomā un projektēšanas pakalpojumu apjoms vidēji pa diviem iepriekšējiem gadiem nav mazāks par LVL 200 000,00, saskaņā ar atklāta konkursa nolikumu
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības(ja piemērojams)
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ □ NĒ ■
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Informācija par jebkādiem tiesas procesiem, kas notiek piedāvājuma iesniegšanas laikā, vai kas notikuši pēdējo trīs gadu laikā, un kuros pretendents ir bijis iesaistīts, lietā iesaistītās puses, un prasības summas apmērs; Bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins, revidenta atzinums par gada pārskatu (ja to nosaka normatīvie akti) par katru no pēdējiem trīs noslēgtajiem finanšu gadiem. Norādi uz līguma daļu, ko pakalpojumu sniedzējs paredzējis nodot apakšuzņēmējam (neattiecas uz apakšuzņēmējiem); LR Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izziņa par paraksta tiesībām; PVN maksātāja reģistrācijas apliecības kopija; LR Valsts ieņēmumu dienesta vai citas nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestādes citā valstī, kur pretendents reģistrēts, izziņa, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu (izsniegtu ne agrāk par sešiem mēnešiem pirms iesniegšanas dienas); Kompetentas institūcijas izziņas, kas apliecina, ka pretendents nav atzīts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta (izsniegtu ne agrāk par sešiem mēnešiem pirms iesniegšanas dienas)
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Pretendentam ir pieredze vismaz trīs dažādu slimnīcu attīstības plānu izstrādē, ietverot slimnīcu attīstības projektu agrīnās fāzes plānošanu, kā arī pieredze slimnīcas teritorijas un ēku objektu attīstības, paplašināšanas un rekonstrukcijas projektu vadības un projektēšanas darbos, kur katrā objektā pretendenta veikto projekta vadības un projektēšanas darbu apjoms nav mazāks par LVL 50 000 (piecdesmit tūkstoši lati 00 santīmi). Pretendenta slimnīcu attīstības projektu vadības un projektēšanas pakalpojumu apjoms vidēji pa diviem iepriekšējiem gadiem nav mazāks par LVL 200 000. Izziņa par savu kopējo finanšu apgrozījumu un slimnīcu attīstības paplašināšanas, rekonstrukcijas un jaunbūves projektu darbu finanšu apgrozījumu, kas attiecas uz konkrēto iepirkumu par pēdējiem 3 (trīs) gadiem Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Pretendentam jānodrošina nepieciešamie speciālisti, lai īstenotu darba uzdevuma mērķu sasniegšanu un pilnvērtīgu darbu izpildi. Vismaz vienam no šiem speciālistiem jābūt ar pieredzi slimnīcu projektēšanā un slimnīcu attīstības, paplašināšanas un rekonstrukcijas projektu vadībā ne mazāk kā trīs objektos Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvo vai administratīvo aktu:
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā norādīt iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta konkursa un sarunu procedūra, cenu aptauja)
Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo (-os) kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu □
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar ■
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru nav iespējas noteikt pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
Kritēriji Īpatsvars
1 . Tehniskie kritēriji 20
2 . piedāvājuma cena 80
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
SIA "Preiļu slimnīca"/ 2008/AK01
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Ja jā:
Periodisks informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 15 / 12 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā ■ nē □
Ja jā, cena (tikai cipariem) 100,00 Valūta: LVL
Maksājuma noteikumi un veids:
Skaidrā naudā SIA kasē darba dienās no 9.00-12.00 un 13.00- 16.00, vai ar pārskaitījumu: SIA "Preiļu slimnīca", Reģ. Nr. 40003244761, Raiņa bulvāris 13, Preiļi, LV – 5301 Konts LV15UNLA0026000130601; SEB Banka. Norādīt – par konkursa nolikumu SIA "Preiļu slimnīca" Slimnīcas attīstības, paplašināšanas un rekonstrukcijas projekta izstrāde
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 15 / 12 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūras gadījumā)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnešos: 0 VAI dienās: 120 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi
Datums: 15 / 12 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta (ja piemērojams): 11:00. SIA "Preiļu slimnīca" Raiņa bulvāris 13, Preiļi, poliklīnikas II stāvā, kabinets Nr. 226
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ ■ NĒ □
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāku paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LĪGUMS (-I) SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
SIA "Preiļu slimnīca" Slimnīcas attīstības, paplašināšanas un rekonstrukcijas projekta izstrāde. ID: SIA "Preiļu slimnīca"/2008/AK01
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams)
Pilns nosaukums:
Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, vajadzības gadījumā, pozīciju VI4.3)
Precīza informācija par pārsūdzību iesniegšanas termiņu (-iem):
Atbilstoši Publiskā iepirkuma likuma normām
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 22 / 10 / 2008 (dd/mm/gggg)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU DOKUMENTUS (IESKAITOT DOKUMENTUS ATTIECĪBĀ UZ DINAMISKO IEPIRKUMU SISTĒMU)
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Daļa Nr. 1 Nosaukums
1) ĪSS APRAKSTS
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildus priekšmets (-i)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (ja piemērojams; tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās no līdz Valūta:
4)NORĀDE UZ ATŠĶIRĪGU LĪGUMA DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU DATUMU UZSĀKŠANAI/PABEIGŠANAI(ja piemērojams)
Paredzētais datums (ja zināms)Piešķiršanas procedūras uzsākšanai 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Līguma darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
5)Papildu informācija par daļām