2006.gada martā SIA "Famar-Desi" "Būvniecības ABC" piedalās kampaņā "Laba servisa mēnesis"
Kampaņa norisinās visu marta mēnesi, kura laikā ikvienam būs iespēja uzslavēt labu klientu servisu, ierakstot savu atsauksmi mājas lapā www.labsserviss.lv vai arī piezvanot uz 1188.
Kampaņa norisinās visu marta mēnesi, kura laikā ikvienam būs iespēja uzslavēt labu klientu servisu, ierakstot savu atsauksmi mājas lapā www.labsserviss.lv vai arī piezvanot uz 1188.
Kampaņa uzrunā visas trīs klientu apkalpošanā iesaistītās grupas – apkalpojošo personālu(klientu pozitīvās atsauksmes un novērtējums rada gandarījumu par savu darbu), klientus(viņi tiek aicināti pamanīt, novērtēt un uzslavēt labu klientu apkalpošanu, dodot pozitīvu atgriezenisko saiti par saņemto apkalpošanu) un organizāciju(tā aicina savus klientus pamanīt un novērtēt labu apkalpošanu; tā atļaujas uzņemties atbildību par klientu kvalitatīvu apkalpošanu, kā arī motivē un uzslavē savus darbiniekus).
Mērķis ir uzlabot kopējo klientu servisa līmeni, radīt pozitīvu apkalpojošā darbinieka kā profesijas tēlu, pievērst sabiedrības uzmanību labajai praksei klientu apkalpošanā, motivēt servisa darbiniekus, aicināt ikvienu dalīties pozitīvajās emocijās, kā arī iemācīt klientus dot pozitīvu atgriezenisko saiti.
"Būvniecības ABC" piedalās kampaņā, jo vēlas:
atbalstīt un iestāties par labu klientu servisu
motivēt klientu servisa darbiniekus un atzīt šo nodarbošanos kā vērtīgu profesiju
saņemt atgriezenisko saiti no saviem klientiem
paaugstināt savas organizācijas reputāciju
Papildu informācija: Ināra Apsalone, SIA Famar-Desi mārketinga speciāliste
Tālr. 7315120, 9284931, e-pasts: inara.apsalone@buvniecibas-abc.lv
Kampaņa uzrunā visas trīs klientu apkalpošanā iesaistītās grupas – apkalpojošo personālu(klientu pozitīvās atsauksmes un novērtējums rada gandarījumu par savu darbu), klientus(viņi tiek aicināti pamanīt, novērtēt un uzslavēt labu klientu apkalpošanu, dodot pozitīvu atgriezenisko saiti par saņemto apkalpošanu) un organizāciju(tā aicina savus klientus pamanīt un novērtēt labu apkalpošanu; tā atļaujas uzņemties atbildību par klientu kvalitatīvu apkalpošanu, kā arī motivē un uzslavē savus darbiniekus).
Mērķis ir uzlabot kopējo klientu servisa līmeni, radīt pozitīvu apkalpojošā darbinieka kā profesijas tēlu, pievērst sabiedrības uzmanību labajai praksei klientu apkalpošanā, motivēt servisa darbiniekus, aicināt ikvienu dalīties pozitīvajās emocijās, kā arī iemācīt klientus dot pozitīvu atgriezenisko saiti.
"Būvniecības ABC" piedalās kampaņā, jo vēlas:
atbalstīt un iestāties par labu klientu servisu
motivēt klientu servisa darbiniekus un atzīt šo nodarbošanos kā vērtīgu profesiju
saņemt atgriezenisko saiti no saviem klientiem
paaugstināt savas organizācijas reputāciju
Papildu informācija: Ināra Apsalone, SIA Famar-Desi mārketinga speciāliste
Tālr. 7315120, 9284931, e-pasts: inara.apsalone@buvniecibas-abc.lv