building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19067
Nozares raksti32977
2007. gadā SPRK iesniegtas 57 sūdzības par energoapgādes pakalpojumu sniedzējiem : building.lv - par būvniecību Latvijā

2007. gadā SPRK iesniegtas 57 sūdzības par energoapgādes pakalpojumu sniedzējiem

2007. gadā SPRK iesniegtas 57 sūdzības par energoapgādes pakalpojumu sniedzējiem
Foto: 2007. gadā SPRK iesniegtas 57 sūdzības par energoapgādes pakalpojumu sniedzējiem

Pērn Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) saņēmusi 57 sūdzības par energoapgādes pakalpojumu sniedzējiem, liecina SPRK pārskats par enerģijas lietotāju sūdzībām, ziņo LETA.

Četras sūdzības atzītas par pamatotām, 30 - par nepamatotām, par regulatora kompetencei neatbilstošām atzītas četras sūdzības, un uz piecām sūdzībām SPRK sniedzis skaidrojumus.

Pērn par elektroapgādi saņemtas 43 sūdzības, par gāzes apgādi - desmit, bet par siltumapgādi - četras. No juridiskām personām saņemtas deviņas, bet no fiziskām personām - 48 sūdzības.

Pērn, tāpat kā 2006.gadā, elektroapgādē lielākais sūdzību skaits ir par elektroenerģijas piegādi un jautājumiem, kas saistīti ar elektroenerģijas sistēmas pieslēguma ierīkošanu. Attiecībā uz pieslēguma ierīkošanu lielākā daļa sūdzību iesniedzēju ir neapmierināti ar augstajām sistēmas pieslēguma ierīkošanas izmaksām. Klientam tiek izskaidroti sistēmas pieslēguma noteikumi, uzsverot, ka būvmateriālu cenas nosaka tirgus apstākļi un SPRK tās nevar ietekmēt.

Gāzes apgādē saņemtas sūdzības par dabasgāzes uzskaiti un norēķiniem, dabasgāzes piegādi, kā arī par sašķidrinātās gāzes jautājumiem.

Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, SPRK Enerģētikas departaments rīkoja darba sanāksmi ar AS "Sadales tīkls" vadību, kurā apsprieda jautājumus par problēmām ar elektroenerģijas sistēmas pieslēguma ierīkošanu un pieslēguma maksas noteikšanu.

Tika panākta vienošanās, ka "Sadales tīkls" izstrādās priekšlikumus nepieciešamajiem grozījumiem Sistēmas pieslēguma noteikumos elektroenerģijas sistēmas dalībniekiem un veiks iekšējus organizatoriskus pasākumus situācijas uzlabošanai.


Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.