2007. gadā SPRK iesniegtas 57 sūdzības par energoapgādes pakalpojumu sniedzējiem
Pērn Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) saņēmusi 57 sūdzības par energoapgādes pakalpojumu sniedzējiem, liecina SPRK pārskats par enerģijas lietotāju sūdzībām, ziņo LETA.
Četras sūdzības atzītas par pamatotām, 30 - par nepamatotām, par regulatora kompetencei neatbilstošām atzītas četras sūdzības, un uz piecām sūdzībām SPRK sniedzis skaidrojumus.
Pērn par elektroapgādi saņemtas 43 sūdzības, par gāzes apgādi - desmit, bet par siltumapgādi - četras. No juridiskām personām saņemtas deviņas, bet no fiziskām personām - 48 sūdzības.
Pērn, tāpat kā 2006.gadā, elektroapgādē lielākais sūdzību skaits ir par elektroenerģijas piegādi un jautājumiem, kas saistīti ar elektroenerģijas sistēmas pieslēguma ierīkošanu. Attiecībā uz pieslēguma ierīkošanu lielākā daļa sūdzību iesniedzēju ir neapmierināti ar augstajām sistēmas pieslēguma ierīkošanas izmaksām. Klientam tiek izskaidroti sistēmas pieslēguma noteikumi, uzsverot, ka būvmateriālu cenas nosaka tirgus apstākļi un SPRK tās nevar ietekmēt.
Gāzes apgādē saņemtas sūdzības par dabasgāzes uzskaiti un norēķiniem, dabasgāzes piegādi, kā arī par sašķidrinātās gāzes jautājumiem.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, SPRK Enerģētikas departaments rīkoja darba sanāksmi ar AS "Sadales tīkls" vadību, kurā apsprieda jautājumus par problēmām ar elektroenerģijas sistēmas pieslēguma ierīkošanu un pieslēguma maksas noteikšanu.
Tika panākta vienošanās, ka "Sadales tīkls" izstrādās priekšlikumus nepieciešamajiem grozījumiem Sistēmas pieslēguma noteikumos elektroenerģijas sistēmas dalībniekiem un veiks iekšējus organizatoriskus pasākumus situācijas uzlabošanai.
Pērn par elektroapgādi saņemtas 43 sūdzības, par gāzes apgādi - desmit, bet par siltumapgādi - četras. No juridiskām personām saņemtas deviņas, bet no fiziskām personām - 48 sūdzības.
Pērn, tāpat kā 2006.gadā, elektroapgādē lielākais sūdzību skaits ir par elektroenerģijas piegādi un jautājumiem, kas saistīti ar elektroenerģijas sistēmas pieslēguma ierīkošanu. Attiecībā uz pieslēguma ierīkošanu lielākā daļa sūdzību iesniedzēju ir neapmierināti ar augstajām sistēmas pieslēguma ierīkošanas izmaksām. Klientam tiek izskaidroti sistēmas pieslēguma noteikumi, uzsverot, ka būvmateriālu cenas nosaka tirgus apstākļi un SPRK tās nevar ietekmēt.
Gāzes apgādē saņemtas sūdzības par dabasgāzes uzskaiti un norēķiniem, dabasgāzes piegādi, kā arī par sašķidrinātās gāzes jautājumiem.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, SPRK Enerģētikas departaments rīkoja darba sanāksmi ar AS "Sadales tīkls" vadību, kurā apsprieda jautājumus par problēmām ar elektroenerģijas sistēmas pieslēguma ierīkošanu un pieslēguma maksas noteikšanu.
Tika panākta vienošanās, ka "Sadales tīkls" izstrādās priekšlikumus nepieciešamajiem grozījumiem Sistēmas pieslēguma noteikumos elektroenerģijas sistēmas dalībniekiem un veiks iekšējus organizatoriskus pasākumus situācijas uzlabošanai.