building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19585
Nozares ziņas33011
2015. gadā daudzdzīvokļu dzīvojamo māju remontdarbiem paredzēts novirzīt 12 miljonus eiro : building.lv - par būvniecību Latvijā

2015. gadā daudzdzīvokļu dzīvojamo māju remontdarbiem paredzēts novirzīt 12 miljonus eiro

2015. gadā daudzdzīvokļu dzīvojamo māju remontdarbiem paredzēts novirzīt 12 miljonus eiro
Foto: 2015. gadā daudzdzīvokļu dzīvojamo māju remontdarbiem paredzēts novirzīt 12 miljonus eiro

Ceturtdien, 26. februārī, Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas deputāti iepazinās ar SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) atskaiti par 2014. gadā paveikto un šogad plānotajām prioritātēm. RNP šogad iecerējis uzlabot dzīvojamo ēku tehnisko stāvokli un klientu apkalpošanas kvalitāti.


2015. gadā daudzdzīvokļu dzīvojamo māju remontdarbiem paredzēts novirzīt 12 miljonus eiro, kas ir divreiz vairāk nekā pērn iztērētie 6,4 miljoni eiro. 2014. gadā remontdarbi tika veikti 1207 objektos, bet šogad dažāda veida remonti plānoti jau 4086 objektos. Kā atzīmēja RNP valdes priekšsēdētājs Ivo Lecis, tas būs iespējams pateicoties dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku iepriekšējos gados veiktajiem maksājumiem, veidojot uzkrājumus remontdarbiem.

Kā prioritārie remontdarbi šogad būs logu nomaiņa kāpņu telpās, jumtu segumu nomaiņa, aukstā un karstā ūdensapgādes un elektroapgādes remontdarbi. RNP arī šogad turpinās māju siltināšanu. Sadarbībā ar "Rīgas enerģētikas aģentūru" un pašvaldības atbalstu aptuveni 200 dzīvojamām ēkām tiks veikts energoaudits, lai izvērtētu, cik efektīva varētu būt siltināšana.

Prakse liecina, ka nosiltināto māju dzīvokļu īpašnieki par apkuri maksā ievērojami zemāku summu nekā tāda pat tipa kaimiņu māju dzīvokļu īpašnieki. Piemēram, dzīvojamās mājas Bauskas ielā 51 dzīvokļu īpašnieki maksā par 50% mazākus rēķinus par apkuri nekā blakus esošo māju dzīvokļu īpašnieki. Savukārt Finiera ielā 15, kur pērn arī tika veikta mājas siltināšana, maksa par kvadrātmetra apkuri ir par 55% zemāka nekā kaimiņos esošajās mājās. Ieekonomētie līdzekļi ļauj gan nomaksāt kredītu par mājas siltināšu, gan arī veikt uzkrājumus arī nākamajiem remontdarbiem.

RNP pērn ir uzsācis aktīvu darbu pie klientu apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanas, galvenokārt orientējoties uz e-pakalpojumiem. Joprojām tiks pilnveidotas un papildinātas vortāla: www.e-pārvaldnieks.lv funkcijas, kā arī šogad tiks izstrādāta un ieviesta mobilā aplikācija, ar kuras palīdzību varēs iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus. Kā, ziņoja RNP valdes priekšsēdētājs, 2014. gadā 45% no RNP klientiem jau ir aktīvi izmantojuši e-pārvaldnieks piedāvāto servisu.

Lai turpinātu darbu pie klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas, šogad plānots uzlabot saņemto pieteikumu izpildes kontroli, klientu apkalpošanas centros uzstādīt centralizētu videonovērošanas sistēmu, pilnveidot saņemto zvanu ierakstīšanu pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu.

Pagājušā gada dati liecina, ka ir ievērojami samazinājies parādnieku skaits un uzlabojusies rēķinu apmaksa. Ja 2012.gada 31. decembrī RNP parādā bija vairāk nekā 40 tūkstoši klientu, tad divu gadu laikā parādnieku skaitu izdevies samazināt līdz 31,9 tūkstošiem. Arī kopējā parādu dinamika liecina par pakāpenisku, bet stabilu parādu samazināšanos pēdējo gadu laika. RNP valde ir pārliecināta, ka saglabājoties esošai ekonomiskai situācijai, klientu parādsaistību apjoms turpinās sarukt.

Informāciju sagatavoja: Dzintra Āboliņa, Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa, tālr.: 26554446; e-pasts: Dzintra.Abolina@riga.lv

Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.