"Centralizētās siltumapgādes sistēmas saistvada projektēšana un būvniecība Ventspilī, pielietojot horizontālās urbšanas metodi"
Reģistrācijas datums 29. 12. 2008
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums Latvijas Republikas Vides ministrija
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90000028508
Pasta adrese: Peldu iela 25
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1494 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i) Latvijas Republikas Vides ministrija,Projektu ieviešanas departaments,Rīga, Peldu iela 26/28, 201.telpa
Kontaktpersona (-as) Ieva Uļuka Telefons: +371 67 026 402
E-pasts: ieva.uluka@vidm.gov.lv Fakss: +371 67 228 751
Interneta adrese(ja piemērojams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL): www.vidm.gov.lv
Pircēja profila adrese (URL):
Papildu informāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
□ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
■ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. III
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
■ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
□ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citas (Lūdzu norādīt) □ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
■ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citas (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā ■ Nē □
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
"Centralizētās siltumapgādes sistēmas saistvada projektēšana un būvniecība Ventspilī, pielietojot horizontālās urbšanas metodi"
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi ■ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi □
Būvdarbu realizācija □ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 0
Projektēšana un būvdarbu realizācija ■ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/18/EK II Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Ventspils pilsēta
Nuts kods LV003 Nuts kods LV003 Nuts kods LV003
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidi □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (ja piemērojams)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem
Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0
attiecībā uz □
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju
□
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un to līgumu vērtība (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
Iepirkuma priekšmets ir centralizētās siltumapgādes sistēmas saistvada projektēšana un būvniecība Ventspilī, pielietojot horizontālās urbšanas metodi, saskaņā ar Tehniskajām specifikācijām (nolikuma 1.pielikums).
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca
Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 45232140-5
Papildus priekšmets (-i) 45200000-9
09323000-9
45221245-1
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)
JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
JĀ □ NĒ ■
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja paredzēts): VAI robežās: no 0 līdz 0
Ja zināms, atkārtotu piegāžu vai pakalpojumu līgumu gadījumā, plānotais laika grafiks turpmākajiem līgumiem:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 12 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
Avansa maksājuma garantija, Līguma izpildes garantija un Ieturējuma naudas garantija.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Pasūtītājs veic maksājumus Uzņēmējam šādā kārtībā:(a) avansa maksājumu - 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis avansa maksājuma pieprasījumu un šo Noteikumu 4.2.apakšpunktā [Līguma izpildes nodrošinājums] un 14.2.apakšpunktā [Avansa maksājums] minētos dokumentus,(b) starpmaksājumus - 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis atbilstošu maksājuma pieprasījumu, Starpmaksājuma apstiprinājumu un citus starpmaksājuma maksājuma pieprasījumu pamatojošos dokumentus,(c) Ieturējuma naudas trīs ceturtdaļu izmaksu – 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis atbilstošu maksājuma pieprasījumu, ieturējuma naudas izmaksas apstiprinājumu un citus ieturējuma naudas maksājuma pieprasījumu pamatojošos dokumentus,(d) ieturējuma naudas vienas ceturtdaļas izmaksu - 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis atbilstošu maksājuma pieprasījumu, ieturējuma naudas izmaksas apstiprinājumu un šo Noteikumu 14.9.apakšpunktā [Ieturējuma naudas izmaksāšana] minētos dokumentus.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības(ja piemērojams)
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ □ NĒ ■
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1.Pretendents (juridiska persona) nav pasludināts par maksātnespējīgu, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta bankrotu.2. Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijas Republikā vai citā valstī, kur tas reģistrēts.3. Pretendents vai personas, kurām ir pārstāvības tiesības, un personas, kurām ir lēmumu pieņemšanas un uzraudzības tiesības attiecībā uz pretendentu ar tiesas spriedumu nav atzīts par vainīgu līdzdalībā noziedzīgā organizācijā, korupcijā, krāpnieciskās darbībās finanšu jomā vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijā.4.Pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma iesniegšanas dienas pamatojoties uz spēkā stājušos tiesas spriedumu vai citas kompetentas institūcijas sniegtu atzinumu par būtisku attiecīgo nozari regulējošo normatīvo tiesību aktu pārkāpumu, kā arī vides aizsardzības, konkurences un darba tiesību būtisku pārkāpumu, nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi.1.-4. punkta nosacījumi attiecas uz visiem personu apvienības vai personālsabiedrības dalībniekiem. 1.Pretendents normatīvajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos ir reģistrēts komercreģistrā (vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs).2.Pretendents normatīvajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos ir reģistrēts būvkomersantu reģistrā (vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs).
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pretendenta gada kopējais finanšu vidējais apgrozījums pēdējo trīs gadu laikā nav mazāks par piedāvājuma kopējo cenu, neieskaitot Pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN). Komersanti, kas izveidoti vēlāk, norāda gada kopējo finanšu vidējo apgrozījumu par nostrādāto periodu.2. Pretendentam ir pieejami likvīdi aktīvi, kredītlīnija vai citi finanšu līdzekļi ne mazāk kā 10 % apmērā no piedāvātās līgumcenas, neieskaitot PVN, lai nodrošinātu naudas plūsmu būvdarbu laikā, turklāt šādi līdzekļi nav apgrūtināti vai rezervēti citu pasūtījumu nodrošināšanai. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pretendents iepriekšējo 5 (piecu) gadu laikā ir realizējis vismaz 1 (vienu) siltumapgādes trases izbūvi zem ūdens tilpnēm (DN≥300 mm, garums kā minimums 300 m), izmantojot horizontālās vadāmās urbšanas metodi.2.Pretendents var nodrošināt: - projekta vadītāju, kuram ir projekta vadītāja pieredze 1 (vienā) projektā, kurā izbūvēta DN≥300mm siltumtrase un kurš realizēts ietverot projektēšanu un būvdarbus vienā līgumā; - būvprojekta vadītāju, kuram ir pieredze kā būvprojekta vadītājam 2 (divos) projektos siltumtrašu DN≥300mm projektēšanā vai 1 (vienā) projektā 300 m (vai garāka) saistvada DN≥300mm zem ūdens tilpnēm projektēšanā; - būvprojekta zemtekas sadaļas projektētāju, kuram ir projektētāja pieredze 1 (vienā) projektā DN≥300mm siltumtrases 300 m (vai garākā) zem ūdens tilpnēm izbūves projektēšanā (realizēts objekts), ko apliecina pasūtītāja atsauksme; - atbildīgo būvdarbu vadītāju, kuram ir atbildīgā būvdarbu vadītāja pieredze 2 (divos) siltumtīklu cauruļvadu DN≥300mm izbūvē; - horizontālās vadāmās urbšanas iekārtu operatoru, kuram ir horizontālās vadāmās urbšanas iekārtu operatora pieredze 1 (vienā) DN≥300mm zemtekas ≥300m zem ūdenstilpnes izbūves projektā; projekts ir pabeigts, ko apliecina pasūtītāja atsauksme.Pretendents drīkst piedāvāt šajā punktā norādītos speciālistus, katrā no pozīcijām izvirzot tikai vienu fizisku personu. 3.Pretendents Būvdarbu veikšanai var piesaistīt apakšuzņēmējus. Piesaistītajiem apakšuzņēmējiem ir jāatbilst Nolikuma 5.punktā un 6.punkta 6.1.1. un 6.1.2. apakšpunktos noteiktajām prasībām. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvu vai administratīvu aktu:
* būvprojekta vadītāja funkcijas, atbildību, nominēšanas kārtību un nepieciešamo kvalifikāciju reglamentē Ministru kabineta 1997. gada 1. aprīļa noteikumi Nr. 171 "Vispārīgie būvnoteikumi".
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
IEDAĻA IV: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta □
Slēgta □
Paātrināta slēgta □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
■
Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jānorāda jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta un sarunu procedūra, cenu aptauja)
Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar □
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru norādīt nav iespējams pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus, vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumentā
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
VIDM 2008/114
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 06 / 02 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 10:00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā □ nē ■
Ja jā, cena (tikai cipariem) Valūta:
Maksājuma noteikumi un veids:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 06 / 02 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 10.00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (ja zināms) (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumos vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN ■ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūra)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnesī (-os): 0 VAI dienās: 120 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 06 / 02 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta (ja piemērojams): 10.00 Peldu iela 25
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ ■ NĒ □
Piedāvājumu atvēršanā var piedalīties tikai uzaicinātie pretendenti vai to pārstāvji, iepirkuma komisijai uzrādot dokumnetu,kas apliecina to tiesības pārstāvēt pretendentu.
IEDAĻA VI: PAPILDU INFORMĀCJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LLĪGUMS IR SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansēts projekts "Ventspils siltumapgādes sistēmas attīstība"
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
1. Sarunu procedūras nolikumu var saņemt Vides ministrijas Projektu ieviešanas departamentā, Rīgā, Peldu ielā 26/28, 201.telpā darba dienās no plkst.10:00-17:00.2. Piegādātāji pieteikumus var iesniegt līdz 2009. gada 6.februārim, plkst.10:00 Rīgā, Peldu ielā 26/28, 201.telpā iesniedzot personīgi vai atsūtot pa pastu. Pasta sūtījumam jābūt nogādātam šajā punktā norādītajā adresē līdz šajā punktā minētajam termiņam.3. Piegādātāji piedāvājumus var iesniegt uzaicinājumā norādītajā vietā un uzaicinājumā noteiktajā termiņā, kas nav īsāks par 10 dienām, iesniedzot personīgi vai atsūtot pa pastu. Pasta sūtījumam jābūt nogādātam iepirkuma komisijas norādītajā adresē līdz iepirkuma komisijas noteiktajam termiņam.4. Iepirkuma komisija pēc pretendentu piedāvājumu atvēršanas 10 darba dienu laikā izsūta uzaicinājumu ierasties uz sarunām.5. Līguma izpildes laiks ir ne ilgāks par 12 mēnešiem no līguma noslēgšanas dienas.6. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme un vietas apskate notiks pēc ieinteresēto piegādātāju pieprasījuma, bet ne vēlāk kā 2009.gada 22.janvārī. 7. Šī sarunu procedūra tiek organizēta, pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 62.panta pirmo daļu, jo neviens no atklātā konkursā "Centralizētās siltumapgādes sistēmas saistvada projektēšana un būvniecība Ventspilī, pielietojot horizontālās urbšanas metodi" (identifikācijas Nr. VIDM 2007/151) iesniegtajiem piedāvājumiem un pretendentiem neatbilda konkursa nolikumā noteiktajām prasībām.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams)
Pilns nosaukums:
Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, ja nepieciešams, pozīciju VI.4.3)
Precīza informācija par termiņu (-iem), lai iesniegtu pārsūdzību:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 29 / 12 / 2008 (dd/mm/gggg)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT SPECIFIKĀCIJAS UN PAPILDU DOKUMENTĀCIJU (IESKAITOT DOKUMENTUS CENU APTAUJAI, KĀ ARĪ DINAMISKAJAI IEPIRKUMU SISTĒMAI)
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
Latvijas Republikas Vides ministrija
reģ.Nr. 90000028508
Pasta adrese: Peldu iela 26/28, 201.telpa
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1494 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): Latvijas Republikas Vides ministrija, Projektu ieviešanas departaments,Rīga, Peldu iela 26/28, 201.telpa
Kontaktpersona (-as): Ieva Uļuka Telefons: +371 67 026 402
E-pasts: ieva.uluka@vidm.gov.lv Fakss: +371 67 228 751
Interneta adrese (URL): www.vidm.gov.lv
PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Daļa Nr. 1 Nosaukums
1) ĪSS APRAKSTS
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildu priekšmets (-i)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās: no līdz Valūta:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU(ja piemērojams)
Darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
5)Papildu informācija par daļām