building.lv skaitļos

Lietotāji online34
Aktīvie uzņēmumi19830
Nozares ziņas33032
"Ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu rekonstrukcija un izbūve Kuldīgas pašvaldībā" : building.lv - par būvniecību Latvijā

"Ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu rekonstrukcija un izbūve Kuldīgas pašvaldībā"


Reģistrācijas datums 02. 03. 2009
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE

I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums Latvijas Republikas Vides ministrija
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90000028508
Pasta adrese: Peldu iela 25
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1494 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i) Latvijas Republikas, Vides ministrija
Kontaktpersona (-as) Iveta Zazīte, Latvijas Republikas Vides ministrijas, Projektu ieviešanas departamenta Atkritumu saimniecības un piesārņoto vietu sanācijas projektu nodaļas pārvaldes vecākā referente Telefons: +371 67026528
E-pasts: iveta.zazite@vidm.gov.lv Fakss: +371 67228751
Interneta adrese(ja piemērojams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL): www.vidm.gov.lv
Pircēja profila adrese (URL):

Papildu informāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
□ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
■ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. III

I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
■ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
□ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citas (Lūdzu norādīt) □ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
■ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citas (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā ■ Nē □


II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
"Ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu rekonstrukcija un izbūve Kuldīgas pašvaldībā"
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi ■ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi □
Būvdarbu realizācija ■ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 0
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/18/EK II Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Kuldīgas pilsēta, Latvija
Nuts kods LV005 Nuts kods LV005 Nuts kods LV005
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidi □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (ja piemērojams)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem

Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0
attiecībā uz □



Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju








Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:

Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un to līgumu vērtība (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
Iepirkuma priekšmets ir Ūdensapgādes tīkla paplašināšana un rekonstrukcija, aizbīdņu nomaiņa un hidrantu uzstādīšana, kanalizācijas tīkla paplašināšana un rekonstrukcija, lietus notekūdeņu sistēmas atdalīšana no sadzīves kanalizācijas sistēmas būvniecība,. saskaņā ar Tehniskajām specifikācijām.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca
Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 45232151-5
Papildus priekšmets (-i) 45232440-8
45232130-2


II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)

JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
JĀ □ NĒ ■

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS

II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)


Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:


Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja paredzēts): VAI robežās: no 0 līdz 0

Ja zināms, atkārtotu piegāžu vai pakalpojumu līgumu gadījumā, plānotais laika grafiks turpmākajiem līgumiem:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ

Līguma darbības laiks mēnešos: 33 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)


III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
Avansa maksājuma garantija, Līguma izpildes garantija un Ieturējuma naudas garantija.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Pasūtītājs veic maksājumus Uzņēmējam šādā kārtībā: a)Avansa maksājumu – 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis avansa maksājuma pieprasījumu un Līguma Noteikumu 4.2.apakšpunktā (Līguma izpildes nodrošinājums) un 14.2.apakšpunktā (Avansa maksājums) minētos dokumentos; b)Starpmaksājums – 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis atbilstošu maksājuma pieprasījumu, Starpmaksājuma apstiprinājumu un citus starpmaksājuma maksājuma pieprasījumu pamatojošus dokumentus; c)Beigu maksājumu – 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis atbilstošu Beigu maksājuma pieprasījumu, Beigu maksājuma apstiprinājumu un citus Beigu maksājuma pieprasījumu pamatojošos dokumentus.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības(ja piemērojams)

III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ □ NĒ ■
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts:

III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros

Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta bankrotu. 2. Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijas Republikā vai citā valstī, kur tas reģistrēts. 3. Pretendents vai personas, kurām ir pārstāvības tiesības, un personas, kurām ir lēmumu pieņemšanas un uzraudzības tiesības attiecībā uz pretendentu ar tiesas spriedumu nav atzīts par vainīgu līdzdalībā noziedzīgā organizācijā, korupcijā, krāpnieciskās darbībās finanšu jomā vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijā. 4. Pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma iesniegšanas dienas pamatojoties uz spēkā stājušos tiesas spriedumu vai citas kompetentas institūcijas sniegtu atzinumu par būtisku attiecīgo nozari regulējošo normatīvo tiesību aktu pārkāpumu, kā arī vides aizsardzības, konkurences un darba tiesību būtisku pārkāpumu, nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi. 5. Nosacījumi pretendenta dalībai iepirkuma procedūrā attiecas uz pretendentu, personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai personu apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz personu apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents Būvdarbiem plāno piesaistīt apakšuzņēmējus).
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1.Pretendenta gada kopējais finanšu vidējais apgrozījums pretendenta darbības iepriekšējo trīs gadu laikā (2006., 2007. un 2008.gadā) ir vismaz Būvdarbu kopējās cenas apjomā LVL, neieskaitot Pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN). 2.Pretendenta gada kopējais finanšu vidējais apgrozījums pretendenta darbības pēdējo trīs gadu (2006., 2007. un 2008.gadā) laikā būvniecībā ir ne mazāks par 3 500 000 LVL (trīs miljoni pieci simti tūkstoši latu un nulle santīmu) bez PVN. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):

III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1.Pretendents pēdējo 5 gadu laikā ir veicis vismaz vienu būvdarbu līguma izpildi valsts nozīmes pilsētbūvnieciskos pieminekļos. 2.Pretendents pēdējo 5 gadu laikā ir veicis vismaz: •3 kanalizācijas sūkņu staciju ar jaudu ne mazāk kā 25 m³/h; 3.Pretendents var nodrošināt līguma izpildei tādu atbildīgo būvdarbu vadītāju, kurš pēdējo 3 gadu laikā ir vadījis vismaz 2 ūdensvada un kanalizācijas tīklu būvdarbus, kur katra līguma summa ir kā minimums 1 500 000,00 LVL (viens miljons pieci simti tūkstoši latu un nulle santīmu) bez PVN. 4.Pretendents var nodrošināt tādu projekta vadītāju, kuram ir augstākā izglītība un kurš pēdējo 3 gadu laikā ir vadījis vismaz 2 būvdarbu līgumus un kur abu līgumu kopējā summa ir vismaz 1 500 000,00 LVL (viens miljons pieci simti tūkstoši latu un nulle santīmu) bez PVN. 5.Pretendents var nodrošināt tādu arheologu, kurš pēdējo 3 gadu laikā ir veicis vismaz 1 arheoloģisko darbu uzraudzību celtniecības laikā pilsētbūvniecības pieminekļos. 6.Pretendents Būvdarbu veikšanai var piesaistīt apakšuzņēmējus.Pretendents var balstīties uz apakšuzņēmēju iespējām, lai izpildītu Prasības attiecībā uz pretendenta atbilstību profesionālās darbības veikšanai, Prasības attiecībā uz pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli, kā arī Prasības attiecībā uz pretendenta tehniskajām un profesionālajām spējām. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):

III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □

III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvu vai administratīvu aktu:

III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □


IEDAĻA IV: PROCEDŪRA

IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:

Sarunu procedūra

Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jānorāda jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra

Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:

Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta un sarunu procedūra, cenu aptauja)

Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0

Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:

IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □

IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo kvadrātiņu(-us))

Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar □
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru norādīt nav iespējams pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus, vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumentā
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)


IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA

IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
VIDM 2008/116
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) par šo pašu līgumu JĀ ■ NĒ □

Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)

Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) ■
Paziņojuma numurs OV: 2009/S14-019650 22 / 01 / 2009 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 06 / 04 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 11.00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā □ nē ■
Ja jā, cena (tikai cipariem) Valūta:
Maksājuma noteikumi un veids:

IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 06 / 04 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 11.00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (ja zināms) (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumos vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūra)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnesī (-os): 0 VAI dienās: 120 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 06 / 04 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks:

Vieta (ja piemērojams): 11.00 Rīga, Peldu iela 25, 101.telpa
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■



IEDAĻA VI: PAPILDU INFORMĀCJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LLĪGUMS IR SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
Eiropas Savienības Kohēzijas Fonda līdzfinansēts projekts "Ūdenssaimniecības attīstība Kuldīgas pašvaldībā".
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
Konkursa nolikumu var saņemt Vides ministrijas Projektu ieviešanas departamentā, Rīgā, Peldu ielā 26/28, 201.telpā, darba dienās no plkst.9:00 – 17:00. Līguma izpildes laiks ne ilgāks par 33 mēnešiem no līguma noslēgšanas dienas. Konkursa nolikumā ir veikti šādi grozījumi: 1.Nolikuma 9.1.4. punkts izslēgts no konkursa nolikuma. 2.Nolikuma 9.3.5. punkts izteikts šādā redakcijā: "Pretendents var nodrošināt tādu arheologu, kurš pēdējo 3 gadu laikā ir veicis vismaz 1 arheoloģisko darbu uzraudzību celtniecības laikā pilsētbūvniecības pieminekļos." Nolikuma 10.3.7. punkts izteikts šādā redakcijā: Pretendenta piedāvātā arheologa CV un pieejamības apliecinājums saskaņā ar noslodzes laika grafiku, atbilstoši CV veidnei (D5 pielikums)." 4.Nolikuma A pielikuma "tehniskā specifikācija" sadaļas "Īpašās pasūtītāja prasības būvdarbiem objektā" 9.punktu izteikt šādā redakcijā: "Iebūvējamiem materiāliem ūdensapgādei ir jāatbilst standartiem EN 545, EN 12201-2 un to izgatavotājiem ir jābūt sertificētiem atbilstoši ISO 9001:2000 "Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības" standartam." 5.Nolikuma A pielikuma "Tehniskā specifikācija" sadaļas "Īpašās pasūtītāja prasības būvdarbiem objektā" 10. punktu izteikt šādā redakcijā: "Kanalizācijas sūkņu stacijas korpusu izgatavotājiem ir jābūt sertificētiem atbilstoši ISO 9001:2000 "Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības" standartam." 6.6.1.2 punktā, izsakot to šādā redakcijā: "Piegādātāji piedāvājumus var iesniegt līdz 2009.gada 6.aprīlim, plkst. 10:45 Latvijas Republikas Vides ministrijas 201.telpā, Peldu ielā 26/28, LV-1494 un 2009.gada 6.aprīlī no 10:45 līdz 11:00 piedāvājumus var iesniegt Latvijas Republikas Vides ministrijas 101.telpā, Peldu ielā 25, LV-1494, piedāvājumus iesniedzot personīgi vai atsūtot pa pastu. Pasta sūtījumam jābūt saņemtam šajā punktā norādītajā adresē līdz šajā punktā minētajam termiņam. Iesniegtie piedāvājumi ir Pasūtītāja īpašums." 7.punktā, izsakot to šādā redakcijā: Piedāvājumi tiks atvērti Latvijas Republikas Vides ministrijā, Peldu ielā 25, Rīgā, 101.telpā 2009.gada 6.aprīlī plkst. 11:00. Piedāvājumu atvēršana ir atklāta. Pretendents (ja pretendents ir fiziska persona) piedāvājumu atvēršanā uzrāda personu apliecinošu dokumentu, savukārt, pretendenta pārstāvis - personu apliecinošu dokumentu, kā arī dokumentu, kas apliecina tā tiesības pārstāvēt attiecīgo pretendentu." 8.6.3.7 punktā, vārdus "2009.gada 23.martam" aizstājot ar vārdiem "2009.gada 6.aprīlim".
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams)
Pilns nosaukums:

Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, ja nepieciešams, pozīciju VI.4.3)
Precīza informācija par termiņu (-iem), lai iesniegtu pārsūdzību:

VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 02 / 03 / 2009 (dd/mm/gggg)



PIELIKUMS A

PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI


I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums:

reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):


II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT SPECIFIKĀCIJAS UN PAPILDU DOKUMENTĀCIJU (IESKAITOT DOKUMENTUS CENU APTAUJAI, KĀ ARĪ DINAMISKAJAI IEPIRKUMU SISTĒMAI)
Pilns nosaukums:

reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):


III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
Latvijas Republikas Vides ministrija
reģ.Nr. 90000028508
Pasta adrese: Peldu iela 26/28, 201.telpa (līdz 2009.gada 6.aprīlim, plkst.10:45) un Peldu iela 25, 101.telpa (2009.gada 6.aprīlī no plkst.10:45 līdz 11:00).
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1494 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): Latvijas Republikas Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments,
Kontaktpersona (-as): Pārvaldes vecākā referente Iveta Zazīte Telefons: +371 67026528
E-pasts: iveta.zazite@vidm.gov.lv Fakss: +371 67228751
Interneta adrese (URL): www.vidm.gov.lv


PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM





Daļa Nr. 1 Nosaukums

1) ĪSS APRAKSTS

2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildu priekšmets (-i)




3) APJOMS VAI ROBEŽAS

Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās: no līdz Valūta:

4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU(ja piemērojams)

Darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)

Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)

5)Papildu informācija par daļām



Ar šo paziņojumu saistītas uzaicinājumu publikācijas:

* 19.01.2009







Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.