"Ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu un notekūdeņu attīrīšanas iekārtu rekonstrukcija un izbūve Talsu pašvaldībā"
Reģistrācijas datums 24. 04. 2009
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums Latvijas Republikas Vides ministrija
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90000028508
Pasta adrese: Peldu iela 25
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i) Latvijas Republikas Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments Rīga, Peldu iela 26/28, 201.telpa
Kontaktpersona (-as) Olga Kočmarjova Telefons: +371 67026475
E-pasts: olga.kocmarjova@vidm.gov.lv Fakss: +371 67228751
Interneta adrese(ja piemērojams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL): www.vidm.gov.lv
Pircēja profila adrese (URL):
Papildu informāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
□ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
■ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. III
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
■ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
□ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citas (Lūdzu norādīt) □ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
■ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citas (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā ■ Nē □
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
"Ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu un notekūdeņu attīrīšanas iekārtu rekonstrukcija un izbūve Talsu pašvaldībā"
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi ■ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi □
Būvdarbu realizācija ■ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 0
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/18/EK II Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Nuts kods LV003 Nuts kods LV003 Nuts kods LV003
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidi □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (ja piemērojams)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem
Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0
attiecībā uz □
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju
□
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un to līgumu vērtība (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
Iepirkuma priekšmets ir ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu un notekūdeņu attīrīšanas iekārtu rekonstrukcija un izbūves būvdarbi Talsu pašvaldībā saskaņā ar Tehnisko specifikāciju un Tehnisko projektu .
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca
Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 45000000-7
Papildus priekšmets (-i) 45231300-8
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)
JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
JĀ □ NĒ ■
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja paredzēts): VAI robežās: no 0 līdz 0
Ja zināms, atkārtotu piegāžu vai pakalpojumu līgumu gadījumā, plānotais laika grafiks turpmākajiem līgumiem:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 24 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
Avansa maksājuma garantija, Līguma izpildes garantija un Ieturējuma naudas garantija.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Maksājumi tiek veikti LVL. Pasūtītājs veic maksājumus Uzņēmējam šādā kārtībā: (a) avansa maksājumu - 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis avansa maksājuma pieprasījumu un Speciālo noteikumu 4.2.apakšpunktā [Līguma izpildes nodrošinājums] un 14.2.apakšpunktā [Avansa maksājums] minētos dokumentus, (b) starpmaksājumus - 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis atbilstošu maksājuma pieprasījumu, Starpmaksājuma apstiprinājumu un citus starpmaksājuma maksājuma pieprasījumu pamatojošos dokumentus,(c) Beigu maksājumu - 45 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir saņēmis atbilstošu Beigu maksājuma pieprasījumu, Beigu maksājuma apstiprinājumu un citus Beigu maksājuma pieprasījumu pamatojošos dokumentus.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības(ja piemērojams)
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ □ NĒ ■
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta bankrotu. 2. Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijas Republikā vai citā valstī, kur tas reģistrēts. 3. Pretendents vai personas, kurām ir pārstāvības tiesības, un personas, kurām ir lēmumu pieņemšanas un uzraudzības tiesības attiecībā uz pretendentu ar tiesas spriedumu nav atzīts par vainīgu līdzdalībā noziedzīgā organizācijā, korupcijā, krāpnieciskās darbībās finanšu jomā vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijā. 4. Pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma iesniegšanas dienas pamatojoties uz spēkā stājušos tiesas spriedumu vai citas kompetentas institūcijas sniegtu atzinumu par būtisku attiecīgo nozari regulējošo normatīvo tiesību aktu pārkāpumu, kā arī vides aizsardzības, konkurences un darba tiesību būtisku pārkāpumu, nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi. 5. Nosacījumi pretendenta dalībai iepirkuma procedūrā attiecas uz pretendentu, personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai personu apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz personu apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents Būvdarbiem plāno piesaistīt apakšuzņēmējus). 6. Pretendents, personālsabiedrība un visi personālsabiedrības biedri (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visi personu apvienības dalībnieki (ja piedāvājumu iesniedz personu apvienība), kā arī apakšuzņēmēji (ja pretendents Būvdarbiem plāno piesaistīt apakšuzņēmējus) normatīvajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos ir reģistrēti komercreģistrā vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs. 7. Pretendents, personālsabiedrības biedrs, personu apvienības dalībnieks (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība vai personu apvienība) vai apakšuzņēmējs (ja pretendents Būvdarbiem plāno piesaistīt apakšuzņēmēju), kas veiks Būvdarbus:a. ir reģistrēts būvkomersantu reģistrā vai attiecīgā profesionālā reģistrā ārvalstīs, vai pretendentam ir kompetentas institūcijas izsniegta licence, sertifikāts vai cits līdzvērtīgs dokuments, ja attiecīgās valsts normatīvie tiesību akti paredz profesionālo reģistrāciju, licences, sertifikāta vai citus līdzvērtīgu dokumentu izsniegšanu, b. gadījumā, ja ar pretendentu tiek noslēgts iepirkuma līgums, apņemas apdrošināt savu civiltiesisko atbildību atbilstoši iepirkuma līguma projektā noteiktajām prasībām. 8. Pretendenta piedāvātajam: a. būvdarbu vadītājam Nr.1 ir spēkā esošs Latvijas siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas inženieru savienības izsniegts būvprakses sertifikāts ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvdarbu vadīšanas un būvuzraudzības jomā, b. būvdarbu vadītājam Nr.2 ir esošs Latvijas siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas inženieru savienības izsniegts būvprakses sertifikāts ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvdarbu vadīšanas un būvuzraudzības jomā; c. būvdarbu vadītājam Nr.3 ir spēkā esošs Latvijas Būvinženieru savienības izsniegts būvprakses sertifikāts ceļu būvdarbu vadīšanas un/vai būvuzraudzības jomā. Ārvalstu būvdarbu vadītājiem ir izsniegta licence, sertifikāts vai cits dokuments attiecīgo pakalpojumu sniegšanai (ja šādu dokumentu nepieciešamību nosaka attiecīgās ārvalsts normatīvie tiesību akti) un būvdarbu vadītāji atbilst izglītības un profesionālās kvalifikācijas prasībām attiecīgas profesionālās darbības veikšanai Latvijas Republikā un gadījumā, ja ar pretendentu tiks noslēgts iepirkuma līgums, līdz Būvdarbu uzsākšanai būvdarbu vadītāji iegūs profesionālās kvalifikācijas atzīšanas apliecību vai reģistrēsies attiecīgajā profesiju reģistrā.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pretendenta gada kopējais finanšu vidējais apgrozījums pretendenta darbības pēdējo trīs gadu laikā (2006., 2007. un 2008.) ir vismaz 50% apmērā no piedāvātās Būvdarbu kopējās cenas attiecībā uz ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu izbūves darbiem ar pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN). 2. Pretendentam ir brīvi pieejami apgrozāmie līdzekļi vismaz 500 000 LVL apmērā. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pretendents pēdējo piecu gadu laikā ir veicis vismaz: a. viena dūņu uzglabāšanas laukuma un dūņu lauka rekonstrukcijas, b. ārējo ūdensapgādes tīklu ar kopējo garumu vismaz 25 km (no kuriem vismaz viens objekts ir ne mazāks par 20 km)c. ārējo kanalizācijas tīklu (gan spiedvadu, gan pašteces, gan lietus kanalizācijas sistēmu) ar kopējo garumu vismaz 15 km (no kuriem vismaz viens objekts ir ne mazāks par 10 km),d. vienas kanalizācijas sūkņu stacijas ar jaudu ne mazāku kā 36 m3/h būvdarbus 2. Pretendents var nodrošināt šādus galvenos speciālistus: 2.1. būvdarbu vadītāju Nr.1, kurš pēdējo piecu gadu laikā ir vadījis: a. ārējo ūdensapgādes tīklu ar kopējo garumu vismaz 10 km, b. ārējo kanalizācijas tīklu ar kopējo garumu vismaz 10 km,c. vismaz vienas kanalizācijas sūkņu stacijas ar jaudu ne mazāku kā 18 m3/h būvdarbus 2.2. būvdarbu vadītāju Nr.2, kurš pēdējo piecu gadu laikā ir vadījis: a. ārējo ūdensapgādes tīklu ar kopējo garumu vismaz 10 km,b. ārējo kanalizācijas tīklu (gan spiedvadu, gan pašteces, gan lietus kanalizācijas sistēmu) ar kopējo garumu vismaz 10 km būvdarbus;2.3. būvdarbu vadītāju Nr.3, kurš pēdējo piecu gadu laikā ir vadījis vismaz divu ielu rekonstrukciju (no kurām vismaz viena veikta pēc ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu izbūves);2.4. projekta vadītāju, kurš pēdējo trīs gadu laikā ir vadījis vismaz viena ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu vismaz 30 km garumā būvdarbu (izbūves vai rekonstrukcijas) līguma izpildi. 3. Pretendentam jānodrošina vismaz 10 inženiertīklu darbu veikšanas brigādes. Brigādes sastāvā jābūt brigadierim, vismaz 3 strādniekiem un ekskavatoram. Uz trīs brigādēm jābūt vismaz vienam metinātājam ar plastmasas cauruļu metināšanas sertifikātu. Uz visām brigādēm jābūt vismaz vienam sertificētam horizontālās urbšanas operatoram 4. Pretendents Būvdarbu veikšanai var piesaistīt apakšuzņēmējus. Pretendents var balstīties uz apakšuzņēmēju iespējām, lai izpildītu Prasības attiecībā uz pretendenta atbilstību profesionālās darbības veikšanai, Prasības attiecībā uz pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli, kā arī Prasības attiecībā uz pretendenta tehniskajām un profesionālajām spējām. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvu vai administratīvu aktu:
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
IEDAĻA IV: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jānorāda jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta un sarunu procedūra, cenu aptauja)
Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar □
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru norādīt nav iespējams pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus, vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumentā
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
VIDM 2009/05
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) par šo pašu līgumu JĀ ■ NĒ □
Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) ■
Paziņojuma numurs OV: 2009/S47-068145 10 / 03 / 2009 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 18 / 05 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 12:00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā □ nē ■
Ja jā, cena (tikai cipariem) Valūta:
Maksājuma noteikumi un veids:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 18 / 05 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 12:00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (ja zināms) (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumos vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūra)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnesī (-os): 0 VAI dienās: 90 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 18 / 05 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta (ja piemērojams): 12:00. Rīga, Peldu iela 25, 101.telpa
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
IEDAĻA VI: PAPILDU INFORMĀCJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LLĪGUMS IR SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
Eiropas Savienības Kohēzijas fonda projekts "Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Talsos" (identifikācijas Nr. 3.DP/5.1.1.0/08/IPIA/VIDM/039)
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
Konkursa nolikumu var saņemt Vides ministrijas Projektu ieviešanas departamentā, Rīgā, Peldu ielā 26/28, 201.telpā darba dienās no 09:00-17:00. Paziņojums ir saistīts tikai ar piedāvājumu iesniegšanas termiņa pagarinājumu līdz 18.maijam
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams)
Pilns nosaukums:
Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, ja nepieciešams, pozīciju VI.4.3)
Precīza informācija par termiņu (-iem), lai iesniegtu pārsūdzību:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 24 / 04 / 2009 (dd/mm/gggg)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT SPECIFIKĀCIJAS UN PAPILDU DOKUMENTĀCIJU (IESKAITOT DOKUMENTUS CENU APTAUJAI, KĀ ARĪ DINAMISKAJAI IEPIRKUMU SISTĒMAI)
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
Latvijas Republikas Vides ministrija
reģ.Nr. 90000028508
Pasta adrese: Peldu iela 26/28, 201.telpa (līdz 2009.gada 18.maija plkst.11:00) un Peldu iela 25, 101.telpa (2009.gada 18.maijā no plkst. 11:00 līdz plkst.12:00)
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1494 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): Latvijas Republikas Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments Rīga, Peldu iela 26/28, 201.telpa
Kontaktpersona (-as): Olga Kočmarjova Telefons: +371 67026475
E-pasts: olga.kocmarjova@vidm.gov.lv Fakss: +371 67228751
Interneta adrese (URL): www.vidm.gov.lv
PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Daļa Nr. 1 Nosaukums
1) ĪSS APRAKSTS
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildu priekšmets (-i)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās: no līdz Valūta:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU(ja piemērojams)
Darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
5)Papildu informācija par daļām
Ar šo paziņojumu saistītas uzaicinājumu publikācijas:
* 03.03.2009