"Finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrāde VPP projektam "Jaunu ēku būvniecība, esošās infrastruktūras sakārtošana un apsaimniekošana sociālās aprūpes centrā "Ķīši"
Reģistrācijas datums 21. 05. 2009
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums LR Labklājības ministrija
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90000022064
Pasta adrese: Skolas iela 28
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1331 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i) LR Labklājības ministrija, Skolas iela 28, Rīga, LV-1331
Kontaktpersona (-as) Jānis Baltiņš Telefons: 67021675
E-pasts: Janis.Baltins@lm.gov.lv Fakss: 67021622
Interneta adrese(ja piemērojams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL): http://www.lm.gov.lv/
Pircēja profila adrese (URL): http://www.lm.gov.lv/text/140
Papildu informāciju var saņemt:
□ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
■ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
□ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
■ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
■ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. III
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
■ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
□ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citas (Lūdzu norādīt) □ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
■ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citas (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā □ Nē ■
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
"Finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrāde VPP projektam "Jaunu ēku būvniecība, esošās infrastruktūras sakārtošana un apsaimniekošana sociālās aprūpes centrā "Ķīši"
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi □ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi ■
Būvdarbu realizācija □ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 11
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/18/EK II Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Rīga, Latvijas Republika
Nuts kods LV006 Nuts kods LV006 Nuts kods LV006
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidi □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (ja piemērojams)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem
Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0
attiecībā uz □
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju
□
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un to līgumu vērtība (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta prioritātes "Reģionālās politikas un ekonomisko aktivitāšu attīstība" programmas "Valsts un privātās partnerības attīstības veicināšana Latvijā" apakšprojekts "Finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrāde VPP projektam "Jaunu ēku būvniecība, esošās infrastruktūras sakārtošana un apsaimniekošana sociālās aprūpes centrā "Ķīši"" Nr. NFI/0016/08/04
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca
Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 71241000-9
Papildus priekšmets (-i) 71315200-1
71530000-2
72221000-0
79400000-8
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)
JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
JĀ □ NĒ ■
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja paredzēts): VAI robežās: no 0 līdz 0
Ja zināms, atkārtotu piegāžu vai pakalpojumu līgumu gadījumā, plānotais laika grafiks turpmākajiem līgumiem:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 7 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības(ja piemērojams)
Pretendents iepirkumā var būt jebkura juridiska persona, kā arī individuāli pretendenti, kas apvienojas personālsabiedrībās vai piegādātāju apvienībās. Kvalifikācijas prasību izpildei pretendents var piesaistīt apakšuzņēmējus.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ □ NĒ ■
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Kandidātam ir jāatbilst Publisko iepirkumu likuma 39. pantā noteiktajiem izslēgšanas noteikumiem.
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Izziņa, ko izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur Kandidāts reģistrēts, kas apliecina, ka Kandidātam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; Kandidāta reģistrācijas valsts atbilstoša reģistra (LR - Uzņēmumu reģistra) izsniegta izziņa par personām, kas tiesīgas pārstāvēt Kandidātu un atzīmi, ka Kandidāts nav atzīts par maksātnespējīgu, neatrodas bankrota vai likvidācijas stadijā; citas izziņas saskaņā ar Nolikumu
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Kandidāta finanšu apgrozījumam par katru gadu atsevišķi ar iepirkuma priekšmetu saistītu pakalpojumu sniegšanā katrā no pēdējiem trim gadiem (2006., 2007.,2008.) ir jābūt ne mazākam par 200 000 LVL (divi simti tūkstoši latu); šī prasība ir obligāti jāizpilda Kandidātam vai Kandidāta vadošajam partnerim, ja Kandidāts ir piegādātāju apvienība Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Kandidātam ir izdota un darbojas kvalitātes vadības sistēma (ISO 9000 standarts vai līdzvērtīgs, kas atbilst Eiropas sertifikācijas standartiem); Kandidātam ir jābūt vispārējai profesionālās darbības apdrošināšanai par kopējo minimālo atbildības limitu 130 000 LVL; šīs prasības ir obligāti jāizpilda Kandidātam vai Kandidāta vadošajam partnerim, ja Kandidāts ir piegādātāju apvienība Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvu vai administratīvu aktu:
Ministru Kabineta 2003. gada 8. jūlija noteikumi nr.383. "Noteikumi par būvprakses un arhitekta prakses sertifikātu piešķiršanu, reģistrēšanu un anulēšanu".
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
IEDAĻA IV: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta □
Slēgta □
Paātrināta slēgta ■
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jānorāda jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta un sarunu procedūra, cenu aptauja)
Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 1 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 5
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:
Kandidātu skaita ierobežojums ir noteikts pamatojoties uz nepieciešamību samazināt administratīvo noslogojumu, kā arī ņemot vērā laiku, kas nepieciešams detalizētai kandidātu piedāvājuma analīzei.
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ ■
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu □
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar ■
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru norādīt nav iespējams pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus, vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumentā
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
LM 2009/42.01
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 08 / 06 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 12:00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā ■ nē □
Ja jā, cena (tikai cipariem) 100 Valūta: LVL
Maksājuma noteikumi un veids:
Maksājuma noteikumi un veids: Maksa par Nolikuma kopijas sagatavošanu un izsniegšanu tiek noteikta 100,00 LVL (viens simts latu) apmērā, kas samaksājama ar bankas pārskaitījumu uz VSIA "Šampētera nams" (reģ. nr. 50003000771) bankas kontu: AS Hansabanka, kods: HABALV22, konts: LV36HABA0001401055645. Saņemot Nolikumu Kandidāts iesniedz Pasūtītājam bankas maksājuma uzdevuma kopiju un parakstās Kandidātu atlases nolikuma saņēmēju reģistrā.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 08 / 06 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 12:00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (ja zināms) (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumos vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūra)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnesī (-os): 6 VAI dienās: 0 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 08 / 06 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta (ja piemērojams): 12:00. Rīga, Skolas iela 28, 2. korpusa, 6. stāva sanāksmju zālē (telpa nr. 602.)
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ ■ NĒ □
Atvēršanas sanāksmē var piedalīties jebkura ieinteresētā persona.
IEDAĻA VI: PAPILDU INFORMĀCJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LLĪGUMS IR SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
Lai izpildītu Nolikuma prasības, Kandidāts ir tiesīgs izveidot piegādātāju apvienību, izmantot personālsabiedrību, vai piesaistīt apakšuzņēmējus; Līgums tiek finansēts no Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta prioritātes "Reģionālās politikas un ekonomisko aktivitāšu attīstība" programmas "Valsts un privātās partnerības attīstības veicināšana Latvijā" apakšprojekta "Finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrāde VPP projektam "Jaunu ēku būvniecība, esošās infrastruktūras sakārtošana un apsaimniekošana sociālās aprūpes centrā "Ķīši"" Nr. NFI/0016/08/04 līdzekļiem; Slēgta konkursa piedāvājumu iesniegšanas termiņš tiks saīsināts līdz 10 dienām pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 39.panta 13. daļas noteikumiem; Nepieciešamība samazināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu ir saistīta ar salīdzinoši lielo laika periodu finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrādei, ierobežoto projekta īstenošanas periodu un nepieciešamību pēc iespējas ātrāk noslēgt iepirkuma līgumu sakarā ar Norvēģijas finanšu instrumenta līdzekļu pieejamības termiņa ierobežojumiem.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams)
Pilns nosaukums:
Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, ja nepieciešams, pozīciju VI.4.3)
Precīza informācija par termiņu (-iem), lai iesniegtu pārsūdzību:
Saskaņā ar Publisko iepirkumu likumā noteiktajiem termiņiem.
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 21 / 05 / 2009 (dd/mm/gggg)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums:
VSIA "Šampētera nams"
reģ.Nr. 50003000771
Pasta adrese: Ventspils iela 53
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1002 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): VSIA "Šampētera nams" biroja telpās Ventspils ielā 53, Rīgā, 5. stāvā, darba laikā no plkst. 08:30 līdz plkst. 17:00
Kontaktpersona (-as): Andrejs Zagorskis, valdes loceklis Telefons: 67808824
E-pasts: info@sampeteranams.lv Fakss: 67808824
Interneta adrese (URL): www.sampeteranams.lv
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT SPECIFIKĀCIJAS UN PAPILDU DOKUMENTĀCIJU (IESKAITOT DOKUMENTUS CENU APTAUJAI, KĀ ARĪ DINAMISKAJAI IEPIRKUMU SISTĒMAI)
Pilns nosaukums:
VSIA "Šampētera nams"
reģ.Nr. 50003000771
Pasta adrese: Ventspils iela 53
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): VSIA "Šampētera nams" biroja telpās Ventspils ielā 53, Rīgā, 5. stāvā, darba laikā no plkst. 08:30 līdz plkst. 17:00
Kontaktpersona (-as): Andrejs Zagorskis, valdes loceklis Telefons: 67808824
E-pasts: info@sampeteranams.lv Fakss: 67808824
Interneta adrese (URL): www.sampeteranams.lv
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Daļa Nr. 1 Nosaukums
1) ĪSS APRAKSTS
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildu priekšmets (-i)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās: no līdz Valūta:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU(ja piemērojams)
Darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
5)Papildu informācija par daļām
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums LR Labklājības ministrija
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90000022064
Pasta adrese: Skolas iela 28
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1331 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i) LR Labklājības ministrija, Skolas iela 28, Rīga, LV-1331
Kontaktpersona (-as) Jānis Baltiņš Telefons: 67021675
E-pasts: Janis.Baltins@lm.gov.lv Fakss: 67021622
Interneta adrese(ja piemērojams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL): http://www.lm.gov.lv/
Pircēja profila adrese (URL): http://www.lm.gov.lv/text/140
Papildu informāciju var saņemt:
□ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
■ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
□ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
■ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
■ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. III
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
■ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
□ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citas (Lūdzu norādīt) □ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
■ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citas (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā □ Nē ■
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
"Finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrāde VPP projektam "Jaunu ēku būvniecība, esošās infrastruktūras sakārtošana un apsaimniekošana sociālās aprūpes centrā "Ķīši"
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi □ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi ■
Būvdarbu realizācija □ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 11
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/18/EK II Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Rīga, Latvijas Republika
Nuts kods LV006 Nuts kods LV006 Nuts kods LV006
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidi □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (ja piemērojams)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem
Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0
attiecībā uz □
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju
□
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un to līgumu vērtība (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta prioritātes "Reģionālās politikas un ekonomisko aktivitāšu attīstība" programmas "Valsts un privātās partnerības attīstības veicināšana Latvijā" apakšprojekts "Finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrāde VPP projektam "Jaunu ēku būvniecība, esošās infrastruktūras sakārtošana un apsaimniekošana sociālās aprūpes centrā "Ķīši"" Nr. NFI/0016/08/04
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca
Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 71241000-9
Papildus priekšmets (-i) 71315200-1
71530000-2
72221000-0
79400000-8
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)
JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
JĀ □ NĒ ■
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja paredzēts): VAI robežās: no 0 līdz 0
Ja zināms, atkārtotu piegāžu vai pakalpojumu līgumu gadījumā, plānotais laika grafiks turpmākajiem līgumiem:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 7 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības(ja piemērojams)
Pretendents iepirkumā var būt jebkura juridiska persona, kā arī individuāli pretendenti, kas apvienojas personālsabiedrībās vai piegādātāju apvienībās. Kvalifikācijas prasību izpildei pretendents var piesaistīt apakšuzņēmējus.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ □ NĒ ■
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Kandidātam ir jāatbilst Publisko iepirkumu likuma 39. pantā noteiktajiem izslēgšanas noteikumiem.
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Izziņa, ko izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur Kandidāts reģistrēts, kas apliecina, ka Kandidātam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; Kandidāta reģistrācijas valsts atbilstoša reģistra (LR - Uzņēmumu reģistra) izsniegta izziņa par personām, kas tiesīgas pārstāvēt Kandidātu un atzīmi, ka Kandidāts nav atzīts par maksātnespējīgu, neatrodas bankrota vai likvidācijas stadijā; citas izziņas saskaņā ar Nolikumu
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Kandidāta finanšu apgrozījumam par katru gadu atsevišķi ar iepirkuma priekšmetu saistītu pakalpojumu sniegšanā katrā no pēdējiem trim gadiem (2006., 2007.,2008.) ir jābūt ne mazākam par 200 000 LVL (divi simti tūkstoši latu); šī prasība ir obligāti jāizpilda Kandidātam vai Kandidāta vadošajam partnerim, ja Kandidāts ir piegādātāju apvienība Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Kandidātam ir izdota un darbojas kvalitātes vadības sistēma (ISO 9000 standarts vai līdzvērtīgs, kas atbilst Eiropas sertifikācijas standartiem); Kandidātam ir jābūt vispārējai profesionālās darbības apdrošināšanai par kopējo minimālo atbildības limitu 130 000 LVL; šīs prasības ir obligāti jāizpilda Kandidātam vai Kandidāta vadošajam partnerim, ja Kandidāts ir piegādātāju apvienība Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvu vai administratīvu aktu:
Ministru Kabineta 2003. gada 8. jūlija noteikumi nr.383. "Noteikumi par būvprakses un arhitekta prakses sertifikātu piešķiršanu, reģistrēšanu un anulēšanu".
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
IEDAĻA IV: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta □
Slēgta □
Paātrināta slēgta ■
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jānorāda jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta un sarunu procedūra, cenu aptauja)
Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 1 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 5
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:
Kandidātu skaita ierobežojums ir noteikts pamatojoties uz nepieciešamību samazināt administratīvo noslogojumu, kā arī ņemot vērā laiku, kas nepieciešams detalizētai kandidātu piedāvājuma analīzei.
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ ■
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu □
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar ■
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru norādīt nav iespējams pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus, vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumentā
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
LM 2009/42.01
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 08 / 06 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 12:00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā ■ nē □
Ja jā, cena (tikai cipariem) 100 Valūta: LVL
Maksājuma noteikumi un veids:
Maksājuma noteikumi un veids: Maksa par Nolikuma kopijas sagatavošanu un izsniegšanu tiek noteikta 100,00 LVL (viens simts latu) apmērā, kas samaksājama ar bankas pārskaitījumu uz VSIA "Šampētera nams" (reģ. nr. 50003000771) bankas kontu: AS Hansabanka, kods: HABALV22, konts: LV36HABA0001401055645. Saņemot Nolikumu Kandidāts iesniedz Pasūtītājam bankas maksājuma uzdevuma kopiju un parakstās Kandidātu atlases nolikuma saņēmēju reģistrā.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 08 / 06 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 12:00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (ja zināms) (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumos vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūra)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnesī (-os): 6 VAI dienās: 0 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 08 / 06 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta (ja piemērojams): 12:00. Rīga, Skolas iela 28, 2. korpusa, 6. stāva sanāksmju zālē (telpa nr. 602.)
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ ■ NĒ □
Atvēršanas sanāksmē var piedalīties jebkura ieinteresētā persona.
IEDAĻA VI: PAPILDU INFORMĀCJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LLĪGUMS IR SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
Lai izpildītu Nolikuma prasības, Kandidāts ir tiesīgs izveidot piegādātāju apvienību, izmantot personālsabiedrību, vai piesaistīt apakšuzņēmējus; Līgums tiek finansēts no Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta prioritātes "Reģionālās politikas un ekonomisko aktivitāšu attīstība" programmas "Valsts un privātās partnerības attīstības veicināšana Latvijā" apakšprojekta "Finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrāde VPP projektam "Jaunu ēku būvniecība, esošās infrastruktūras sakārtošana un apsaimniekošana sociālās aprūpes centrā "Ķīši"" Nr. NFI/0016/08/04 līdzekļiem; Slēgta konkursa piedāvājumu iesniegšanas termiņš tiks saīsināts līdz 10 dienām pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 39.panta 13. daļas noteikumiem; Nepieciešamība samazināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu ir saistīta ar salīdzinoši lielo laika periodu finanšu un ekonomiskā pamatojuma izstrādei, ierobežoto projekta īstenošanas periodu un nepieciešamību pēc iespējas ātrāk noslēgt iepirkuma līgumu sakarā ar Norvēģijas finanšu instrumenta līdzekļu pieejamības termiņa ierobežojumiem.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams)
Pilns nosaukums:
Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, ja nepieciešams, pozīciju VI.4.3)
Precīza informācija par termiņu (-iem), lai iesniegtu pārsūdzību:
Saskaņā ar Publisko iepirkumu likumā noteiktajiem termiņiem.
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 21 / 05 / 2009 (dd/mm/gggg)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums:
VSIA "Šampētera nams"
reģ.Nr. 50003000771
Pasta adrese: Ventspils iela 53
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1002 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): VSIA "Šampētera nams" biroja telpās Ventspils ielā 53, Rīgā, 5. stāvā, darba laikā no plkst. 08:30 līdz plkst. 17:00
Kontaktpersona (-as): Andrejs Zagorskis, valdes loceklis Telefons: 67808824
E-pasts: info@sampeteranams.lv Fakss: 67808824
Interneta adrese (URL): www.sampeteranams.lv
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT SPECIFIKĀCIJAS UN PAPILDU DOKUMENTĀCIJU (IESKAITOT DOKUMENTUS CENU APTAUJAI, KĀ ARĪ DINAMISKAJAI IEPIRKUMU SISTĒMAI)
Pilns nosaukums:
VSIA "Šampētera nams"
reģ.Nr. 50003000771
Pasta adrese: Ventspils iela 53
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): VSIA "Šampētera nams" biroja telpās Ventspils ielā 53, Rīgā, 5. stāvā, darba laikā no plkst. 08:30 līdz plkst. 17:00
Kontaktpersona (-as): Andrejs Zagorskis, valdes loceklis Telefons: 67808824
E-pasts: info@sampeteranams.lv Fakss: 67808824
Interneta adrese (URL): www.sampeteranams.lv
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Daļa Nr. 1 Nosaukums
1) ĪSS APRAKSTS
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildu priekšmets (-i)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās: no līdz Valūta:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU(ja piemērojams)
Darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
5)Papildu informācija par daļām