building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19829
Nozares ziņas33032
9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI : building.lv - par būvniecību Latvijā

9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI

9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI

1. Vienkāršība Ideāli būtu ja Jūsu stenda dizains sastāvētu tikai 3 galvenās sastāvdaļas:-Pārliecinošas bildes-Unikāls, emocionāli uzlādēts virsraksts-Logo / KontaktiIr tikai 5-10 sekundes, lai pamanītu reklāmu, tāpēc nedrīkst to pārsātināt ar nevajadzīgu info.

1. Vienkāršība

Ideāli būtu ja Jūsu stenda dizains sastāvētu tikai 3 galvenās sastāvdaļas:

-Pārliecinošas bildes

-Unikāls, emocionāli uzlādēts virsraksts

-Logo / Kontakti

Ir tikai 5-10 sekundes, lai pamanītu reklāmu, tāpēc nedrīkst to pārsātināt ar nevajadzīgu info.

autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI

2. Viegli uztverama

Izmantojam augsti kontrastējošas krāsas!
Bet jābūt uzmanīgiem ar spilgtu krāsu izmantošanu, to nevajadzīga lietošana klientam liksies uzbāzīga un lieka.
Centieties ar ziņojumu (‘’reklāmas mesidžu’’) iekļauties līdz 7 vārdiem vai mazāk. Jo mazāk vārdu, jo lielāka iespēja, ka viņi sapratīs un atcerēties tavu reklāmas ziņojumu.

autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI


3. Fonti

Aizmirstiet fancy fontu stilus!
Plānos un script fontus ir grūti lasīt (un bieži vien pat neredzam) pie lieliem attālumiem. Izmantojiet biezus fontus un vienkāršu stilu, lai palielinātu lasāmību attālumos, kas pārsniedz 500 metrus. Saglabājiet pietiekami daudz vietas starp vārdiem!

autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI


4. Bildes

Vides reklāma prasa izcilu fotogrāfiju!
Ieteicams reklāmai izmantot tikai vienu augstas kvalitātes dizainera apstrādātu fotogrāfiju, nevis piecus skaistus attēlus, kuriem trūkst jebkāda emocionāla ietekme..

5. Koncentrēšanās!!!

Jums ir tikai pāris sekundes, lai nodotu savu vēstījumu - nav laika uzskaitīt vairākas uzņēmuma funkcijas, garus misijas formulējumus, vai plusus ja sadarbosies ar mums, 3 epastus, kur var interesēties par produktu.

autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI


6. Mērķa auditorija

Vēloties, lai reklāma uzrunātu visus, Jūs aiciniet, lai reklāma neuzrunātu nevienu. Pārliecinieties, ka Jūsu vides reklāmas stends runā viens pret vienu par savām īpašajām vajadzībām, tāpat kā Jūs ar draugu. Izveidojiet jēgpilnu emocionālu saikni ar potenciālajiem klientiem, un viņi būs pārliecināti atcerēties savu Jūsu ziņojumu.

7. Testēšana

Iedodiet reklāmas maketu izvērtēšanai kolēģim, draugam, paziņai uz 5-10 sekundēm. Tad vajadzētu uzdot pāris jautājumus. Vai viņi spēj izlasīt visu ziņu? Vai viņi viegli saprot reklāmas ziņojumu? Ko ar šo reklāmu vēlas pateikt uzņēmums?

8. Ziņojums (reklāmas mesidžs)

Vai dizains un ziņojums ir provocējošs? Vai tiek darbināta potenciāla klienta iztēle, kurš rada stāstu, drāmu, satraukumu, neziņu vai prieku? Garlaikotiem autovadītājiem patīk tikt izklaidētiem, bet tam jābūt ātri! :)

autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI


9. Drosme

Veidojiet reklāmu neaizmirstamu! Izpētiet visus iespējamos konceptus, vienalga, cik traki tas sākotnēji šķiet. Trakas idejas bieži vien izveidojas par unikālu un neaizmirstamu vides reklāmas kampaņu.

Esiet drosmīgi! Paturiet prātā.. Pilnīgi neviens neatcerēsies pliekanu reklāmu, vai tad tas ir tas ko Jūs vēlaties savam uzņēmumam?

autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI

http://www.gaismaskastes.lv/lv/jaunumi

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.