9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
1. Vienkāršība Ideāli būtu ja Jūsu stenda dizains sastāvētu tikai 3 galvenās sastāvdaļas:-Pārliecinošas bildes-Unikāls, emocionāli uzlādēts virsraksts-Logo / KontaktiIr tikai 5-10 sekundes, lai pamanītu reklāmu, tāpēc nedrīkst to pārsātināt ar nevajadzīgu info.
1. Vienkāršība
Ideāli būtu ja Jūsu stenda dizains sastāvētu tikai 3 galvenās sastāvdaļas:
-Pārliecinošas bildes
-Unikāls, emocionāli uzlādēts virsraksts
-Logo / Kontakti
Ir tikai 5-10 sekundes, lai pamanītu reklāmu, tāpēc nedrīkst to pārsātināt ar nevajadzīgu info.
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
2. Viegli uztverama
Izmantojam augsti kontrastējošas krāsas!
Bet jābūt uzmanīgiem ar spilgtu krāsu izmantošanu, to nevajadzīga lietošana klientam liksies uzbāzīga un lieka.
Centieties ar ziņojumu (‘’reklāmas mesidžu’’) iekļauties līdz 7 vārdiem vai mazāk. Jo mazāk vārdu, jo lielāka iespēja, ka viņi sapratīs un atcerēties tavu reklāmas ziņojumu.
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
3. Fonti
Aizmirstiet fancy fontu stilus!
Plānos un script fontus ir grūti lasīt (un bieži vien pat neredzam) pie lieliem attālumiem. Izmantojiet biezus fontus un vienkāršu stilu, lai palielinātu lasāmību attālumos, kas pārsniedz 500 metrus. Saglabājiet pietiekami daudz vietas starp vārdiem!
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
4. Bildes
Vides reklāma prasa izcilu fotogrāfiju!
Ieteicams reklāmai izmantot tikai vienu augstas kvalitātes dizainera apstrādātu fotogrāfiju, nevis piecus skaistus attēlus, kuriem trūkst jebkāda emocionāla ietekme..
5. Koncentrēšanās!!!
Jums ir tikai pāris sekundes, lai nodotu savu vēstījumu - nav laika uzskaitīt vairākas uzņēmuma funkcijas, garus misijas formulējumus, vai plusus ja sadarbosies ar mums, 3 epastus, kur var interesēties par produktu.
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
6. Mērķa auditorija
Vēloties, lai reklāma uzrunātu visus, Jūs aiciniet, lai reklāma neuzrunātu nevienu. Pārliecinieties, ka Jūsu vides reklāmas stends runā viens pret vienu par savām īpašajām vajadzībām, tāpat kā Jūs ar draugu. Izveidojiet jēgpilnu emocionālu saikni ar potenciālajiem klientiem, un viņi būs pārliecināti atcerēties savu Jūsu ziņojumu.
7. Testēšana
Iedodiet reklāmas maketu izvērtēšanai kolēģim, draugam, paziņai uz 5-10 sekundēm. Tad vajadzētu uzdot pāris jautājumus. Vai viņi spēj izlasīt visu ziņu? Vai viņi viegli saprot reklāmas ziņojumu? Ko ar šo reklāmu vēlas pateikt uzņēmums?
8. Ziņojums (reklāmas mesidžs)
Vai dizains un ziņojums ir provocējošs? Vai tiek darbināta potenciāla klienta iztēle, kurš rada stāstu, drāmu, satraukumu, neziņu vai prieku? Garlaikotiem autovadītājiem patīk tikt izklaidētiem, bet tam jābūt ātri! :)
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI
9. Drosme
Veidojiet reklāmu neaizmirstamu! Izpētiet visus iespējamos konceptus, vienalga, cik traki tas sākotnēji šķiet. Trakas idejas bieži vien izveidojas par unikālu un neaizmirstamu vides reklāmas kampaņu.
Esiet drosmīgi! Paturiet prātā.. Pilnīgi neviens neatcerēsies pliekanu reklāmu, vai tad tas ir tas ko Jūs vēlaties savam uzņēmumam?
Foto: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI; autors: 9 PADOMI LABĀKAI VIDES REKLĀMAI