AS "BMGS" sākusi kuģu vraku izcelšanu Karostas kanālā
AS "BMGS" sākusi piecu padomju laikā nogrimušu kuģu vraku izcelšanu Karostas kanālā.
AS "BMGS" sākusi piecu padomju laikā nogrimušu kuģu vraku izcelšanu Karostas kanālā.
Kā aģentūru LETA informēja Liepājas ostas pārvaldnieks Aivars Boja, kuģa vraku izcelšanu plānots veikt trīs mēnešos, taču tiek pieļauta iespēja, ka laiku apstākļu dēļ tā varētu arī nedaudz ieilgt.
Jau pagājušā gada nogalē Latvijas ostu padome nolēma piešķirt Ls 150 796 šī projekta īstenošanai.
LETA jau informēja, ka AS "BMGS" uzvarējusi Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) pārvaldes izsludinātajā konkursā par Karostas kanāla atbrīvošanu no kuģu vrakiem.
"BMGS" ir lielākais hidrobūvju celtniecības uzņēmums Latvijā ar pārvaldēm Liepājā un Ventspilī. AS "BMGS" Liepājā jau veica rievsienas būvi Karostas kanālā, kā arī izpildījusi citus sīkākus pasūtījumus.
Arī Liepājas ostas reidā atrodas vairāki nogrimuši kuģu vraki, taču, kā sacīja Boja, tie pagaidām netraucē kuģu satiksmi ostā.
Dace Kārkla LETA
Kā aģentūru LETA informēja Liepājas ostas pārvaldnieks Aivars Boja, kuģa vraku izcelšanu plānots veikt trīs mēnešos, taču tiek pieļauta iespēja, ka laiku apstākļu dēļ tā varētu arī nedaudz ieilgt.
Jau pagājušā gada nogalē Latvijas ostu padome nolēma piešķirt Ls 150 796 šī projekta īstenošanai.
LETA jau informēja, ka AS "BMGS" uzvarējusi Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) pārvaldes izsludinātajā konkursā par Karostas kanāla atbrīvošanu no kuģu vrakiem.
"BMGS" ir lielākais hidrobūvju celtniecības uzņēmums Latvijā ar pārvaldēm Liepājā un Ventspilī. AS "BMGS" Liepājā jau veica rievsienas būvi Karostas kanālā, kā arī izpildījusi citus sīkākus pasūtījumus.
Arī Liepājas ostas reidā atrodas vairāki nogrimuši kuģu vraki, taču, kā sacīja Boja, tie pagaidām netraucē kuģu satiksmi ostā.
Dace Kārkla LETA