Aicinājums nelielu nekustamā īpašuma projektu attīstītājiem apvienoties
Redzams, ka pašreizējā nekustamā īpašuma tirgus situācijā nelielu projektu attīstītājiem ir praktiski neiespējami patstāvīgi realizēt dzīvojamās platības savos projektos.
Redzams, ka pašreizējā nekustamā īpašuma tirgus situācijā nelielu projektu attīstītājiem ir praktiski neiespējami patstāvīgi realizēt dzīvojamās platības savos projektos. Šī iemesla dēļ, pirms trīs nedēļām, SIA BaltHaus aicināja nelielu projektu attīstītājus apvienot spēkus. Ideja par konsolidēšanos, kas šobrīd ieinteresējusi jau piecas kompānijas, bija nākamais loģiskais solis efektīvai nekustamā īpašuma projektu virzīšanai.
Tikai kopīgiem spēkiem attīstītāji spēs atrisināt vairumu problēmu, veidot lielu un vienotu budžetu projektu virzīšanai, kā arī centralizēti izmantot dažādas pārdošanas stimulēšanas metodes. ‘Šāda centralizēta projektu virzīšana katram attīstītājam ļaus samazināt mārketinga izdevumus. Bez tam, pirmo reizi Latvijas nekustamā īpašuma tirgus praksē projektu virzīšanā tiks radīts sinerģijas efekts, kad apvienošanās rezultātā tiek piesaistīts daudz lielāks potenciālo pircēju skaits, nekā tad, ja katrs attīstītājs realizētu savu projektu atsevišķi’, tā SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins.
Lai konsekventi realizētu radīto ideju, SIA BaltHaus speciālisti ir izstrādājuši speciālo rīcības plānu – programmu BH AllianceTM.
Programmas darbības shēma
1.Nelielu projektu attīstītāju grupas veidošana;
2.Vienota reklāmas ziņojuma un media-plāna izstrāde. Reklāmā tiek akcentētas gan priekšrocības, kas rodas dzīvojot nelielā projektā, gan labumi, kurus gūst pircējs no tā, ka visi šie projekti pieejami vienuviet, piemēram, īpaši radītā mājas lapā (plaša izvēle, iespēja uzreiz novērtēt vairākus projektus un salīdzināt tos, tāpat arī klienta laika ekonomija u.c.);
3.Regulāra reklāmas kampaņu organizēšana gan specializētajos, gan centralizētajos masu saziņas līdzekļos;
4.Centralizētie noieta stimulēšanas pasākumi (projektu ekskursijas, atvērtās durvju dienas u.c.);
5.Darbs ar ieinteresētajiem klientiem;
6.Aktivitāšu rezultātu analīze.
Kontaktpersona – SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins,
tālr.: 67 164 500, mob.: 29 435 194
Tikai kopīgiem spēkiem attīstītāji spēs atrisināt vairumu problēmu, veidot lielu un vienotu budžetu projektu virzīšanai, kā arī centralizēti izmantot dažādas pārdošanas stimulēšanas metodes. ‘Šāda centralizēta projektu virzīšana katram attīstītājam ļaus samazināt mārketinga izdevumus. Bez tam, pirmo reizi Latvijas nekustamā īpašuma tirgus praksē projektu virzīšanā tiks radīts sinerģijas efekts, kad apvienošanās rezultātā tiek piesaistīts daudz lielāks potenciālo pircēju skaits, nekā tad, ja katrs attīstītājs realizētu savu projektu atsevišķi’, tā SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins.
Lai konsekventi realizētu radīto ideju, SIA BaltHaus speciālisti ir izstrādājuši speciālo rīcības plānu – programmu BH AllianceTM.
Programmas darbības shēma
1.Nelielu projektu attīstītāju grupas veidošana;
2.Vienota reklāmas ziņojuma un media-plāna izstrāde. Reklāmā tiek akcentētas gan priekšrocības, kas rodas dzīvojot nelielā projektā, gan labumi, kurus gūst pircējs no tā, ka visi šie projekti pieejami vienuviet, piemēram, īpaši radītā mājas lapā (plaša izvēle, iespēja uzreiz novērtēt vairākus projektus un salīdzināt tos, tāpat arī klienta laika ekonomija u.c.);
3.Regulāra reklāmas kampaņu organizēšana gan specializētajos, gan centralizētajos masu saziņas līdzekļos;
4.Centralizētie noieta stimulēšanas pasākumi (projektu ekskursijas, atvērtās durvju dienas u.c.);
5.Darbs ar ieinteresētajiem klientiem;
6.Aktivitāšu rezultātu analīze.
Kontaktpersona – SIA BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins,
tālr.: 67 164 500, mob.: 29 435 194