Aicinām Jūs izteikt viedokli par Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta darbību.
Aicinām Jūs izteikt viedokli par Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta darbību.
Ar šī gada 2.decembri Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments veic Klientu aptauju ar mērķi pilnveidot klientu apkalpošanas procesu, uzlabot un optimizēt Departamenta sniegto pakalpojumu kvalitāti. Aptaujas rezultātā iegūtie iedzīvotāju viedokļi un ierosinājumi tiks apkopoti, izvērtēti un iespēju robežās realizēti Departamenta darbības veiksmīgai uzlabošanai.
Aptaujā ietverti jautājumi par Departamenta struktūrvienību klientu apkalpošanas kvalitāti, iedzīvotāju informētību par Departamenta mājas lapu, kā arī pieejamajiem elektroniskajiem pakalpojumiem Departamenta mājas lapā. Līdz šā gada 30.decembrim aptaujas anketas pieejamas Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā, Rīgas pilsētas Būvvaldes sekretariātā un Departamenta arhīvā Rīgā, Amatu ielā 4, kā arī Departamenta interneta mājas lapā www.rdpad.lv.
Aptaujas anketa
Ar šī gada 2.decembri Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments veic Klientu aptauju ar mērķi pilnveidot klientu apkalpošanas procesu, uzlabot un optimizēt Departamenta sniegto pakalpojumu kvalitāti. Aptaujas rezultātā iegūtie iedzīvotāju viedokļi un ierosinājumi tiks apkopoti, izvērtēti un iespēju robežās realizēti Departamenta darbības veiksmīgai uzlabošanai.
Aptaujā ietverti jautājumi par Departamenta struktūrvienību klientu apkalpošanas kvalitāti, iedzīvotāju informētību par Departamenta mājas lapu, kā arī pieejamajiem elektroniskajiem pakalpojumiem Departamenta mājas lapā. Līdz šā gada 30.decembrim aptaujas anketas pieejamas Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā, Rīgas pilsētas Būvvaldes sekretariātā un Departamenta arhīvā Rīgā, Amatu ielā 4, kā arī Departamenta interneta mājas lapā www.rdpad.lv.
Aptaujas anketa