Aizkavējusies Daugavpils ceļu pārvada pirmās kārtas nodošana ekspluatācijā
Trešdien, 25.septembrī, Daugavpilī nenotiks plānotā ceļu pārvada uz Jauno Forštati pirmās kārtas atklāšana, jo Rēzeknes firma "Ceļi un tilti" nav ievērojusi asfalta klāšanas tehnoloģiju.
Trešdien, 25.septembrī, Daugavpilī nenotiks plānotā ceļu pārvada uz Jauno Forštati pirmās kārtas atklāšana, jo Rēzeknes firma "Ceļi un tilti" nav ievērojusi asfalta klāšanas tehnoloģiju.
Daugavpils domes priekšsēdētāja vietnieks Andrejs Dauksts žurnālistiem šodien pastāstīja, ka galvenais trūkums ir pārāk plānā asfalta virsējā kārta - tikai 2 centimetri, tāpēc tas būs jāklāj vēlreiz.
Ceļu pārvada kompleksā ietilpst arī viens rekonstruēts un divi jaunuzbūvēti tilti, taču ne par vienu no šiem tiltiem darbu izpildītājs nav iesniedzis domes komisijai nepieciešamo dokumentāciju.
Nākamreiz komisijai sapulcēsies 10 dienu laikā pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Ceļu pārvada 1.kārtas būvdarbu ietvaros ir izremontēti divi tilti, izbūvēt viens tilts, rekonstruēts Stacijas un Kārklu ielas posms un izbūvēts gaisa pārvads. Ceļu pārvada 1.kārtas būvdarbi izmaksāja aptuveni Ls 1 300 000, no tiem Ls 1 182 000 sedz valsts, bet Ls 100 000 - no pašvaldības budžeta.
Autotransporta mezgla otrās kārtas celtniecības darbu laikā plānots ierīkot tuneli zem dzelzceļa un izveidot jaunus krustojumus Kraujas, Cietokšņa un Vidzemes ielās. Šo celtniecības darbu izmaksas varētu sasniegt Ls 1 800 000. Līdzekļus ceļu pārvada 2.kārtas būvdarbu finansēšanai plānots paredzēt valsts nākamā gada budžetā.
Daugavpils autotransporta mezgla 2.kārtas projektēšanu veiks projektēšanas firma "Ceļu projekts", kas uzvarēja Daugavpils domes izsludinātajā konkursā. Šī firma bija vienīgā, kas iesniedza dokumentus konkursam.
Eksperti prognozē, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos šī projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA
Copyright © LETA
Daugavpils domes priekšsēdētāja vietnieks Andrejs Dauksts žurnālistiem šodien pastāstīja, ka galvenais trūkums ir pārāk plānā asfalta virsējā kārta - tikai 2 centimetri, tāpēc tas būs jāklāj vēlreiz.
Ceļu pārvada kompleksā ietilpst arī viens rekonstruēts un divi jaunuzbūvēti tilti, taču ne par vienu no šiem tiltiem darbu izpildītājs nav iesniedzis domes komisijai nepieciešamo dokumentāciju.
Nākamreiz komisijai sapulcēsies 10 dienu laikā pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Ceļu pārvada 1.kārtas būvdarbu ietvaros ir izremontēti divi tilti, izbūvēt viens tilts, rekonstruēts Stacijas un Kārklu ielas posms un izbūvēts gaisa pārvads. Ceļu pārvada 1.kārtas būvdarbi izmaksāja aptuveni Ls 1 300 000, no tiem Ls 1 182 000 sedz valsts, bet Ls 100 000 - no pašvaldības budžeta.
Autotransporta mezgla otrās kārtas celtniecības darbu laikā plānots ierīkot tuneli zem dzelzceļa un izveidot jaunus krustojumus Kraujas, Cietokšņa un Vidzemes ielās. Šo celtniecības darbu izmaksas varētu sasniegt Ls 1 800 000. Līdzekļus ceļu pārvada 2.kārtas būvdarbu finansēšanai plānots paredzēt valsts nākamā gada budžetā.
Daugavpils autotransporta mezgla 2.kārtas projektēšanu veiks projektēšanas firma "Ceļu projekts", kas uzvarēja Daugavpils domes izsludinātajā konkursā. Šī firma bija vienīgā, kas iesniedza dokumentus konkursam.
Eksperti prognozē, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos šī projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA
Copyright © LETA