building.lv skaitļos

Lietotāji online16
Aktīvie uzņēmumi20557
Nozares ziņas33097
Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu. : building.lv - par būvniecību Latvijā

Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.

Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.

Šodien portālā www.delfi.lv notika interneta konference, kurā ikvienam interesentam bija iespēja uzdot savus jautājumus satiksmes ministram Anatolijam Gorbunovam.

autors: Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.
Foto: Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.; autors: Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.
Šodien portālā www.delfi.lv notika interneta konference, kurā ikvienam interesentam bija iespēja uzdot savus jautājumus satiksmes ministram Anatolijam Gorbunovam.
Konferences sākumā Anatolijs Gorbunovs atzina, ka autoceļu stāvoklis Latvijā ir tā prioritāte, kurai noteikti jābūt atzīmētai jaunajā budžeta projektā ar papildus finansējumu autoceļiem.
Konferencē tika uzdots jautājums par to, ka ļoti kritiskā stāvoklī ir lielākā daļa lauku ceļu, braucot pa šiem ceļiem automašīnas patērē daudz vairāk degvielas, nekā braucot pa labu ceļu, tātad varbūt ir daļa personu, kuras nemaz nav ieinteresētas šo ceļu sakārtošanā, jo tas varētu samazināt degvielas pirktā daudzuma apjomu? Ministrs atbildēja, ka Satiksmes ministrija vairākkārt ir pievērsusi uzmanību lauku ceļu stāvoklim, konstatēts, ka lauku ceļu melno segumu ir kritiskā stadijā, tāpēc valdība ir atbalstījusi priekšlikumu ceļu uzturēšanai novirzīt 60% degvielas akcīzes nodokļa ieņēmumu agrāko 50% vietā.
autors: Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.
Foto: Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.; autors: Anatolijs Gorbunovs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.
Lasītāji izteica sašutumu, ka ceļu sakārtošanai netiek piesaistīti lielāki līdzekļi no ārzemēm. A. Gorbunovs precizēja, ka līdzekļi no ārzemēm tiek piesaistīti, taču ikviens ārvalstu investors nosaka, kādi ceļi par viņa dotajiem līdzekļiem būtu jālabo, līdz ar to šie līdzekļi tiek novirzīti galvenokārt ceļa Via Baltica sakārtošanai.
To, ka Latvijas autoceļi ir salīdzinoši sliktākā stāvoklī nekā, piemēram, ceļi Lietuvā, ministrs skaidroja ar to, ka Latvijā ir iekrāts kopējs budžeta deficīts, kas neļauj ceļu uzturēšanai novirzīt tik daudz finansiālo līdzekļu, cik būtu nepieciešams.
A. Gorbunovs piekrita, ka bedrīšu labošana, kura pašlaik notiek ļoti pastiprināti, patiesībā ir tikai lieka naudas izšķiešana, taču tā ir neizbēgama, jo ceļu atjaunošanai naudas pagaidām nepietiek. Īpaši neatliekama ir t.s. avārijas bedrīšu (bedrīšu, kuras dziļākas par 5cm) labošana, jo šīs bedrītes rada briesmas satiksmes drošībai.
Ministrs uzņēmās uz sevi vainu pa to, ka viņš nav spējis pārliecināt nu jau trešo valdību par to, ka ir jāpalielina finansējums ceļiem. Šobrīd ir pieņemts pozitīvs lēmums, kurš būtu jāapstiprina Saeimai. Kamēr šis lēmums netiks pieņemts, ministrs savu darbu nevērtē kā apmierinošu.

Linda Tunte

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "heise marketing" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.