Arhitektu biroja "Sarma un Norde" arhitekts Visvaldis Sarma atzīst, ka stacijas projekts aizņēmis ilgu laiku, jo tas bija jāveido sarežģītai videi un sarežģītiem apstākļiem.

Foto: Arhitektu biroja "Sarma un Norde" arhitekts Visvaldis Sarma atzīst, ka stacijas projekts aizņēmis ilgu laiku, jo tas bija jāveido sarežģītai videi un sarežģītiem apstākļiem.; autors: Arhitektu biroja "Sarma un Norde" arhitekts Visvaldis Sarma atzīst, ka stacijas projekts aizņēmis ilgu laiku, jo tas bija jāveido sarežģītai videi un sarežģītiem apstākļiem.Kopējais stacijas projekts ilga gandrīz divus gadus, jo to ietekmēja daudzi sarežģīti apstākļi.
Iepriekš trīs stacijas korpusi bija it kā atdalīti viens no otra, rekonstrukcijas pirmajā kārtā tie tika savienoti, tas bija funkcionāli loģisks risinājums. Piepilsētas zālē parādījās otrais līmenis.
Arhitekts Visvaldis Sarma saka, ka katram pašam ir jāvērtē to, cik izdevies vai neizdevies ir šis projekts, taču nevar nepamanīt, ka tagad stacija ir kļuvusi sakoptāka un tajā vairs nav bīstami uzturēties.
Līdz ar veikaliem stacijā ir ienākusi dzīvība un rosība.

Foto: Arhitektu biroja "Sarma un Norde" arhitekts Visvaldis Sarma atzīst, ka stacijas projekts aizņēmis ilgu laiku, jo tas bija jāveido sarežģītai videi un sarežģītiem apstākļiem.; autors: Arhitektu biroja "Sarma un Norde" arhitekts Visvaldis Sarma atzīst, ka stacijas projekts aizņēmis ilgu laiku, jo tas bija jāveido sarežģītai videi un sarežģītiem apstākļiem.Stacijas kopējā projektā iekļauta arī jauna pulksteņa izveidošana un autostāvvietas izbūvēšana zem stacijas laukuma. Viss laukums tiks labiekārtots, pārveidota transporta sistēma šajā rajonā.
Ir grūti izteikt kaut kādu vērtējumu, jo pašlaik ir saskaņots tikai skiču projekts.
Tiek plānots, ka stacijas rekonstrukcijas darbi varētu beigties 2003. gada pavasarī.
Sarmas kungs atturējās no lielāko celtņu nosaukšanas, jo birojs "Sarma un Norde" ir piedalījies daudzos no lielākajiem projektiem, tāpēc ir grūti pašam izdalīt lielākus vai mazākus objektus.