building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19585
Nozares ziņas33011
Asfaltē Dienvidu tilta brauktuvi : building.lv - par būvniecību Latvijā

Asfaltē Dienvidu tilta brauktuvi

Asfaltē Dienvidu tilta brauktuvi

Šonedēļ sākta asfaltbetona seguma ieklāšana uz Dienvidu tilta brauktuves, kas ilgs aptuveni līdz septembra beigām, noslēdzot nozīmīgu tilta būvniecības posmu. Pēc šo darbu pabeigšanas uz jaunā tilta uzstādīs barjeras, margas un apgaismojuma stabus.

autors: Asfaltē Dienvidu tilta brauktuvi
Foto: Asfaltē Dienvidu tilta brauktuvi; autors: Asfaltē Dienvidu tilta brauktuvi
Šonedēļ sākta asfaltbetona seguma ieklāšana uz Dienvidu tilta brauktuves, kas ilgs aptuveni līdz septembra beigām, noslēdzot nozīmīgu tilta būvniecības posmu. Pēc šo darbu pabeigšanas uz jaunā tilta uzstādīs barjeras, margas un apgaismojuma stabus.

Šobrīd tiek ieklāts pirmais asfalta slānis tilta kreisajā pusē, skatoties no Rīgas centra puses. Norit arī pievadceļa asfaltēšana zem tilta Daugavas labajā krastā, kā arī uzbēruma asfaltēšana, kas savienos tiltu ar Slāvu dzelzceļa pārvadu. Kopējā asfaltējamo ceļu platība ir vairāk nekā 150 000 kvadrātmetru.

Pirmā asfalta slāņa ieklāšanai uz tilta braucamās daļas būs nepieciešams vismaz 2000 tonnu asfaltbetona. Kopumā tilta braucamās daļas, gājēju ietvju un velosipēdu celiņu asfaltēšanai būs nepieciešams ap 5282,5 tonnu asfaltbetona. Tilta kopējā platība ir 26 694 kvadrātmetri.

Tilta asfaltēšanu varēja uzsākt pēc sekmīgas hidroizolācijas ieklāšanas (slānis, kas novērš ūdens iekļūšanu tilta klājā) darbu pabeigšanas.

Pēc asfaltbetona seguma ieklāšanas paredzēta tilta pārbaude ar noslogojumu saskaņā ar atbilstošiem būvnormatīviem.

Dienvidu tilts ir 34,28 m plats, 803 m garš ar sešām kustību joslām, pa trim katrā virzienā, kā arī gājēju ietvi un veloceliņu abās tilta pusēs. Virs tilta slejas seši piloni ar astoņām vantīm katram. 

 Sešu estakāžu pāri Krasta un Maskavas ielai kopējais garums ir aptuveni 1,9 km. Pirmās kārtas būvniecības darbi uzsākti 2004. gada novembrī.

Daugavas Dienvidu šķērsojuma pirmā kārta ietver trases izbūvi no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Pirmās kārtas trases garums ir aptuveni 2,5 km, savukārt kopējais Daugavas Dienvidu šķērsojuma garums ir 8 km.

Par AS "Dienvidu tilts"
Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir AS "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas vadošās Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tieši tiltu izbūves darbos un kuru darbinieki ir savas nozares profesionāļi ar ilgstošu darba pieredzi gan Latvijā, gan ārvalstīs. Tās ir: SIA "Skonto būve", AS "Latvijas tilti", AS "BMGS", SIA "Tilts", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Viadukts".

Informāciju sagatvoja AS "Dienvidu tilts".

Papildu informācijai:
Laima Pļaviņa
AS "Dienvidu tilts" pārstāve
sabiedrisko attiecību jautājumos
Tel.: 67240571
E-pasts: laima@hkl.lv
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.