Atbalsta K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma rekonstrukcijas uzsākšanu
Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien atbalstīja K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma rekonstrukcijas uzsākšanu.
Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien atbalstīja K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma rekonstrukcijas uzsākšanu.
Komiteja nolēma lūgt arī Vides komitejas viedokli.
Galīgais lēmums par rekonstrukcijas uzsākšanu būs jāpieņem Rīgas domei.
Dome 11.aprīlī apstiprināja Satiksmes departamenta rosināto K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma satiksmes mezgla būvniecības ieceri. Satiksmes mezgla risinājums ir saistīts ar pilsētas maģistrālo ielu un tiltu pār Daugavu izbūvi - jāuzlabo satiksmes apstākļi Daugavgrīvas ielas posmā no Buļļu līdz Trejādības ielai.
Izstrādājot attiecīgo skiču projektu, ņemti vērā arī Ķīpsalas dienvidu daļas detālplānojuma un Zunda kanāla apkārtnes detālplānojuma perspektīvo transporta shēmu risinājumi.
LETA jau ziņoja, ka K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma satiksmes mezgla rekonstrukcijas projekts svītrots no Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) finansējamo objektu saraksta.
Deputātiem skaidrots, ka viens no būtiskākajiem šķēršļiem, kas varētu apdraudēt projekta realizāciju, ir nepieciešamība līdz 2007.gada janvārim atpirkt nekustamo īpašumu ielu sarkano līniju robežās, bet to norādītajā termiņā neesot iespējams izdarīt.
Pēc Satiksmes departamenta speciālistu vārdiem, K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma satiksmes mezgla rekonstrukcijai nepieciešams nojaukt dzīvojamo māju, kurā ir 21 dzīvoklis, bet to visticamāk, nevarēs izdarīt līdz nākamajam gadam.
Satiksmes departaments norādīja, ka projekta finansējums nav pietiekams, jo izmaksas aprēķinātas pēc 2002.gada cenām, taču pērn bija būtisks celtniecības cenu pieaugums.
Jau ziņots, ka teritorijas starp Daugavgrīvas ielu un Zunda kanālu nekustamā īpašuma īpašnieki SIA "Rīgas akropole" pauduši gatavību veikt lielas investīcijas, lai sakārtotu teritoriju un piesaistīto transporta infrastruktūru.
Iepriekš norādīts, ka pirmajai kārtai būtu nepieciešami apmēram 3,4 miljoni latu. Projektam bija paredzēts piesaistīt ERAF līdzekļus. Lai pretendētu uz ERAF līdzekļiem, izsludināts konkurss par skiču projektu, kurš par 56 168 latiem bija jāizstrādā SIA "BRD projekts".
Otrajā Daugavgrīvas un K.Valdemāra ielai piesaistītās teritorijas transporta attīstības posmā bija paredzēts veidot ērtāku piekļuvi Kurzemes rajonam un veikt uzlabojumus sakarā ar tirdzniecības un atpūtas centra "Akropole" izbūvi un Ķīpsalas attīstību.
Komiteja nolēma lūgt arī Vides komitejas viedokli.
Galīgais lēmums par rekonstrukcijas uzsākšanu būs jāpieņem Rīgas domei.
Dome 11.aprīlī apstiprināja Satiksmes departamenta rosināto K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma satiksmes mezgla būvniecības ieceri. Satiksmes mezgla risinājums ir saistīts ar pilsētas maģistrālo ielu un tiltu pār Daugavu izbūvi - jāuzlabo satiksmes apstākļi Daugavgrīvas ielas posmā no Buļļu līdz Trejādības ielai.
Izstrādājot attiecīgo skiču projektu, ņemti vērā arī Ķīpsalas dienvidu daļas detālplānojuma un Zunda kanāla apkārtnes detālplānojuma perspektīvo transporta shēmu risinājumi.
LETA jau ziņoja, ka K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma satiksmes mezgla rekonstrukcijas projekts svītrots no Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) finansējamo objektu saraksta.
Deputātiem skaidrots, ka viens no būtiskākajiem šķēršļiem, kas varētu apdraudēt projekta realizāciju, ir nepieciešamība līdz 2007.gada janvārim atpirkt nekustamo īpašumu ielu sarkano līniju robežās, bet to norādītajā termiņā neesot iespējams izdarīt.
Pēc Satiksmes departamenta speciālistu vārdiem, K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma satiksmes mezgla rekonstrukcijai nepieciešams nojaukt dzīvojamo māju, kurā ir 21 dzīvoklis, bet to visticamāk, nevarēs izdarīt līdz nākamajam gadam.
Satiksmes departaments norādīja, ka projekta finansējums nav pietiekams, jo izmaksas aprēķinātas pēc 2002.gada cenām, taču pērn bija būtisks celtniecības cenu pieaugums.
Jau ziņots, ka teritorijas starp Daugavgrīvas ielu un Zunda kanālu nekustamā īpašuma īpašnieki SIA "Rīgas akropole" pauduši gatavību veikt lielas investīcijas, lai sakārtotu teritoriju un piesaistīto transporta infrastruktūru.
Iepriekš norādīts, ka pirmajai kārtai būtu nepieciešami apmēram 3,4 miljoni latu. Projektam bija paredzēts piesaistīt ERAF līdzekļus. Lai pretendētu uz ERAF līdzekļiem, izsludināts konkurss par skiču projektu, kurš par 56 168 latiem bija jāizstrādā SIA "BRD projekts".
Otrajā Daugavgrīvas un K.Valdemāra ielai piesaistītās teritorijas transporta attīstības posmā bija paredzēts veidot ērtāku piekļuvi Kurzemes rajonam un veikt uzlabojumus sakarā ar tirdzniecības un atpūtas centra "Akropole" izbūvi un Ķīpsalas attīstību.