Atbalsta Rīgas domes līguma slēgšanu par Dienvidu tilta projektēšanu
Rīgas domes Finanšu komiteja šodien atbalstīja Rīgas domes lēmumprojektu par projektēšanas un būvniecības līguma slēgšanu ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts".
Rīgas domes Finanšu komiteja šodien atbalstīja Rīgas domes lēmumprojektu par projektēšanas un būvniecības līguma slēgšanu ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts".
Lēmuma projekts paredz tilta tehniskā projekta izstrādāšanu, to apmaksājot no Rīgas pilsētas budžeta.
Jau ziņots, ka projektēšana domei izmaksās 2,85 miljonus latu. Plānu veiksmīgi īstenojot, jau šovasar varētu sākt gremdēt pāļus Daugavā un sākt būvēt tilta balstus. Tos varētu pabeigt 2005.gada sākumā, bet tilta pirmo kārtu - līdz 2007.gadam.
Pagaidām vēl nav skaidrs pirmās kārtas būvniecības finansēšanas modelis.
Ja Dienvidu tilta projekta īstenošanai neradīsies citi šķēršļi, būvniecības pirmo kārtu - tiltu pašu - līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam iecerēts pabeigt līdz 2007.gadam. Otro kārtu plānots pabeigt līdz 2010.gadam. Tajā paredzēts izbūvēt vairāku līmeņu krustojumu Slāvu apļa vietā un Austrumu maģistrāles savienojumu ar "Via Baltica" ceļu. Savukārt trešo kārtu, kurā paredzēta Vienības gatves izbūve līdz Bauskas ielai, iecerēts pabeigt līdz 2012.gadam.
Projekta pirmajai kārtai nepieciešami aptuveni 85 miljoni latu. Kā iepriekš norādīja dome, ES Kohēzijas fonda līdzekļus šiem darbiem vairs nevar piesaistīt. Savukārt otrajai kārtai, kurai nepieciešami 58,95 miljoni latu, un trešajai kārtai, kurai vajadzīgi 25,52 miljoni latu, paredzēts piesaistīt Kohēzijas fonda līdzekļus.
Lēmuma projekts paredz tilta tehniskā projekta izstrādāšanu, to apmaksājot no Rīgas pilsētas budžeta.
Jau ziņots, ka projektēšana domei izmaksās 2,85 miljonus latu. Plānu veiksmīgi īstenojot, jau šovasar varētu sākt gremdēt pāļus Daugavā un sākt būvēt tilta balstus. Tos varētu pabeigt 2005.gada sākumā, bet tilta pirmo kārtu - līdz 2007.gadam.
Pagaidām vēl nav skaidrs pirmās kārtas būvniecības finansēšanas modelis.
Ja Dienvidu tilta projekta īstenošanai neradīsies citi šķēršļi, būvniecības pirmo kārtu - tiltu pašu - līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam iecerēts pabeigt līdz 2007.gadam. Otro kārtu plānots pabeigt līdz 2010.gadam. Tajā paredzēts izbūvēt vairāku līmeņu krustojumu Slāvu apļa vietā un Austrumu maģistrāles savienojumu ar "Via Baltica" ceļu. Savukārt trešo kārtu, kurā paredzēta Vienības gatves izbūve līdz Bauskas ielai, iecerēts pabeigt līdz 2012.gadam.
Projekta pirmajai kārtai nepieciešami aptuveni 85 miljoni latu. Kā iepriekš norādīja dome, ES Kohēzijas fonda līdzekļus šiem darbiem vairs nevar piesaistīt. Savukārt otrajai kārtai, kurai nepieciešami 58,95 miljoni latu, un trešajai kārtai, kurai vajadzīgi 25,52 miljoni latu, paredzēts piesaistīt Kohēzijas fonda līdzekļus.