Atbalsta pazemes autostāvvietas izbūvi zem Marijas ielas
Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja konceptuāli atbalstīja SIA "Regals nami" ideju par pazemes autostāvvietas izbūvi 3762 kvadrātmetru platībā 207 automašīnām zemesgabalā Marijas un Satekles ielas krustojumā.
Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja konceptuāli atbalstīja SIA "Regals nami" ideju par pazemes autostāvvietas izbūvi 3762 kvadrātmetru platībā 207 automašīnām zemesgabalā Marijas un Satekles ielas krustojumā.
Komitejas deputāti aicināja pievērst uzmanību satiksmei gan autostāvvietas būvniecības, gan ekspluatācijas laikā, tāpēc nolemts lūgt arī Satiksmes un transporta lietu komiteju izteikt savu viedokli.
Deputāts Sergejs Dolgopolovs ("Jaunais centrs") norādīja, ka ir lielas problēmas ar iebraukšanu un izbraukšanu no autostāvvietas Kronvalda parkā, tāpēc satiksmei vajadzētu pievērst ļoti lielu uzmanību.
"Ir ļoti svarīgi tas, kā tiks risināti sabiedriskā transporta jautājumi autostāvvietas būvniecības laikā. Ir riskanti pieņemt lēmumu, kamēr nav saņemts speciālistu vērtējums," sacīja Rīgas vicemērs Jānis Birks (TB/LNNK).
Pazemes autostāvvietas izbūvi teritorijā zem Marijas ielas posmā no Satekles ielas līdz Raiņa bulvārim paredz Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.
Kā ziņots, Rīgas dome vakar akceptēja tirdzniecības un darījumu centra būvniecības ieceri Marijas un Satekles ielas krustojumā.
Būvniecības ieceri iepriekš atbalstīja Rīgas pilsētas arhitekta Jāņa Dripes kolēģija. Tomēr kolēģijas locekļi ieteica mazliet uzlabot ēkas arhitektonisko risinājumu.
Arhitekti pauda lielas bažas par satiksmes organizāciju Rīgas centrā. "Transporta ziņā pilsēta ir katastrofas priekšā," sacīja Valsts kultūras pieminekļu inspekcijas vadītājs Juris Dambis.
Kolēģijas locekļi nolēma aicināt pašvaldības politiķus daudz vairāk uzmanības pievērst transporta organizācijai Rīgas centrā. Kā viens no variantiem piedāvāts lielu daļu satiksmes plūsmas novirzīt pazemē vairākos līmeņos.
"Ir skaļi jābļauj, lai šo problēmu kāds sāktu risināt," savu viedokli izteica Kolumbijas universitātes profesors, pilsētplānotājs un transporta plānošanas speciālists Sigurds Grava.
Arhitekts Jānis Krastiņš norādīja, ka jaunbūvēm vajadzētu veidot tādas apakšzemes telpas, kuras būtu integrējamas nākotnes apakšzemes komunikāciju shēmā.
Komitejas deputāti aicināja pievērst uzmanību satiksmei gan autostāvvietas būvniecības, gan ekspluatācijas laikā, tāpēc nolemts lūgt arī Satiksmes un transporta lietu komiteju izteikt savu viedokli.
Deputāts Sergejs Dolgopolovs ("Jaunais centrs") norādīja, ka ir lielas problēmas ar iebraukšanu un izbraukšanu no autostāvvietas Kronvalda parkā, tāpēc satiksmei vajadzētu pievērst ļoti lielu uzmanību.
"Ir ļoti svarīgi tas, kā tiks risināti sabiedriskā transporta jautājumi autostāvvietas būvniecības laikā. Ir riskanti pieņemt lēmumu, kamēr nav saņemts speciālistu vērtējums," sacīja Rīgas vicemērs Jānis Birks (TB/LNNK).
Pazemes autostāvvietas izbūvi teritorijā zem Marijas ielas posmā no Satekles ielas līdz Raiņa bulvārim paredz Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.
Kā ziņots, Rīgas dome vakar akceptēja tirdzniecības un darījumu centra būvniecības ieceri Marijas un Satekles ielas krustojumā.
Būvniecības ieceri iepriekš atbalstīja Rīgas pilsētas arhitekta Jāņa Dripes kolēģija. Tomēr kolēģijas locekļi ieteica mazliet uzlabot ēkas arhitektonisko risinājumu.
Arhitekti pauda lielas bažas par satiksmes organizāciju Rīgas centrā. "Transporta ziņā pilsēta ir katastrofas priekšā," sacīja Valsts kultūras pieminekļu inspekcijas vadītājs Juris Dambis.
Kolēģijas locekļi nolēma aicināt pašvaldības politiķus daudz vairāk uzmanības pievērst transporta organizācijai Rīgas centrā. Kā viens no variantiem piedāvāts lielu daļu satiksmes plūsmas novirzīt pazemē vairākos līmeņos.
"Ir skaļi jābļauj, lai šo problēmu kāds sāktu risināt," savu viedokli izteica Kolumbijas universitātes profesors, pilsētplānotājs un transporta plānošanas speciālists Sigurds Grava.
Arhitekts Jānis Krastiņš norādīja, ka jaunbūvēm vajadzētu veidot tādas apakšzemes telpas, kuras būtu integrējamas nākotnes apakšzemes komunikāciju shēmā.