Atklāj pirmo "OBI" būvmateriālu lielveikalu Latvijā
Šodien plkst.8 darbu sāks pirmais firmas "OBI" būvmateriālu lielveikals Rīgā, Krasta ielā 52.
Šodien plkst.8 darbu sāks pirmais firmas "OBI" būvmateriālu lielveikals Rīgā, Krasta ielā 52.
Kā ziņots, kopējā veikala platība ir aptuveni 10 000 kvadrātmetru, bet tirdzniecības platība - aptuveni 8 000 kvadrātmetru. Šī tirdzniecības centra projektā ir ieguldīti aptuveni 5 miljoni latu. Lielveikala būvniecība izmaksāja 3,8 miljonus latu.
"OBI" tirdzniecības centra projektu izstrādāja arhitektu birojs SIA "Nams", būvdarbu ģenerāluzņēmējs ir SIA "Skonto būve".
Lielveikalā 2900 kvadrātmetri atvēlēti dārza preču nodaļai, kurā varēs iegādāties nepieciešamo dārzam un terases un balkona apzaļumošanai, kā arī dzīvokļa izpušķošanai, arī telpaugus. Lai nodaļā gaisa mitrums un temperatūra atbilstu augu vajadzībām, izveidota speciāla sistēma, kas uztur nepieciešamo klimatu.
Veikalā ir izvietotas vairāk nekā 30 000 nosaukumu preces, turklāt šis skaits nemitīgi palielinās. Pircēji, kuri nebūs veikalā atraduši nepieciešamo preci, varēs to pasūtīt pēc kataloga, kurā iekļautas 100 000 - 120 000 nosaukuma preces un pasūtījumu saņemt divu nedēļu laikā.
"OBI" lielveikalā preces varēs iegādāties par augstu, labu un zemu cenu. Veikalā kopumā strādās 75 darbinieki, kuri ir speciāli apmācīti darbam ar pircējiem.
"OBI" ir vadošais būvmateriālu un mājamatniecības preču tirdzniecības uzņēmums Vācijā, kurš atvēris 339 veikalus Vācijā, bet 105 - Eiropā un Ķīnā. Pērn uzņēmums atklāja 22 jaunas tirdzniecības vietas, bet šogad kopumā plāno atvērt 20 veikalus.
Šā gada beigās plānots uzsākt otrā "OBI" lielveikala celtniecību Baložu apkārtnē, bet to atvērt varētu līdz nākamā gada vasarai. Kopumā Latvijā plānoti trīs "OBI" veikali, bet pārējie - Igaunijā un Lietuvā.
Lielveikals Rīgā pieder "OBI" frančaizei - nekustamo īpašu firmai SIA "OBB", un pēc frančaizinga principa Vācijas uzņēmums darbojas visā pasaulē. Frančaizings ir biznesa attīstības forma, kurā iesaistītas divas puses: frančaizors, kuram pieder jau pazīstama tirdzniecības zīme un biznesa tehnoloģijas un kurš gribētu paplašināt savu uzņēmumu, un frančaize - kompānija, kura iegādājas franšīzi, tas ir, tiesības izmantot tirdzniecības zīmi un atbilstošās organizācijas tehnoloģijas un apņemas ievērot noteiktos standartus.
Zaiga Barvida LETA
Kā ziņots, kopējā veikala platība ir aptuveni 10 000 kvadrātmetru, bet tirdzniecības platība - aptuveni 8 000 kvadrātmetru. Šī tirdzniecības centra projektā ir ieguldīti aptuveni 5 miljoni latu. Lielveikala būvniecība izmaksāja 3,8 miljonus latu.
"OBI" tirdzniecības centra projektu izstrādāja arhitektu birojs SIA "Nams", būvdarbu ģenerāluzņēmējs ir SIA "Skonto būve".
Lielveikalā 2900 kvadrātmetri atvēlēti dārza preču nodaļai, kurā varēs iegādāties nepieciešamo dārzam un terases un balkona apzaļumošanai, kā arī dzīvokļa izpušķošanai, arī telpaugus. Lai nodaļā gaisa mitrums un temperatūra atbilstu augu vajadzībām, izveidota speciāla sistēma, kas uztur nepieciešamo klimatu.
Veikalā ir izvietotas vairāk nekā 30 000 nosaukumu preces, turklāt šis skaits nemitīgi palielinās. Pircēji, kuri nebūs veikalā atraduši nepieciešamo preci, varēs to pasūtīt pēc kataloga, kurā iekļautas 100 000 - 120 000 nosaukuma preces un pasūtījumu saņemt divu nedēļu laikā.
"OBI" lielveikalā preces varēs iegādāties par augstu, labu un zemu cenu. Veikalā kopumā strādās 75 darbinieki, kuri ir speciāli apmācīti darbam ar pircējiem.
"OBI" ir vadošais būvmateriālu un mājamatniecības preču tirdzniecības uzņēmums Vācijā, kurš atvēris 339 veikalus Vācijā, bet 105 - Eiropā un Ķīnā. Pērn uzņēmums atklāja 22 jaunas tirdzniecības vietas, bet šogad kopumā plāno atvērt 20 veikalus.
Šā gada beigās plānots uzsākt otrā "OBI" lielveikala celtniecību Baložu apkārtnē, bet to atvērt varētu līdz nākamā gada vasarai. Kopumā Latvijā plānoti trīs "OBI" veikali, bet pārējie - Igaunijā un Lietuvā.
Lielveikals Rīgā pieder "OBI" frančaizei - nekustamo īpašu firmai SIA "OBB", un pēc frančaizinga principa Vācijas uzņēmums darbojas visā pasaulē. Frančaizings ir biznesa attīstības forma, kurā iesaistītas divas puses: frančaizors, kuram pieder jau pazīstama tirdzniecības zīme un biznesa tehnoloģijas un kurš gribētu paplašināt savu uzņēmumu, un frančaize - kompānija, kura iegādājas franšīzi, tas ir, tiesības izmantot tirdzniecības zīmi un atbilstošās organizācijas tehnoloģijas un apņemas ievērot noteiktos standartus.
Zaiga Barvida LETA