Atklāj rekonstruēto "Via Baltica" posmu Bauskā
Satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs, Eiropas Savienības vēstnieks Latvijā Ginters Veiss un Bauskas domes priekšsēdētāja Ārija Gaile šodien atklāja rekonstruēto automaģistrāles "VIA Baltica" posmu, kas vijas cauri Bauskai.
Satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs, Eiropas Savienības vēstnieks Latvijā Ginters Veiss un Bauskas domes priekšsēdētāja Ārija Gaile šodien atklāja rekonstruēto automaģistrāles "VIA Baltica" posmu, kas vijas cauri Bauskai.
Kā ziņots, Kalna un Zaļās ielas rekonstrukcijas galvenais mērķis bija uzlabot satiksmes drošību, samazināt ceļu satiksmes negadījumu risku, starptautiskajai autotransporta maģistrālei "Via Baltica" šķērsojot pilsētu.
Būvniecības laikā rekonstruēta centrālā iela, atjaunotas apakšzemes komunikācijas 1,2 kilometru garumā, uzbūvēta jauna lietus ūdens kanalizācija ar attīrīšanas ierīcēm, kā arī 1 hektāra platībā atjaunots ietvju bruģa segums un stāvlaukumi.
Uzlabojot satiksmes drošību, Kalna un Uzvaras ielas krustojumā izbūvēts jauns rotācijas aplis. Tur iepriekš atradās trīs ielu T veida krustojums, un stāvā kalna dēļ slidenā laikā bija apgrūtināta kravas automašīnu kustība.
Kopumā būvniecības izmaksas ir 3 miljoni eiro, no tiem 2 miljoni eiro ir PHARE finansējums. Darbu ģenerāluzņēmējs ir SIA "Šlokenbeka".
Satiksmes drošības uzlabošanas projekts Bauskā un "Via Baltica" Iecavas-Bauskas posma rekonstrukcija noslēdz Eiropas Savienības PHARE programmas finansēto uzlabojumu projektu sēriju. Bauskā realizēti trīs PHARE programmas finansēti projekti - pilnībā pārbūvēts tilts pār Mēmeli, rekonstruētas abas galvenās ielas.
Mārcis Krastiņš LETA
Kā ziņots, Kalna un Zaļās ielas rekonstrukcijas galvenais mērķis bija uzlabot satiksmes drošību, samazināt ceļu satiksmes negadījumu risku, starptautiskajai autotransporta maģistrālei "Via Baltica" šķērsojot pilsētu.
Būvniecības laikā rekonstruēta centrālā iela, atjaunotas apakšzemes komunikācijas 1,2 kilometru garumā, uzbūvēta jauna lietus ūdens kanalizācija ar attīrīšanas ierīcēm, kā arī 1 hektāra platībā atjaunots ietvju bruģa segums un stāvlaukumi.
Uzlabojot satiksmes drošību, Kalna un Uzvaras ielas krustojumā izbūvēts jauns rotācijas aplis. Tur iepriekš atradās trīs ielu T veida krustojums, un stāvā kalna dēļ slidenā laikā bija apgrūtināta kravas automašīnu kustība.
Kopumā būvniecības izmaksas ir 3 miljoni eiro, no tiem 2 miljoni eiro ir PHARE finansējums. Darbu ģenerāluzņēmējs ir SIA "Šlokenbeka".
Satiksmes drošības uzlabošanas projekts Bauskā un "Via Baltica" Iecavas-Bauskas posma rekonstrukcija noslēdz Eiropas Savienības PHARE programmas finansēto uzlabojumu projektu sēriju. Bauskā realizēti trīs PHARE programmas finansēti projekti - pilnībā pārbūvēts tilts pār Mēmeli, rekonstruētas abas galvenās ielas.
Mārcis Krastiņš LETA