Attīstītājs palīdz maksāt hipotekāro kredītu!
Ņemot vērā pašreizējo situāciju nekustamā īpašumu tirgū, gan bankas, gan pircēji ir ieņēmuši nogaidošu pozīciju: finanšu iestādes uzmanīgāk izsniedz kredītus, savukārt, pircēji ir kļuvuši daudz apdomīgāki pieņemot lēmumu par dzīvokļa iegādi un kredīta sloga palielināšanu. Rūpīgāk tiek izvērtēti ģimenes kopējie ienākumi un kredīta ikmēneša maksājums. Rezultātā, visbiežāk potenciālie pircēji atliek dzīvokļa iegādi līdz "labākiem laikiem".
Ņemot vērā pašreizējo situāciju nekustamā īpašumu tirgū, gan bankas, gan pircēji ir ieņēmuši nogaidošu pozīciju: finanšu iestādes uzmanīgāk izsniedz kredītus, savukārt, pircēji ir kļuvuši daudz apdomīgāki pieņemot lēmumu par dzīvokļa iegādi un kredīta sloga palielināšanu. Rūpīgāk tiek izvērtēti ģimenes kopējie ienākumi un kredīta ikmēneša maksājums. Rezultātā, visbiežāk potenciālie pircēji atliek dzīvokļa iegādi līdz "labākiem laikiem".
Apzinoties to, cik svarīgs pircējiem ir kredīta ikmēneša maksājuma summas apjoms, BaltHaus, sadarbojoties ar attīstītāju, dzīvokļu pircējiem projektā ‘Club 14’ ir izstrādājis īpašu piedāvājumu. Tā galvenā ideja: projekta ‘Club 14’ dzīvokļa pircējs divus gadus katru mēnesi maksas tikai hipotekārā kredīta procentus. Ikmēneša kredīta maksājuma pamatsummu šajā laikā segs attīstītājs. ‘Šis piedāvājums ir speciāli izstrādāts tiem cilvēkiem, kas vēlas iegādāties dzīvokli jau tagad, bet nevēlas palielināt savu kredīta slogu tuvāko divu gadu laikā’, tā BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins.
Pircēja ieguvumi izmantojot šo iespēju ir sekojoši:
- Divu gadu garumā pircējs ietaupa būtisku naudas summu, kuru viņš varēs izmantot citiem mērķiem.
- Pircējam nebūs jāatdod naudas summa, ko viņa vietā divu gadu garumā būs samaksājis attīstītājs.
- Dzīvoklis kļūst pieejamāks mazāka kredīta ikmēneša maksājuma dēļ.
- Nepalielināsies pircēja kredīta maksājuma slogs.
Novērtēt šo piedāvājumu praksē cilvēki varēs jau šā gada 18. oktobrī, kad projektā ‘Club 14’, Skudru ielā 34, Dārzciemā tiks rīkota atvērto durvju diena. Katrs apmeklētājs varēs noteikt ietaupījuma summu un saņemt sertifikātu, kas apliecinās viņu iespēju izmantot īpašo piedāvājumu, iegādājoties dzīvokli projektā. No plkst. 11.00 līdz 16.00 interesentus gaidīs BaltHaus speciālisti, kuri atbildēs uz interesējošiem jautājumiem par jauno projektu un īpašo piedāvājumu.
Nekustamā īpašuma kompānija BaltHaus aicina uz sadarbību arī citus attīstītājus, kuriem ir nepieciešama pārdomāta mārketinga stratēģijas izstrāde un nestandarta pārdošanas metožu realizācija.
Apzinoties to, cik svarīgs pircējiem ir kredīta ikmēneša maksājuma summas apjoms, BaltHaus, sadarbojoties ar attīstītāju, dzīvokļu pircējiem projektā ‘Club 14’ ir izstrādājis īpašu piedāvājumu. Tā galvenā ideja: projekta ‘Club 14’ dzīvokļa pircējs divus gadus katru mēnesi maksas tikai hipotekārā kredīta procentus. Ikmēneša kredīta maksājuma pamatsummu šajā laikā segs attīstītājs. ‘Šis piedāvājums ir speciāli izstrādāts tiem cilvēkiem, kas vēlas iegādāties dzīvokli jau tagad, bet nevēlas palielināt savu kredīta slogu tuvāko divu gadu laikā’, tā BaltHaus mārketinga nodaļas direktors Sergejs Volvenkins.
Pircēja ieguvumi izmantojot šo iespēju ir sekojoši:
- Divu gadu garumā pircējs ietaupa būtisku naudas summu, kuru viņš varēs izmantot citiem mērķiem.
- Pircējam nebūs jāatdod naudas summa, ko viņa vietā divu gadu garumā būs samaksājis attīstītājs.
- Dzīvoklis kļūst pieejamāks mazāka kredīta ikmēneša maksājuma dēļ.
- Nepalielināsies pircēja kredīta maksājuma slogs.
Novērtēt šo piedāvājumu praksē cilvēki varēs jau šā gada 18. oktobrī, kad projektā ‘Club 14’, Skudru ielā 34, Dārzciemā tiks rīkota atvērto durvju diena. Katrs apmeklētājs varēs noteikt ietaupījuma summu un saņemt sertifikātu, kas apliecinās viņu iespēju izmantot īpašo piedāvājumu, iegādājoties dzīvokli projektā. No plkst. 11.00 līdz 16.00 interesentus gaidīs BaltHaus speciālisti, kuri atbildēs uz interesējošiem jautājumiem par jauno projektu un īpašo piedāvājumu.
Nekustamā īpašuma kompānija BaltHaus aicina uz sadarbību arī citus attīstītājus, kuriem ir nepieciešama pārdomāta mārketinga stratēģijas izstrāde un nestandarta pārdošanas metožu realizācija.