Austrumu maģistrāles būvniecībā līdz 2011.gadam plāno ieguldīt 84,64 miljonus latu
Rīgas dome Austrumu maģistrāles būvniecībā līdz 2011.gadam plāno ieguldīt 84,64 miljonus latu, aģentūrai BNS pastāstīja domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods.
Rīgas dome Austrumu maģistrāles būvniecībā līdz 2011.gadam plāno ieguldīt 84,64 miljonus latu, aģentūrai BNS pastāstīja domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods.
Viņš sacīja, ka Rīgas Austrumu maģistrāli plānots būvēt četros posmos. Pirmajā no tiem plānots izbūvēt satiksmes pārvadu no Viestura prospekta līdz Meža prospektam, otrajā posmā paredzēts būvēt divlīmeņu pārvadu no Vairoga ielas līdz Vietalvas ielai. Projekta trešajā posmā plānots izbūvēt maģistrāles posmu no Ieriķu līdz Vietalvas ielai, bet ceturtajā posmā plānota Krustpils ielas pārbūve.
Strods norādīja, ka Austrumu maģistrāles projektā pašlaik notiek teritorijas priekšizpēte, vairāku posmu projektēšana, kā arī dažu maģistrāles posmu būvniecība jau tiek veikta. Viņš pastāstīja, ka pašlaik projektē maģistrāles posmu no Viestura līdz Meža prospektam, bet tā būvniecību plānots sākt 2009.gadā. Maģistāles būvniecības ietvaros jau izveidotas un atjaunotas vairākas ielas, tajā skaitā Vairogu ielas satiksmes pārvads, kā arī Piedrujas iela, sacīja Strods. Vēl tuvākajā laikā iecerēts paplašināt, kā arī būvēt no jauna vairākas ielas.
Pēc Stroda teiktā, Austrumu maģistrāles būvniecību plānots pabeigt 2011.gada beigās.
Jau ziņots, ka Austrumu maģistrāles posmu no Gaujas ielas līdz Meža prospektam par 6,6 miljoniem latu jau būvē būvnieku apvienība "A.C.B. un Ceļu pārvalde".
Iecerēts, ka Austrumu maģistrāle, kuras kopējais garums no Viestura prospekta līdz Slāvu rotācijas aplim būs 9,1 kilometrs, savienos jaunbūvēto Dienvidu tiltu ar Ziemeļu šķērsojumu un Rīgas ostu, lai atbrīvotu pilsētas centru no smago kravas mašīnu plūsmas.
Viņš sacīja, ka Rīgas Austrumu maģistrāli plānots būvēt četros posmos. Pirmajā no tiem plānots izbūvēt satiksmes pārvadu no Viestura prospekta līdz Meža prospektam, otrajā posmā paredzēts būvēt divlīmeņu pārvadu no Vairoga ielas līdz Vietalvas ielai. Projekta trešajā posmā plānots izbūvēt maģistrāles posmu no Ieriķu līdz Vietalvas ielai, bet ceturtajā posmā plānota Krustpils ielas pārbūve.
Strods norādīja, ka Austrumu maģistrāles projektā pašlaik notiek teritorijas priekšizpēte, vairāku posmu projektēšana, kā arī dažu maģistrāles posmu būvniecība jau tiek veikta. Viņš pastāstīja, ka pašlaik projektē maģistrāles posmu no Viestura līdz Meža prospektam, bet tā būvniecību plānots sākt 2009.gadā. Maģistāles būvniecības ietvaros jau izveidotas un atjaunotas vairākas ielas, tajā skaitā Vairogu ielas satiksmes pārvads, kā arī Piedrujas iela, sacīja Strods. Vēl tuvākajā laikā iecerēts paplašināt, kā arī būvēt no jauna vairākas ielas.
Pēc Stroda teiktā, Austrumu maģistrāles būvniecību plānots pabeigt 2011.gada beigās.
Jau ziņots, ka Austrumu maģistrāles posmu no Gaujas ielas līdz Meža prospektam par 6,6 miljoniem latu jau būvē būvnieku apvienība "A.C.B. un Ceļu pārvalde".
Iecerēts, ka Austrumu maģistrāle, kuras kopējais garums no Viestura prospekta līdz Slāvu rotācijas aplim būs 9,1 kilometrs, savienos jaunbūvēto Dienvidu tiltu ar Ziemeļu šķērsojumu un Rīgas ostu, lai atbrīvotu pilsētas centru no smago kravas mašīnu plūsmas.