building.lv skaitļos

Lietotāji online40
Aktīvie uzņēmumi19829
Nozares ziņas33032
Būvvaldes pakalpojumi kļūst kvalitatīvāki : building.lv - par būvniecību Latvijā

Būvvaldes pakalpojumi kļūst kvalitatīvāki

Būvvaldes pakalpojumi kļūst kvalitatīvāki
Foto: Būvvaldes pakalpojumi kļūst kvalitatīvāki

Klienti pārsvarā ir apmierināti ar Rīgas pilsētas būvvaldes darbu, taču tas var tikt uzlabots, uzskata būvvaldes sniegto pakalpojumu pilnveidošanai izveidotās darba grupas vadītājs, Birokrātijas apkarošanas centra vadītājs Sergejs Novikovs.


Ar Rīgas domes priekšsēdētāja rīkojumu izveidotā darba grupa ir pabeigusi savu darbu, izvērtējot Rīgas pilsētas būvvaldes ar adrešu piešķiršanu, būvju uzmērīšanu, apstādījumu saglabāšanu, būvniecības iecerēm, būvprojektiem, reklāmu, krāsu pasēm un arhīvu saistītos pakalpojumus. Lielākā daļa darba grupā izvērtēto pakalpojumu ir sabiedrībā ļoti pieprasīti, jo gada laikā tie tiek sniegti vairākus simtus un pat tūkstošus reižu (piemēram, Plānošanas un arhitektūras uzdevuma izsniegšana – aptuveni 1 200 reizes gadā, reklāmu un izkārtņu projektu saskaņošana – gandrīz 10 000 reizes, iepazīšanās ar arhīva materiāliem – gandrīz 20 000 reizes).

Par gandrīz visiem sniegtajiem pakalpojumiem veikta būvvaldes klientu telefonaptauja, noskaidrojot viedokli un apmierinātību ar pakalpojumiem – to pieejamību, saņemšanas termiņiem, aprakstu saprotamību u.tml. Aptaujas laikā klienti sniedza saņemto pakalpojumu novērtējumu 10 ballu sistēmā, vienlaikus darot zināmus, viņuprāt, pastāvošos trūkumus un izsakot priekšlikumus būvvaldes sniegto pakalpojumu pilnveidošanai. Aptaujātie klienti sniegtos pakalpojumus novērtēja vidēji no 7,0 līdz 8,6 ballēm, īpaši atzīmējot būvvaldes Klientu apkalpošanas centra darbinieku kompetenci, profesionalitāti un pozitīvo attieksmi pret klientiem.

Pavisam notikušas 10 darba grupas sēdes, kurās tika izvērtēta būvvaldes sniegto pakalpojumu funkcionālā piekritība un administratīvais slogs, vienkāršoti un precizēti pakalpojumu nosaukumi un apraksti. Visiem pakalpojumiem sastādītas to sniegšanas procesa shēmas, kas uzskatāmi atspoguļo pakalpojumu sniegšanas gaitu, kā arī to vienkāršošanas, optimizācijas, termiņu saīsināšanas, caurskatāmības palielināšanas un korupcijas risku samazināšanas iespējas. Lielākā daļa no darba grupas izteiktajiem priekšlikumiem būvvaldes sniegto pakalpojumu pilnveidošanai jau ir realizēti, bet atlikušie tiks ieviesti gada laikā. Pašlaik ir izvērtēti un pilnveidoti visi 49 būvvaldes pakalpojumi, bet kopumā – 101 (37%) no 272 pakalpojumiem, kas pašlaik tiek sniegti Rīgas pašvaldībā.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.