Beidzas pieteikumu iesniegšana konkursā par tiesībām veikt Daugavpils autotransporta mezgla būvdarbus
Vēl šodien var iesniegt pieteikumus Daugavpils pilsētas domes izsludinātajā atkārtotajā konkursā par tiesībām veikt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbus, aģentūru LETA informēja domes galvenais speciālists celtniecības jautājumos Viktors Nikolajevs.
Vēl šodien var iesniegt pieteikumus Daugavpils pilsētas domes izsludinātajā atkārtotajā konkursā par tiesībām veikt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbus, aģentūru LETA informēja domes galvenais speciālists celtniecības jautājumos Viktors Nikolajevs.
Konkursa komisija, izvērtējot saņemtos priekšlikumus, īpašu uzmanību pievērsīs būvfirmu juridiskajai rīcībspējai, to tiesībspējai slēgt līgumus, reputācijai, licencēm un Valsts ieņēmumu dienesta izsniegtajai izziņai.
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas un tiltu rekonstrukcija. Visi šie darbi jāveic līdz 31.oktobrim.
Kā jau ziņots, nepieciešamība izsludināt atkārtotu konkursu radusies sakarā ar Daugavpils pilsētas domes 4.maija ārkārtas sēdē pieņemto lēmumu neapstiprināt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvniecības 2001.gada 15.marta izsoles komisijas lēmumu, neslēgt līgumu ar konkursa uzvarētājiem un rīkot jaunu konkursu par tiesībām veikt autotransporta mezgla būvdarbus.
Šādu lēmumu deputāti pieņēma, pamatojoties uz Daugavpils rajona prokuratūras sniegto informāciju par to, ka pret konkursa uzvarētāju SIA "Daugavpils ceļinieks" ir ierosināta krimināllieta, un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas speciālistu atzinumu par konkursa procesā pieļautajām nepilnībām.
Firma "Daugavpils ceļinieks" ir iesniegusi prasību tiesā, kurā vēršas pret Daugavpils pilsētas domes pieņemto lēmumu.
Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla būvniecībai šogad ir piešķīrusi mērķdotāciju 280 000 latu apmērā. Aptuveni 47 000 latu minētā projekta realizācijā šogad plāno ieguldīt arī vietējā pašvaldība.
Ceļu pārvada būvniecība, kurš savienos centru ar Jaunās Forštates mikrorajonu, kopumā izmaksās aptuveni 1,3 miljonus latu. Projektu tiek plānots realizēt divu - triju gadu laikā.
Eksperti lēš, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
LETA LETA
Konkursa komisija, izvērtējot saņemtos priekšlikumus, īpašu uzmanību pievērsīs būvfirmu juridiskajai rīcībspējai, to tiesībspējai slēgt līgumus, reputācijai, licencēm un Valsts ieņēmumu dienesta izsniegtajai izziņai.
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas un tiltu rekonstrukcija. Visi šie darbi jāveic līdz 31.oktobrim.
Kā jau ziņots, nepieciešamība izsludināt atkārtotu konkursu radusies sakarā ar Daugavpils pilsētas domes 4.maija ārkārtas sēdē pieņemto lēmumu neapstiprināt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvniecības 2001.gada 15.marta izsoles komisijas lēmumu, neslēgt līgumu ar konkursa uzvarētājiem un rīkot jaunu konkursu par tiesībām veikt autotransporta mezgla būvdarbus.
Šādu lēmumu deputāti pieņēma, pamatojoties uz Daugavpils rajona prokuratūras sniegto informāciju par to, ka pret konkursa uzvarētāju SIA "Daugavpils ceļinieks" ir ierosināta krimināllieta, un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas speciālistu atzinumu par konkursa procesā pieļautajām nepilnībām.
Firma "Daugavpils ceļinieks" ir iesniegusi prasību tiesā, kurā vēršas pret Daugavpils pilsētas domes pieņemto lēmumu.
Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla būvniecībai šogad ir piešķīrusi mērķdotāciju 280 000 latu apmērā. Aptuveni 47 000 latu minētā projekta realizācijā šogad plāno ieguldīt arī vietējā pašvaldība.
Ceļu pārvada būvniecība, kurš savienos centru ar Jaunās Forštates mikrorajonu, kopumā izmaksās aptuveni 1,3 miljonus latu. Projektu tiek plānots realizēt divu - triju gadu laikā.
Eksperti lēš, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
LETA LETA