"Binders" rekonstruējis dzelzceļa pievedceļu līdz uzņēmuma asfaltbetona rūpnīcai
Ceļu būves uzņēmums "Binders" rekonstruējis dzelzceļa pievedceļu līdz uzņēmuma asfaltbetona rūpnīcai Vangažos, kas ļaus optimizēt importēto ceļu būvei nepieciešamo izejmateriālu piegādes procesu
Ceļu būves uzņēmums "Binders" rekonstruējis dzelzceļa pievedceļu līdz uzņēmuma asfaltbetona rūpnīcai Vangažos, kas ļaus optimizēt importēto ceļu būvei nepieciešamo izejmateriālu piegādes procesu.
Kā aģentūru LETA informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Vita Noriņa, tas ļaus arī piedāvāt jaunu pakalpojumu veidu citiem uzņēmumiem - importēto birstošo materiālu piegādi un, izmantojot paaugstināto dzelzceļu, arī to izkraušanu un iekraušanu.
Tiešās materiālu piegādes pa dzelzceļu uzņēmumam ir ekonomiski izdevīgas, jo bez starpposmiem ļaus nogādāt ceļu būves izejvielas no ražotājiem ārvalstīs līdz pat "Binders" asfaltbetona rūpnīcai. Šādā veidā uzņēmums turpmāk organizēs materiālu piegādes no Lietuvas, Baltkrievijas, Krievijas un citām valstīm, norādīja Noriņa.
Šā projekta realizācijā SIA "Binders" investējusi 225 000 latu. Rekonstrukcija veikta viena gada laikā, celtniecības darbu veikšanai pieaicinot darbuzņēmēju, bet specifiskus, ar ceļu būves nozari saistītus darbus uzņēmums veica pats.
Jau šogad tiks uzsākta dzelzceļa pievedceļa rekonstrukcijas 2.kārta, lai to pagarinātu.
Paralēli tiešajām materiālu piegādēm pa dzelzceļu, saglabāsies arī to transportēšana ar kuģiem no valstīm, kur ģeogrāfisku iemeslu dēļ piegādes pa sauszemi nav iespējams organizēt, piemēram, no Norvēģijas, Zviedrijas un Somijas.
2005.gadā SIA "Binders" no ārvalstīm importēja apmēram 250 000 tonnu minerālo materiālu - dolomīta un granīta šķembas, smilti, granti
Kā aģentūru LETA informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Vita Noriņa, tas ļaus arī piedāvāt jaunu pakalpojumu veidu citiem uzņēmumiem - importēto birstošo materiālu piegādi un, izmantojot paaugstināto dzelzceļu, arī to izkraušanu un iekraušanu.
Tiešās materiālu piegādes pa dzelzceļu uzņēmumam ir ekonomiski izdevīgas, jo bez starpposmiem ļaus nogādāt ceļu būves izejvielas no ražotājiem ārvalstīs līdz pat "Binders" asfaltbetona rūpnīcai. Šādā veidā uzņēmums turpmāk organizēs materiālu piegādes no Lietuvas, Baltkrievijas, Krievijas un citām valstīm, norādīja Noriņa.
Šā projekta realizācijā SIA "Binders" investējusi 225 000 latu. Rekonstrukcija veikta viena gada laikā, celtniecības darbu veikšanai pieaicinot darbuzņēmēju, bet specifiskus, ar ceļu būves nozari saistītus darbus uzņēmums veica pats.
Jau šogad tiks uzsākta dzelzceļa pievedceļa rekonstrukcijas 2.kārta, lai to pagarinātu.
Paralēli tiešajām materiālu piegādēm pa dzelzceļu, saglabāsies arī to transportēšana ar kuģiem no valstīm, kur ģeogrāfisku iemeslu dēļ piegādes pa sauszemi nav iespējams organizēt, piemēram, no Norvēģijas, Zviedrijas un Somijas.
2005.gadā SIA "Binders" no ārvalstīm importēja apmēram 250 000 tonnu minerālo materiālu - dolomīta un granīta šķembas, smilti, granti