Būvkompānijas LEC apgrozījums pērn samazinājies par 5,3%
Būvkompānijas "Latvijas energoceltnieks" (LEC) apgrozījums pērn samazinājies par 5,3%, aģentūru LETA informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja vietnieks Pēteris Dzirkals.
Būvkompānijas "Latvijas energoceltnieks" (LEC) apgrozījums pērn samazinājies par 5,3%, aģentūru LETA informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja vietnieks Pēteris Dzirkals.
2006.gadā LEC apgrozījums sasniedza 32,5 miljonus latu, bet 2005.gadā tas bija 34,31 miljons latu.
"Pērn, analizējot būvniecības tirgus tendences, secinājām, ka palielinās būvniecības tirgus nenoteiktība, ko ietekmējušas nemitīgās svārstības materiālu un darbinieku izmaksu segmentos. Ņemot vērā neprognozējamo izmaksu pieaugumu un darbaspēka deficītu, centāmies neuzņemties ilgtermiņa saistības, ja ar pasūtītāju netika atrunāts sadārdzinājuma kompensācijas mehānisms. Pašsaprotami, ka izvēlējāmies veikt to objektu būvniecību, kur iespējams nopelnīt, nevis vienkārši palielināt apjomus," skaidroja Dzirkals.
LEC stratēģija tika balstīta uz kompānijas rentabilitātes saglabāšanu, jo jebkurš uzņēmums var attīstīties un investēt izaugsmei, galvenokārt pateicoties peļņas rādītājiem. Tie pērn saglabājušies nemainīgi, uzsvēra LEC pārstāvis.
LEC Latvijas tirgū strādā 15 gadus un līdz šim nopietnus būvniecības projektus realizējusi vairāk nekā desmit pasaules valstīs, arī Vācijā, Slovākijā, Krievijā, Gruzijā, Ganā, Kotdivuārā, Horvātijā, Maltā.
2006.gadā LEC apgrozījums sasniedza 32,5 miljonus latu, bet 2005.gadā tas bija 34,31 miljons latu.
"Pērn, analizējot būvniecības tirgus tendences, secinājām, ka palielinās būvniecības tirgus nenoteiktība, ko ietekmējušas nemitīgās svārstības materiālu un darbinieku izmaksu segmentos. Ņemot vērā neprognozējamo izmaksu pieaugumu un darbaspēka deficītu, centāmies neuzņemties ilgtermiņa saistības, ja ar pasūtītāju netika atrunāts sadārdzinājuma kompensācijas mehānisms. Pašsaprotami, ka izvēlējāmies veikt to objektu būvniecību, kur iespējams nopelnīt, nevis vienkārši palielināt apjomus," skaidroja Dzirkals.
LEC stratēģija tika balstīta uz kompānijas rentabilitātes saglabāšanu, jo jebkurš uzņēmums var attīstīties un investēt izaugsmei, galvenokārt pateicoties peļņas rādītājiem. Tie pērn saglabājušies nemainīgi, uzsvēra LEC pārstāvis.
LEC Latvijas tirgū strādā 15 gadus un līdz šim nopietnus būvniecības projektus realizējusi vairāk nekā desmit pasaules valstīs, arī Vācijā, Slovākijā, Krievijā, Gruzijā, Ganā, Kotdivuārā, Horvātijā, Maltā.