Būvnieki gatavojas Dienvidu tilta celtniecībai Rīgā
Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja šodien piekrita iznomāt pilnsabiedrībai "Dienvidu tilts" 60 000 kvadrātmetrus lielu zemes gabalu Ķengaraga ielā būvlaukuma ierīkošanai.
Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja šodien piekrita iznomāt pilnsabiedrībai "Dienvidu tilts" 60 000 kvadrātmetrus lielu zemes gabalu Ķengaraga ielā būvlaukuma ierīkošanai.
Būvlaukums nepieciešams arī dažādu tehnoloģisko iekārtu, palīgbūvju, sadzīves un biroja telpu izvietošanai tilta būvniecības laikā. Zemes gabals tiks iznomāts uz laiku līdz trim gadiem.
Kā aģentūru LETA informēja Pilsētas attīstības departamenta Būvniecības plānošanas un attīstības nodaļas vadītājs Eduards Raubiško, būvnieki ir gatavi uzsākt būvlaukuma ierīkošanu. Pašlaik tiek gaidīts Ministru kabineta lēmums, kas atļaus Dienvidu tilta celtniecības pirmo kārtu īstenot posmos.
Jau ziņots, ka Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tika lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - sākumā tiks uzbūvēti balsti, tad tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievadceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platības, neplānojot to iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Rīgas pilsētas attīstības plānā pirmoreiz Dienvidu tilta būvniecība tika iekļauta jau 1938.gadā.
Būvlaukums nepieciešams arī dažādu tehnoloģisko iekārtu, palīgbūvju, sadzīves un biroja telpu izvietošanai tilta būvniecības laikā. Zemes gabals tiks iznomāts uz laiku līdz trim gadiem.
Kā aģentūru LETA informēja Pilsētas attīstības departamenta Būvniecības plānošanas un attīstības nodaļas vadītājs Eduards Raubiško, būvnieki ir gatavi uzsākt būvlaukuma ierīkošanu. Pašlaik tiek gaidīts Ministru kabineta lēmums, kas atļaus Dienvidu tilta celtniecības pirmo kārtu īstenot posmos.
Jau ziņots, ka Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tika lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - sākumā tiks uzbūvēti balsti, tad tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievadceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platības, neplānojot to iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Rīgas pilsētas attīstības plānā pirmoreiz Dienvidu tilta būvniecība tika iekļauta jau 1938.gadā.