Būvniekiem plāno prasīt 10 gadu garantiju jauno autoceļu kvalitātes saglabāšanai
Ministru prezidents Aigars Kalvītis nav apmierināts ar autoceļu kvalitāti valstī, tāpēc tiek apsvērta iespēja no būvniekiem un remontētājiem prasīt 10 gadu garantiju, ka jaunais autoceļš šajā laikā nesabruks.
Ministru prezidents Aigars Kalvītis nav apmierināts ar autoceļu kvalitāti valstī, tāpēc tiek apsvērta iespēja no būvniekiem un remontētājiem prasīt 10 gadu garantiju, ka jaunais autoceļš šajā laikā nesabruks.
Tiekoties ar reģionālo laikrakstu pārstāvjiem, valdības vadītājs norādīja, ka patlaban nereti ir novērota situācija, ka atjaunots autoceļš jau pēc gada kļūst grubuļains, kas liek šaubīties par remontdarbu kvalitāti.
Plānots, ka prasība par 10 gadu garantiju autoceļa kvalitātes saglabāšanai varētu tikt pievienota konkursu dokumentācijai. Kalvītis ir pārliecināts, ka, sniedzot garantijas, autoceļu autoceļu būvnieki būs ieinteresēti gan darbu kvalitātes paaugstināšanā, gan arī autoceļu uzturēšanā. Turklāt valstij būs no kā prasīt, ja kārtība uz ceļiem netiks nodrošināta.
Premjers arī pauda neizpratni, kāpēc Latvijā autoceļu remonts un būve izmaksā dārgāk nekā citās valstīs. Viņš uzsvēra, ka šīs valdības laikā autoceļu sakārtošanai paredzētie līdzekļi ir dubultoti un šogad šim mērķim ieplānoti aptruveni 180 miljoni latu.
Kalvītis pieļāva iespēju, ka augstās autoceļu remonta izmaksas saistītas ar mazo konkurenci ceļu būvnieku vidū. Tāpat, iespējams, ka ne visas pieprasītās izmaksas ir pamatotas, sacīja premjers.
Situāciju autoceļu jomā valdības vadītājs jau esot pārrunājis ar satiksmes ministru Krišjāni Peteru, un šis jautājums tikšot risināts.
Tiekoties ar reģionālo laikrakstu pārstāvjiem, valdības vadītājs norādīja, ka patlaban nereti ir novērota situācija, ka atjaunots autoceļš jau pēc gada kļūst grubuļains, kas liek šaubīties par remontdarbu kvalitāti.
Plānots, ka prasība par 10 gadu garantiju autoceļa kvalitātes saglabāšanai varētu tikt pievienota konkursu dokumentācijai. Kalvītis ir pārliecināts, ka, sniedzot garantijas, autoceļu autoceļu būvnieki būs ieinteresēti gan darbu kvalitātes paaugstināšanā, gan arī autoceļu uzturēšanā. Turklāt valstij būs no kā prasīt, ja kārtība uz ceļiem netiks nodrošināta.
Premjers arī pauda neizpratni, kāpēc Latvijā autoceļu remonts un būve izmaksā dārgāk nekā citās valstīs. Viņš uzsvēra, ka šīs valdības laikā autoceļu sakārtošanai paredzētie līdzekļi ir dubultoti un šogad šim mērķim ieplānoti aptruveni 180 miljoni latu.
Kalvītis pieļāva iespēju, ka augstās autoceļu remonta izmaksas saistītas ar mazo konkurenci ceļu būvnieku vidū. Tāpat, iespējams, ka ne visas pieprasītās izmaksas ir pamatotas, sacīja premjers.
Situāciju autoceļu jomā valdības vadītājs jau esot pārrunājis ar satiksmes ministru Krišjāni Peteru, un šis jautājums tikšot risināts.