Būvprojektēšanu "Via Baltica" autoceļa posmam pie Ādažiem veiks SIA "Pro Via"
Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) izsludinātajā konkursā par rekonstrukcijas būvprojekta un būvniecības izsoles dokumentācijas izstrādi autoceļa "Via Baltica" posmā Rīga - Igaunijas robeža, no 6,3. līdz 12,6.kilometram, izvēlēta SIA "Pro Via".
Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) izsludinātajā konkursā par rekonstrukcijas būvprojekta un būvniecības izsoles dokumentācijas izstrādi autoceļa "Via Baltica" posmā Rīga - Igaunijas robeža, no 6,3. līdz 12,6.kilometram, izvēlēta SIA "Pro Via".
Kā aģentūru LETA informēja LAD Ceļu tīkla ceļu tīkla daļas vadītājs Andris Arbergs, SIA "Pro Via" bijusi vienīgā firma, kas pieteikusies konkursā, jo darba uzdevums ir ļoti sarežģīts.
Jau ziņots, ka šogad ievērojami rekonstrukcijas darbi notiek "Via Baltica" posmā no 13.kilometra līdz 21,2.kilometram, kur paplašina brauktuvi no līdzšinējiem 7-8 metriem līdz 11,5 metriem, saglabājot divas braukšanas joslas, uzlabo satiksmes drošību, būvē gājēju tuneli, ierīko apgaismojumu, rekonstruē nozīmīgākos krustojumus.
Arbergs norādīja, ka pirmais uzdevums līdz nākamā gada rudenim ir sakārtot krustojumus, bet vēlāk iecerēts paplašināt ceļu un izbūvēt gājēju tuneļus.
Būvprojektēšana autoceļa posmos no 7,4. līdz 7,8.kilometram, no 9,55. līdz 10,55.kilometram un no 12,3. līdz 12,65.kilometram jāpabeidz līdz šā gada 27.decembrim.
Savukārt autoceļa posmos no 6,3. līdz 7,4.kilometram, no 7,8. līdz 9,55.kilometram, kā arī no 10,55. līdz 12,3.kilometram būvprojektēšana ir jāveic līdz nākamā gada 20.martam.
Būvprojektēšana Ādažos, Gaujas ielas posmā no "Via Baltica" līdz Ādažu pagasta padomei, jāveic līdz 2002.gada 29.maijam.
Mārcis Krastiņš LETA
Kā aģentūru LETA informēja LAD Ceļu tīkla ceļu tīkla daļas vadītājs Andris Arbergs, SIA "Pro Via" bijusi vienīgā firma, kas pieteikusies konkursā, jo darba uzdevums ir ļoti sarežģīts.
Jau ziņots, ka šogad ievērojami rekonstrukcijas darbi notiek "Via Baltica" posmā no 13.kilometra līdz 21,2.kilometram, kur paplašina brauktuvi no līdzšinējiem 7-8 metriem līdz 11,5 metriem, saglabājot divas braukšanas joslas, uzlabo satiksmes drošību, būvē gājēju tuneli, ierīko apgaismojumu, rekonstruē nozīmīgākos krustojumus.
Arbergs norādīja, ka pirmais uzdevums līdz nākamā gada rudenim ir sakārtot krustojumus, bet vēlāk iecerēts paplašināt ceļu un izbūvēt gājēju tuneļus.
Būvprojektēšana autoceļa posmos no 7,4. līdz 7,8.kilometram, no 9,55. līdz 10,55.kilometram un no 12,3. līdz 12,65.kilometram jāpabeidz līdz šā gada 27.decembrim.
Savukārt autoceļa posmos no 6,3. līdz 7,4.kilometram, no 7,8. līdz 9,55.kilometram, kā arī no 10,55. līdz 12,3.kilometram būvprojektēšana ir jāveic līdz nākamā gada 20.martam.
Būvprojektēšana Ādažos, Gaujas ielas posmā no "Via Baltica" līdz Ādažu pagasta padomei, jāveic līdz 2002.gada 29.maijam.
Mārcis Krastiņš LETA