Ceļu darbus Vidzemes šosejas sākumposmā plāno pabeigt septembrī
Ceļu darbus Vidzemes šosejas sākumposmā, kur tiek realizēta autoceļa "Via Baltica" posma Rīga-Ādaži rekonstrukcija, atbilstoši šā brīža prognozēm plānots pabeigt septembra sākumā.
Ceļu darbus Vidzemes šosejas sākumposmā, kur tiek realizēta autoceļa "Via Baltica" posma Rīga-Ādaži rekonstrukcija, atbilstoši šā brīža prognozēm plānots pabeigt septembra sākumā, aģentūrai LETA sacīja Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Ražošanas pārvaldes Eiropas Savienības (ES) projektu daļas vadītājs Gints Alberiņš.
Ja laika apstākļi būs darbu veikšanai labvēlīgi, proti, siltāki un mazāk lietaini, visi satiksmes apgrūtinājumi tiks atcelti septembra sākumā vai vidū.
Alberiņš informēja, ka atbilstoši līgumam no ES līdzekļiem finansētā projekta realizācija jāpabeidz līdz šā gada 3.oktobrim, tomēr līdz šim darbus izdevies veikt ātrāk par plānoto.
Ceļa posmā, kas ir tuvāk Ādažiem, darbi jau esot gandrīz pabeigti.
Komentējot autovadītāju pausto viedokli, ka atbildīgie dienesti kavējas ar remontdarbiem, Alberiņš pieļāva, ka darbi netika veikti kādā konkrētā posmā, tomēr viņš uzskata, ka nevajadzētu to vispārināt. Pēc LAD pārstāvja teiktā, dažās dienās tiek paveikts vairāk, citās - mazāk.
LETA jau ziņoja, ka no kopējām projekta Rīga-Ādaži būvdarbu izmaksām 15 miljonu eiro (aptuveni 10 miljoni latu) apmērā ES finansējums ir 10,3 miljoni eiro (6,67 miljoni latu). Rekonstrukcijas darbi tika uzsākti pagājušā gada maijā.
Autoceļu A1 un A2 šķērsojuma mezgls un autoceļa A1 posms līdz Ādažiem ir visnoslogotākais un satiksmei bīstamākais autoceļa A1 posms.
Rekonstrukcijas projekts paredz veikt autoceļa segas rekonstrukciju, to pastiprinot un paplašinot, kā arī veikt abu autoceļu posmu nozīmīgāko pieslēgumu un krustojumu rekonstrukciju un ceļa pārvadu pār autoceļu A2 un pār dzelzceļu rekonstrukciju. Lai uzlabotu gājēju un velosipēdistu drošību, projekta realizācijas gaitā plānots izbūvēt veloceliņu ar divlīmeņu pārvadu pār autoceļu A2 posmā no Rīgas robežas līdz Baltezeram.
Ja laika apstākļi būs darbu veikšanai labvēlīgi, proti, siltāki un mazāk lietaini, visi satiksmes apgrūtinājumi tiks atcelti septembra sākumā vai vidū.
Alberiņš informēja, ka atbilstoši līgumam no ES līdzekļiem finansētā projekta realizācija jāpabeidz līdz šā gada 3.oktobrim, tomēr līdz šim darbus izdevies veikt ātrāk par plānoto.
Ceļa posmā, kas ir tuvāk Ādažiem, darbi jau esot gandrīz pabeigti.
Komentējot autovadītāju pausto viedokli, ka atbildīgie dienesti kavējas ar remontdarbiem, Alberiņš pieļāva, ka darbi netika veikti kādā konkrētā posmā, tomēr viņš uzskata, ka nevajadzētu to vispārināt. Pēc LAD pārstāvja teiktā, dažās dienās tiek paveikts vairāk, citās - mazāk.
LETA jau ziņoja, ka no kopējām projekta Rīga-Ādaži būvdarbu izmaksām 15 miljonu eiro (aptuveni 10 miljoni latu) apmērā ES finansējums ir 10,3 miljoni eiro (6,67 miljoni latu). Rekonstrukcijas darbi tika uzsākti pagājušā gada maijā.
Autoceļu A1 un A2 šķērsojuma mezgls un autoceļa A1 posms līdz Ādažiem ir visnoslogotākais un satiksmei bīstamākais autoceļa A1 posms.
Rekonstrukcijas projekts paredz veikt autoceļa segas rekonstrukciju, to pastiprinot un paplašinot, kā arī veikt abu autoceļu posmu nozīmīgāko pieslēgumu un krustojumu rekonstrukciju un ceļa pārvadu pār autoceļu A2 un pār dzelzceļu rekonstrukciju. Lai uzlabotu gājēju un velosipēdistu drošību, projekta realizācijas gaitā plānots izbūvēt veloceliņu ar divlīmeņu pārvadu pār autoceļu A2 posmā no Rīgas robežas līdz Baltezeram.