Ceļu uzturēšanas dienesti ziemai gatavi
Ceļu uzturēšanas dienesti, kas nodrošina valsts autoceļu uzturēšanu ziemas apstākļos, 2002/2003.gada ziemas sezonai ir gatavi, preses konferencē sacīja VAS "Latvijas Autoceļu direkcija" (LAD) Ceļu uzturēšanas daļas priekšnieks Aldis Lācis.
Ceļu uzturēšanas dienesti, kas nodrošina valsts autoceļu uzturēšanu ziemas apstākļos, 2002/2003.gada ziemas sezonai ir gatavi, preses konferencē sacīja VAS "Latvijas Autoceļu direkcija" (LAD) Ceļu uzturēšanas daļas priekšnieks Aldis Lācis.
Lācis norādīja, ka kopējais budžets ceļu uzturēšanas darbu veikšanai ziemas sezonā ir 9,2 miljoni latu, kas ir pat nedaudz vairāk nekā iepriekšējā ziemas sezonā.
Lācis atzina, ka šogad agri ir uzsnidzis pirmais sniegs, kas ir samērā biezs, tomēr pauda pārliecību, ka ziemas sezona nokrišņu un temperatūras ziņā būs stabila un ceļu uzturētāji iekļausies ceļu uzturēšanai ziemas periodā paredzētajos līdzekļos.
Lai nodrošinātu valsts autoceļu normālu funkcionēšanu ziemā, patlaban atbildīgo dienestu rīcībā ir 211 tehnikas vienības, kas spēj nodrošināt ceļu kaisīšanu un tīrīšanu, kā arī 176 autogreideri.
Lācis pastāstīja, ka nolūkā nodrošināt kvalitatīvu ceļu uzturēšanu un ekonomisku līdzekļu izlietojumu LAD izstrādājusi īpašu programmu, pēc kuras tiek noteikti svarīgākie uzturamie ceļu posmi.
Par visaugstākā svarīguma jeb A kategorijas ceļiem atzīti 543,3 kilometri ceļu, A1 kategorijā ietilpst 1320,1 kilometrs ceļu, B kategorijā - 2129,2 kilometri ceļu, C - 4370,6 kilometri, C1 - 8 355,8 kilometri. 3690,5 kilometri ceļu iekļauti bezklases kategorijā.
Saskaņā ar izstrādāto programmu valsts autoceļus šoziem paredzēts kaisīt 75 dienas, bet tīrīt - 50 dienas. Bezklases ceļus ziemas sezonas laikā iecerēts tīrīt vismaz 4 reizes.
Lācis piebilda, ka, neraugoties uz ceļu dienestu gatavību nodrošināt maksimāli labus braukšanas apstākļus uz valsts autoceļiem, braukšanas kvalitāte ziemā tāpat ir sliktāka nekā vasarā, tāpēc autobraucējiem pašiem ir jāpievērš uzmanība transportlīdzekļa tehniskajai gatavībai un braukšanas stilam.
Kristaps Ceplis LETA
Copyright © LETA
21.10.2002
Ceļu uzturēšanas dienesti ziemai gatavi
Lācis norādīja, ka kopējais budžets ceļu uzturēšanas darbu veikšanai ziemas sezonā ir 9,2 miljoni latu, kas ir pat nedaudz vairāk nekā iepriekšējā ziemas sezonā.
Lācis atzina, ka šogad agri ir uzsnidzis pirmais sniegs, kas ir samērā biezs, tomēr pauda pārliecību, ka ziemas sezona nokrišņu un temperatūras ziņā būs stabila un ceļu uzturētāji iekļausies ceļu uzturēšanai ziemas periodā paredzētajos līdzekļos.
Lai nodrošinātu valsts autoceļu normālu funkcionēšanu ziemā, patlaban atbildīgo dienestu rīcībā ir 211 tehnikas vienības, kas spēj nodrošināt ceļu kaisīšanu un tīrīšanu, kā arī 176 autogreideri.
Lācis pastāstīja, ka nolūkā nodrošināt kvalitatīvu ceļu uzturēšanu un ekonomisku līdzekļu izlietojumu LAD izstrādājusi īpašu programmu, pēc kuras tiek noteikti svarīgākie uzturamie ceļu posmi.
Par visaugstākā svarīguma jeb A kategorijas ceļiem atzīti 543,3 kilometri ceļu, A1 kategorijā ietilpst 1320,1 kilometrs ceļu, B kategorijā - 2129,2 kilometri ceļu, C - 4370,6 kilometri, C1 - 8 355,8 kilometri. 3690,5 kilometri ceļu iekļauti bezklases kategorijā.
Saskaņā ar izstrādāto programmu valsts autoceļus šoziem paredzēts kaisīt 75 dienas, bet tīrīt - 50 dienas. Bezklases ceļus ziemas sezonas laikā iecerēts tīrīt vismaz 4 reizes.
Lācis piebilda, ka, neraugoties uz ceļu dienestu gatavību nodrošināt maksimāli labus braukšanas apstākļus uz valsts autoceļiem, braukšanas kvalitāte ziemā tāpat ir sliktāka nekā vasarā, tāpēc autobraucējiem pašiem ir jāpievērš uzmanība transportlīdzekļa tehniskajai gatavībai un braukšanas stilam.
Kristaps Ceplis LETA
Copyright © LETA
21.10.2002
Ceļu uzturēšanas dienesti ziemai gatavi