building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi18981
Nozares raksti32973
D-Andernach: Būvniecības pakalpojumi : building.lv - par būvniecību Latvijā

D-Andernach: Būvniecības pakalpojumi

Dokumentu iesniegšanas termiņš - 06.03.2009. Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Am Standort "Liebfrauenberg" Glantal-Klinik Meisenheim soll ein Gesundheitszentrum für ambulante und stationäre Behandlungen entstehen.

D-Andernach: Būvniecības pakalpojumi

2009/S 13-018510

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

Landeskrankenhaus Anstalt des öffentlichen Rechts (A.ö.R.), Vulkanstraße 58, Kontakti Dipl.Ing. Peter Lüttchens Bereichsleiter - Techn. Dienste/Bau, D-56626 Andernach. Tālr. +49 2632407321. Fakss +49 2632407202.

Papildu informāciju var saņemt: Schumacher Baubetreuungsgesellschaft mbH, Berberichstraße 23, Ievērībai Dipl.Ing. H.J. Schumacher, D-55246 Mainz-Kostheim. Tālr. +49 613424708.

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Schumacher Baubetreuungsgesellschaft mbH, Berberichstraße 23, Ievērībai Dipl. Ing. H.J. Schumacher, D-55246 Mainz-Kostheim. Tālr. +49 613424708.

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Schumacher Baubetreuungsgesellschaft mbH, Berberichstraße 23, Ievērībai Dipl.Ing. H.J. Schumacher, D-55246 Mainz-Kostheim. Tālr. +49 613424708.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Publisko tiesību subjekts.
Veselība.
Sociālā aizsardzība.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Strukturverbesserungs-, Umbau-, Neubaumaßnahmen, welche in Zusammenhang stehen mit der Schaffung eines "Gesundheitszentrums Glantal-Klinik Meisenheim" am Standort Liebfrauenberg.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Glantal-Klinik Meisenheim Standort "Liebfrauenberg".

NUTS kods: DE247 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Am Standort "Liebfrauenberg" Glantal-Klinik Meisenheim soll ein Gesundheitszentrum für ambulante und stationäre Behandlungen entstehen.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71315000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:
Jā.
Piedāvājumi jāiesniedz par: vienu vai vairākām daļām
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Gegenstand des Auftrags sind Ingenieurleistungen gem. HOAI § 68 Technische Ausrüstung:
(1) Gas-, Wasser-, Abwasser- und Feuerlöschtechnik;
(2) Wärmeversorgungs-, Brauchwassererwärmungs- und Raumlufttechnik;
(3) Elektrotechnik.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 1.5.2009. izpilde: 31.12.2013.

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
DAĻA NR. 1 NOSAUKUMS: Ingenieurleistung Gas-, Wasser-, Abwasser- und Feuerlöschtechnik.
1) ĪSS APRAKSTS:
Ingenieurleistung nach § 68 HOAI.
1. Gas-, Wasser-, Abwasser- und Feuerlöschtechnik einschließlich Medizinische Gase.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71321300.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
DAĻA NR. 2 NOSAUKUMS: Ingenieurleistung Warmwasserversorgungs-, Brauchwassererwärmungs- und Raumlufttechnik.
1) ĪSS APRAKSTS:
Ingenieurleistung nach § 68 HOAI.
2. Warmwasserversorgungs-, Brauchwassererwärmungs- und Raumlufttechnik.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71321200, 71321400.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:
DAĻA NR. 3 NOSAUKUMS: Ingenieurleistung Stark-u. Schwachstromtechnik.
1) ĪSS APRAKSTS:
Ingenieurleistung nach § 68 HOAI.
3. Stark- und Schwachstromtechnik.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71323100.
3) APJOMS VAI ROBEŽAS:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU:
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM:

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Gemäß RLBau Berufshaftpflichtversicherung mit ausreichender Deckungssumme.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Gemäß RLBau.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Gesamtschuldnerisch haftend mit bevollmächtigtem Vertreter (§ 7 VOF).
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Angaben und Formalitäten, die erforderlich sind, um die Einhaltung der Auflagen zu überprüfen:
- Erklärung gem. § 11 VOF, Ausschlussgründe,
- Erklärung gem. § 7 (2) VOF, Interessenskollision, wirtschaftliche Verknüpfung zu anderen Büros oder Unternehmen,
- Berechtigung zur Führung der Berufsbezeichnung/Nachweis,
- Bei Arbeitsgemeinschaften Arge-Erklärung einschl. Aussage über gesamtschuldnerische Haftung,
- Angaben über Dauer des Bestehens des Unternehmens.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: - Nachweis der bestehenden Berufshaftpflichtversicherung gem. RLBau,
- Erklärung über Umastz in den letzten 5 Geschäftsjahren (je Jahr) unter Benennung des "Anteils Krankenhäuser" und Gesundheitszentren o.ä,
- Anzahl der Beschäftigten in den letzten 5 Geschäftsjahren, gegliedert nach Berufsgruppen,
- Anzahl des für diese spezielle Dienstleistung zur Verfügung stehenden Personals/nach Berufsgruppen/Benennung des verantwortlichen Projektleiters,
- Nachweis(e) über die Befähigung, Ausbildung, bisherige Tätigkeit des für diese Aufgabe vorgesehenen Personals, einschl. Nachweise der Berufszulassung.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Gefordert werden max. 5 Referenzprojekte, die mit dem ausgeschriebenen Vorhaben hinsichtlich Größe und technischer/funktionaler Anforderungen vergleichbar sind. Hierzu sind Angaben über Größe des Objekts, Bauzeit, Bauherr (verantwortlicher Ansprechpartner) Baukosten, eingesetztes Personal, Angabe über Auftragsumfang nach HOAI, HNF des Projekts, Angaben über Neubau-/Umbauteil, ggf. Planausschnitte, Fotos erforderlich. Es ist eine Aussage über die Erfahrung in der Zusammenarbeit mit öffentlichen Auftraggebern/Zuschussgebern bei vergleichbaren Maßnahmen erforderlich.
Anhand der Objekte ist ein Nachweis über die "ingenieurmäßige" Handschrift möglichst in Bezug auf die hier gestellte Bauaufgabe zu führen.
Bei "jungen" Büros Nachweis der besonderen thematischen Beschäftigung in Bezug auf die hier gestellte Aufgabe.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Jā.
Ausgebildete Fachingenieure mit entsprechendem Ausbildungsnachweis.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Sarunu procedūra.
Kandidāti jau ir atlasīti: nē
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
Paredzētais minimālais skaits: 3. Maksimālais skaits: 6
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu: Spezielle und allgemeine Fachkunde, Referenzobjekte gem. III 2.3), personelle und finanzielle Leistungsfähigkeit, Benennung und Auswahl des Projektteams, Zusamtnenarbeit mit öffentlichen Auftraggebern/Zuschussgebern.
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu nē
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
6.3.2009 - 00:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Vācu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Die Bewerbung ist in einem verschlossenen Umschlag mit dem Hinweis auf der Außenseite "Bewerbung Landeskrankenhaus Andernach – Meisenheim, Gewerk... "an die im I.1) (Angebote/Teilnahmeanträge) genannte Stelle - Baubetreuer - zu schieken. Alle Unterlagen in Format DIN A4, gefaltet bzw. geheftet. (Eingereichte Unterlagen werden nicht mehr zurückgegeben.).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

ADD Trier, Willy Brand Platz 3, D-54290 Trier. Tālr. +49 6519494511/bis 513.

Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām:

Vergabekammer Rheinland-Pfalz, Stiftsstraße 9, D-55116 Mainz. Tālr. +49 6131162334.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:

ADD Trier, Willy Brand Platz 3, D-54290 Trier. Tālr. +49 6519494511/bis 513.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
15.1.2009.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.