D-Berlīne: Celtniecības darbi mājām
Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Bauleistungen für Wohngebäude WHG 911, Dachabdichtungs- u. Klempnerarbeiten, Instandsetzung und Modernisierung von Wohngebäuden - bewohnt.
D-Berlīne: Celtniecības darbi mājām
2008/S 238-316284
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
GESOBAU AG, Wilhelmsruher Damm 142, Ievērībai Herrn Jörg Neitzke, D-13439 Berlin. Tālr. (49-30) 40 73 17 71. E-pasts joerg.neitzke@gesobau.de. Fakss (49-30) 40 73 17 88.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.gesobau.de.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Citas: Wohnungsbaugesellschaft.
Dzīvokļu un komunālā saimniecība.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Bauleistungen für Wohngebäude WHG 911, Dachabdichtungs- u. Klempnerarbeiten.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Senftenberger Ring 4-10 gerade, D-13439 Berlin.
NUTS kods: DE300 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Bauleistungen für Wohngebäude WHG 911, Dachabdichtungs- u. Klempnerarbeiten, Instandsetzung und Modernisierung von Wohngebäuden - bewohnt.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45211100, 45261410, 45261300.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Dachabdichtungs- u. Klempnerarbeiten - ca. 2 660 m² Flachdachaufbau rückbauen und entsorgen (Sonderabfall), - ca. 2 660 m² neues Flachdach mit i.M. 22 cm Pur-Hartschaum-Dämmung und Elastomerbitumenabdichtung, - ca. 780 m Attikaabdeckung, - ca. 230 m Wandanschluss, - ca. 70 Stück Dachdurchführungen und - ca. 360 Notüberläufe auf Dach und Loggien herstellen.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 20.4.2009. izpilde: 19.6.2009.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Siehe Vergabeunterlagen.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Siehe Vergabeunterlagen.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Gesamtschuldnerisch haftend mit bevollmächtigtem Vertreter.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Kopien der Unbedenklichkeitsbescheinigungen des Finanzamtes, der Krankenkasse, der Berufsgenossenschaft, am Tag des Eröffnungstermins nicht älter als 1 Jahr; -Nachweis der Mitgliedschaft in der Handwerkskammer bzw. IHK -Kopie der gültigen Betriebshaftpflichtversicherung Ausländische Bieter haben gleichwertige Bescheinigungen ihres Herkunftslandes vorzulegen Einreichung vollständiger Angaben inklusive der geforderten Nachweise und Anlagen spätestens mit dem Angebot. Nicht vollständig eingereichte Nachweise / Erklärungen führen zum Ausschluss.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Anzahl der durchschnittlich Beschäftigten(aufgeschlüsselt in Berufsgruppen/ Gewerke) der letzten drei Geschäftsjahre (2005, 2006, 2007) - Erklärung zum Gesamtumsatz in den letzen 3 abgeschlossenen Geschäftsjahren und zum Umsatz bezüglich der Leistungen, die mit den hier zu vergebenen vergleichbar sind (2005, 2006, 2007).
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Referenzliste über bereits ähnliche Bauleistungen in vergleichbarer Größenordnung während der letzten 3 Geschäftsjahre mit Name und Adresse des Auftraggebers, getrennt in öffentliche und private sowie Benennung des Ansprechpartners (mit Telefonnummer), mit Auftragssumme, Zeitraum der Leistungserbringung, Beschreibung der Leistung nach Art und Umfang [Gebäudetyp, Leistungsumfang, Ausführungszeitraum, Angaben, ob die Ausführung unter bewohnten Bedingungen erfolgt ist], Angaben darüber ob die Leistung als Eigenleistung oder mit Nachunternehmern erbracht wurde und ggfs. Angabe über den Eigenleistungsanteil - Darlegung der Sicherstellung der Mängelbeseitigung während der Verjährungsfrist für Mängelansprüche bei Firmensitz außerhalb Berlin; - das für die Leitung und Aufsicht vorgesehene Personal.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums
Paziņojuma numurs OV: 2008/S 175-233089 10.9.2008.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 20.12.2008.
Dokumentus izsniedz par samaksu:
Cena: 24,00 EUR.
Maksājuma noteikumi un veids: Zahlungsweise: Banküberweisung Empfänger: GESOBAU AG BLZ, Geldinstitut: 10050000, Landesbank Berlin AG Kontonummer: 6632023256 Verwendungszweck: EV-E / WHG 911, Dach.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
10.2.2009 - 13:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Vācu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Līdz: 26.3.2009.
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 10.2.2009 - 13:00.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Bieter und ihre Bevollmächtigten.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Vergabekammer des Landes Berlin, Martin-Luther-Straße 105, D-10825 Berlin. Tālr. (49-30) 90 13 83 16. Fakss (49-30) 90 13 76 13.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
4.12.2008.
2008/S 238-316284
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
GESOBAU AG, Wilhelmsruher Damm 142, Ievērībai Herrn Jörg Neitzke, D-13439 Berlin. Tālr. (49-30) 40 73 17 71. E-pasts joerg.neitzke@gesobau.de. Fakss (49-30) 40 73 17 88.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.gesobau.de.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Citas: Wohnungsbaugesellschaft.
Dzīvokļu un komunālā saimniecība.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Bauleistungen für Wohngebäude WHG 911, Dachabdichtungs- u. Klempnerarbeiten.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Senftenberger Ring 4-10 gerade, D-13439 Berlin.
NUTS kods: DE300 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Bauleistungen für Wohngebäude WHG 911, Dachabdichtungs- u. Klempnerarbeiten, Instandsetzung und Modernisierung von Wohngebäuden - bewohnt.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45211100, 45261410, 45261300.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Dachabdichtungs- u. Klempnerarbeiten - ca. 2 660 m² Flachdachaufbau rückbauen und entsorgen (Sonderabfall), - ca. 2 660 m² neues Flachdach mit i.M. 22 cm Pur-Hartschaum-Dämmung und Elastomerbitumenabdichtung, - ca. 780 m Attikaabdeckung, - ca. 230 m Wandanschluss, - ca. 70 Stück Dachdurchführungen und - ca. 360 Notüberläufe auf Dach und Loggien herstellen.
II.2.2) Iespējas:
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 20.4.2009. izpilde: 19.6.2009.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Siehe Vergabeunterlagen.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Siehe Vergabeunterlagen.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Gesamtschuldnerisch haftend mit bevollmächtigtem Vertreter.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Kopien der Unbedenklichkeitsbescheinigungen des Finanzamtes, der Krankenkasse, der Berufsgenossenschaft, am Tag des Eröffnungstermins nicht älter als 1 Jahr; -Nachweis der Mitgliedschaft in der Handwerkskammer bzw. IHK -Kopie der gültigen Betriebshaftpflichtversicherung Ausländische Bieter haben gleichwertige Bescheinigungen ihres Herkunftslandes vorzulegen Einreichung vollständiger Angaben inklusive der geforderten Nachweise und Anlagen spätestens mit dem Angebot. Nicht vollständig eingereichte Nachweise / Erklärungen führen zum Ausschluss.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Anzahl der durchschnittlich Beschäftigten(aufgeschlüsselt in Berufsgruppen/ Gewerke) der letzten drei Geschäftsjahre (2005, 2006, 2007) - Erklärung zum Gesamtumsatz in den letzen 3 abgeschlossenen Geschäftsjahren und zum Umsatz bezüglich der Leistungen, die mit den hier zu vergebenen vergleichbar sind (2005, 2006, 2007).
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Referenzliste über bereits ähnliche Bauleistungen in vergleichbarer Größenordnung während der letzten 3 Geschäftsjahre mit Name und Adresse des Auftraggebers, getrennt in öffentliche und private sowie Benennung des Ansprechpartners (mit Telefonnummer), mit Auftragssumme, Zeitraum der Leistungserbringung, Beschreibung der Leistung nach Art und Umfang [Gebäudetyp, Leistungsumfang, Ausführungszeitraum, Angaben, ob die Ausführung unter bewohnten Bedingungen erfolgt ist], Angaben darüber ob die Leistung als Eigenleistung oder mit Nachunternehmern erbracht wurde und ggfs. Angabe über den Eigenleistungsanteil - Darlegung der Sicherstellung der Mängelbeseitigung während der Verjährungsfrist für Mängelansprüche bei Firmensitz außerhalb Berlin; - das für die Leitung und Aufsicht vorgesehene Personal.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums
Paziņojuma numurs OV: 2008/S 175-233089 10.9.2008.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 20.12.2008.
Dokumentus izsniedz par samaksu:
Cena: 24,00 EUR.
Maksājuma noteikumi un veids: Zahlungsweise: Banküberweisung Empfänger: GESOBAU AG BLZ, Geldinstitut: 10050000, Landesbank Berlin AG Kontonummer: 6632023256 Verwendungszweck: EV-E / WHG 911, Dach.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
10.2.2009 - 13:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Vācu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Līdz: 26.3.2009.
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 10.2.2009 - 13:00.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Bieter und ihre Bevollmächtigten.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Vergabekammer des Landes Berlin, Martin-Luther-Straße 105, D-10825 Berlin. Tālr. (49-30) 90 13 83 16. Fakss (49-30) 90 13 76 13.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
4.12.2008.