D-Miltenberg: Ar izglītību un pētniecības darbu saistītu ēku celtniecības darbi
Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Fachklassenausstattung fest.
D-Miltenberg: Ar izglītību un pētniecības darbu saistītu ēku celtniecības darbi
2008/S 231-307019
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Landkreis Miltenberg, Brückenstr. 2, Ievērībai Frau Fischer/Herrn Deboy, D-63897 Miltenberg. Tālr. (49-9371) 50 15 96/98. E-pasts ursula.fischer@lra-mil.de. Fakss (49-9371) 50 17 95 71.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.landratsamt-miltenberg.de.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Umbau, Erweiterung und Generalsanierung des Schulzentrums Elsenfeld, 3.BA.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Schulzentrum Elsenfeld, Dammsfeldstraße, 63820 Elsenfeld.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Fachklassenausstattung fest.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45214000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Einbauschränke (teilweise verglast), Einbauarbeitsplatten, Werkbänke/Tische und Hocker/Stühle, Maschinen, lose Ausstattung, etc. 2 Zeichensäle, 1 Nebenraum Zeichnen 2 Unterrichtsräume Werken (Holz + Ton), 1 Maschinenraum, 1 Nebenraum Werken, 1 Textilarbeitsraum, 1 Nebenraum Textil.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 1.4.2009. izpilde: 30.4.2009.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Vertragserfüllungsbürgschaft in Höhe von 5 % der Auftragssumme, Gewährleistungsbürgschaft in Höhe von 2 % der Abrechnungssumme.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Siehe Verdingungsunterlagen.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Gesamtschuldnerisch haftend, mit bevollmächtigtem Vertreter.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Hier sind die im einzelnen geforderten Nachweise gem. & Nr. 3 Abs. 1 VOB auf Anforderung vorzulegen.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Hier sind die im einzelnen geforderten Nachweise gem. & Nr. 3 Abs. 1 VOB auf Anforderung vorzulegen.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Hier sind die im einzelnen geforderten Nachweise gem. & Nr. 3 Abs. 1 VOB auf Anforderung vorzulegen.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
UB5-621.135.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums
Paziņojuma numurs OV: 2007/S 234-284942 5.12.2007.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 30.12.2008.
Dokumentus izsniedz par samaksu:
Cena: 35,00 EUR.
Maksājuma noteikumi un veids: Versand nur gegen Vorlage des Einzahlungsbeleges auf das Konto der Kreiskasse: Sparkasse Miltenberg/Obernburg Konto 620 001 834, Bankleitzahl 796 500 00 oder gegen Verrechnungsscheck. Der Betrag wird nicht zurückerstattet.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
15.1.2009 - 11:15.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Vācu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Līdz: 6.3.2009.
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 15.1.2009 - 11:15.
Vieta: Landratsamt Miltenberg, Raum 269, Brückenstr. 2, 63897 Miltenberg.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Bieter oder deren Bevollmächtigte.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Vergabekammer Nordbayern, Promenade 27, D-91522 Ansbach. E-pasts vergabekammer.nordbayern@reg-mfr.bayern.de. Tālr. (49-981) 53 12 77. URL: www.regierung.mittelfranken.bayern.de. Fakss (49-981) 53 18 37.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
25.11.2008.
2008/S 231-307019
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Landkreis Miltenberg, Brückenstr. 2, Ievērībai Frau Fischer/Herrn Deboy, D-63897 Miltenberg. Tālr. (49-9371) 50 15 96/98. E-pasts ursula.fischer@lra-mil.de. Fakss (49-9371) 50 17 95 71.
Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: www.landratsamt-miltenberg.de.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Umbau, Erweiterung und Generalsanierung des Schulzentrums Elsenfeld, 3.BA.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Schulzentrum Elsenfeld, Dammsfeldstraße, 63820 Elsenfeld.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Fachklassenausstattung fest.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):
45214000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Einbauschränke (teilweise verglast), Einbauarbeitsplatten, Werkbänke/Tische und Hocker/Stühle, Maschinen, lose Ausstattung, etc. 2 Zeichensäle, 1 Nebenraum Zeichnen 2 Unterrichtsräume Werken (Holz + Ton), 1 Maschinenraum, 1 Nebenraum Werken, 1 Textilarbeitsraum, 1 Nebenraum Textil.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 1.4.2009. izpilde: 30.4.2009.
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Vertragserfüllungsbürgschaft in Höhe von 5 % der Auftragssumme, Gewährleistungsbürgschaft in Höhe von 2 % der Abrechnungssumme.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Siehe Verdingungsunterlagen.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Gesamtschuldnerisch haftend, mit bevollmächtigtem Vertreter.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Hier sind die im einzelnen geforderten Nachweise gem. & Nr. 3 Abs. 1 VOB auf Anforderung vorzulegen.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Hier sind die im einzelnen geforderten Nachweise gem. & Nr. 3 Abs. 1 VOB auf Anforderung vorzulegen.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Hier sind die im einzelnen geforderten Nachweise gem. & Nr. 3 Abs. 1 VOB auf Anforderung vorzulegen.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
UB5-621.135.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums
Paziņojuma numurs OV: 2007/S 234-284942 5.12.2007.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 30.12.2008.
Dokumentus izsniedz par samaksu:
Cena: 35,00 EUR.
Maksājuma noteikumi un veids: Versand nur gegen Vorlage des Einzahlungsbeleges auf das Konto der Kreiskasse: Sparkasse Miltenberg/Obernburg Konto 620 001 834, Bankleitzahl 796 500 00 oder gegen Verrechnungsscheck. Der Betrag wird nicht zurückerstattet.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
15.1.2009 - 11:15.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Vācu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Līdz: 6.3.2009.
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 15.1.2009 - 11:15.
Vieta: Landratsamt Miltenberg, Raum 269, Brückenstr. 2, 63897 Miltenberg.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Bieter oder deren Bevollmächtigte.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Vergabekammer Nordbayern, Promenade 27, D-91522 Ansbach. E-pasts vergabekammer.nordbayern@reg-mfr.bayern.de. Tālr. (49-981) 53 12 77. URL: www.regierung.mittelfranken.bayern.de. Fakss (49-981) 53 18 37.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
25.11.2008.